Sunray Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 mooie auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 Vandaag 2x deze auto langs zien komen, jawel een 2005 Chevrolet Corvette. En dat nog wel in het hoge noorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 En deze Chevrolet Corvette C6 dan? Klikkie Ook wel een brute bak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 Dit is pas een gare bak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) ik hou juist van BMW DAT IS EEN COOLE AUTO (VIN IK) THABIT JIJ HEBT GEEN AUTO SMAAK!!! geintje iedereen zn eigen mening Bewerkt: 4 april 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Ik zit nu op school en heb niet echt veel te doen dus dan ga ik hier maar wat mooie auto's posten. Vooral die laatste vindt ik erg mooi. -Nissan Skyline. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Toyota Celica Klik hier Ook zoooooooo mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Dan moet je wel een getunde versie hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 owja en wat dacht je van deze ??? de BMW M10 proto!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Zonet ff naar de autodealer geweest, winterbanden van onze auto werden omgezet naar zomer weer. Zag daar een erg mooie Volvo V70 2.4 turbo staan met 200 pk. Full leder... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2006 Ik heb vandaag toch in een geinige auto rond gereden. Een Renault Rodéo. Best wel geinig om hier mee rond te rijden. En hij schakelt op een hele aparte manier heb ik gemerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Ik heb vandaag toch in een geinige auto rond gereden.Een Renault Rodéo. Best wel geinig om hier mee rond te rijden. En hij schakelt op een hele aparte manier heb ik gemerkt. Die is bruut!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Ik heb vandaag toch in een geinige auto rond gereden. Een Renault Rodéo. Best wel geinig om hier mee rond te rijden. En hij schakelt op een hele aparte manier heb ik gemerkt. Die is bruut!! Ik ga ervan uit dat je dit niet meent. Want hij is absoluut niet bruut. Er ligt maar een 1200cc Benzine Motor in en ik zat gewoon met mijn hoofd tegen het dak aan. Ontopic: Dit is zeker 1 van de mooiste auto's die er zijn. De machtige BMW M6. http://www.marcasdecoches.com/bmw/m6/BMW-M6-014.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Mazzeltje je mag 2 uur nakomen, want je doet niks hier een mooie Seat Leon Cupra R Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Hier de Brute bak van mijn Broer: Een Renault Megane Coupe Bouwjaar 1996. Misschien wat TE groot .. PS ligt eruit :S Edit Plaatjes naar een link veranderd ... is wat beter toch ? Je hoeft alleen te klikken http://img425.imageshack.us/img425/9162/foto02395ue.jpg http://img319.imageshack.us/img319/5809/foto02384ri.jpg Bewerkt: 7 april 2006 door .Tales. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.