Dikbuik Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 De bugatti veron is "NIET" de snelste auto ter wereld. De mc laren f1 schijnt 426 km/h te halen. De bugatti veron gaat iets minder hard maar zit aardig in de buurt van een totale snelheid van 409 km/h. Ik heb de bugatti veron in duitsland gezien, Ze vertelden dit ^ erbij. Vreemd dan. Ik heb overal gelezen en gehoord dat de Bugatti EB Veyron wel de snelste auto is. En hij haalt de 409 km/h. En de McLaren F1 haalt de +- 360 km/h. ik heb t ff opgezocht : bugatti veron gaat 409 max Mclaren F1 gaat 390 max oja nog mijn favo bak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Verklein het plaatje dikbuik, 640x480 is max. toegestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Jaguar XJ 220 Was vroeger mijn favoriete auto Jaguar XJ 220 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 De bugatti veron is "NIET" de snelste auto ter wereld. De mc laren f1 schijnt 426 km/h te halen. De bugatti veron gaat iets minder hard maar zit aardig in de buurt van een totale snelheid van 409 km/h. Ik heb de bugatti veron in duitsland gezien, Ze vertelden dit ^ erbij. Vreemd dan. Ik heb overal gelezen en gehoord dat de Bugatti EB Veyron wel de snelste auto is. En hij haalt de 409 km/h. En de McLaren F1 haalt de +- 360 km/h. ik heb t ff opgezocht : bugatti veron gaat 409 max Mclaren F1 gaat 390 max oja nog mijn favo bak Opgezocht op Wikipedia: The McLaren F1 was the fastest "production" car ever built (having achieved a top speed of 240.14 mph) until 2005 when the Koenigsegg CCR recorded a speed of 388 km/h (241 mph), a record which has in turn been broken by the Bugatti Veyron, with a top speed of 407 km/h (253 mph). This however has yet to be confirmed by official agencies, but has been tested in an issue of Car and Driver. Pagina : http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dikbuik Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) dan klopt t toch wat ik zeg Bewerkt: 20 mei 2006 door Dikbuik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 Ja, maar er zijn altijd nog wel weer mensen die proberen het tegendeel te bewijzen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Ja, maar er zijn altijd nog wel weer mensen die proberen het tegendeel te bewijzen Die mensen vinden de Mclaren hardstikke cool en willen het dus niet toegeven. Maar de Buggati EB Veyron 16/4 is de snelste productie auto op dit moment. Voor diegene wat het nog niet weten: De 16 sstaat voor de 16cilinders en de 4 voor de 4turbo's Wil A.U.B. niemand hier meer over posten(de discussie over de Buggati en de Mclaren) want dadelijk staat dit hele topic vol erover van: Hij gaat sneller, Dat is niet waar, allemaal van zoiets. Bewerkt: 21 mei 2006 door nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 http://images.google.nl/url?q=http://www.c...SL-2003-005.jpg BMW M3!! prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dajustin Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 Doe mij maar z'n Opgefokte peugeot 206! Hiermee kan ik wel leven denk ik, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) *post deleted* Reden: Zie ''Raad de auto'' topic. Bewerkt: 27 mei 2006 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 wat dacht je van deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Whahaha OMG! Lang leven de M3 en een duca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 Mijn lievelingsauto is de Citroen C5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 Mini Cooper S Bmw X5 Fiat Uno Turbo 1.3 Toyota Supra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 The Boss Mustang 1000 POST Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.