Blu3ice Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 Een lekker klassieke Porsche Carrera Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 Concept van een Lexus, zeer mooi Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kama Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 Die moet je maar eens tegenkomen op straat: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 Die moet je maar eens tegenkomen op straat:Klik hehe, nice. hij is denk ik gtuned voor op de baan. Origineel komt hij niet zo hoog van de grond, maar als hij zo laag over de straat moest gaan, kon je na 2minuten de bumper ergens zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 Hier heb ik een paar foto's van een paar mooie motors. 1e: Kawasaki Ninja. 2e: Ducati 999 3e: Honda CBR1000RR-FireBlade 4e: Suzuki Hayabusa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 hehe idd. Maar ik ben niet zo voor super sport, ik rij liever naked. Ik heb vlug last van men rug. Heb zelf een Ducati monster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Die moet je maar eens tegenkomen op straat:Klik Is die bij jou in de buurt genomen? En wat voor auto is 't? Een Jaguar? Van deze auto had ik sinds eergisteren nog nooit van gehoord: De Alfa Romeo SZ Bewerkt: 16 juni 2006 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smeets Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 VW Golf! Mss nix speciaal's maar ik vind em mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Dit is egt een geile auto!! een porsche cayenne: http://speed.supercars.net/pitlane/pics/739461b.jpg en nog een andere: http://www.billinn.is/reviews/medium/41488da84250a.jpg en als ik ltr geld over heb dan koop ik deze: Een Skoda Octavia RS!! Bewerkt: 17 juni 2006 door klok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 offtopic je plaatjes zijn te groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 :$ :$ :$ :$ en ze zijn allemaal mooi :$ :$ Ferrari Testarossa Ferrari F50 Ferrari 360 Modena Ferrari Superamerica :$ :$ :$ ik ga er later ook een kopen, of ik er nou geld voor heb of niet, ik sluit wel een hypotheekje af ofzo... Een lekker klassieke Porsche Carrera stelletje na-apers, ze vinden ferrari gewoon te mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) hehe, nen italiaan goe bezig! ferrari heeft gewoon hun naam, anders waren ze niet veel waard. @puma; hypoteek, voor een wagen? Dat geven ze nooit. wa ge je zeggen: "eh, meneer, ik wil een superamerica kopen maar ik heb het geld niet. Leen mij aub" en de naft kost stukken van mensen en de tax dan nog. Bewerkt: 17 juni 2006 door zethe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 Die moet je maar eens tegenkomen op straat: Klik En wat voor auto is 't? Een Jaguar? Een Maseratie nog wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 wij hebben met onze ford focus een mazda rx8 ingehaald op de snelweg en ik heb laatst ook de di-rect limo zien rijden, die ik een half uurtje geleje toen op de grote beurt had gezien (er was niks anders op) en deze auto kwam een keertje langsrijden in duitsland toen we op vakantie gingen en een keertje toen waren we in stuttgard ofzow in duitsland, waar een fabriek van porsche staat. om de 5 minuten komt er dan een porsche voorbij. is leuk in het begin maar na een tijdje heb je die porsches gezien (btw je word ook gek van die smarts daar). dan: eindelijk is er een lamborghini diablo te zien, issie net de hoek om als ik kijk ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kama Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 Die moet je maar eens tegenkomen op straat: Klik En wat voor auto is 't? Een Jaguar? Een Maseratie nog wat. Maseratti LeMans style car (Gewoon Meseratie is ook goed) En je vroeg ofdat ie in mijn buurt was gekomen, nee. Ik heb hem gegoogled Voor de ferrari Mythos concept car fan Lamborghini jeep G-unit garge (video) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.