ikt Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) BMW M3 GTR, een Mitsubishi Lancer EVO VI en een Mitsubishi Lancer EVO VIII Bewerkt: 29 juni 2006 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 het is zover ik heb 2 motoren! ... 't is te zeggen, het is die van mijn vriendin!* Het gaat hier over een Honda CB600 Hornet van 2004. Ik ga hem nog in het Kawa groen spuiten en dan heeft ze de Green hornet! *Denk wel dat ik er meer mee ga rijden dan haar, hij is veel vetter dan mijn huidige motor. Iemand een Z750 kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 Ik zag vrijdag deze mooie Mercedes rijden. Wat een prachtige auto is dat. Wat een gebrul kwam er uit die uitlaat. Er ligt een dikke V8 in. Die persoon ging er zelfs een burnout meemaken midden op de weg. Ik heb me wel even vermaakt hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 Maar wat zit er op het dak ?! Dit zijn ook wel mooie autos : BMW M# Chevrolet Corvette Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 @Tales, dat is een safety-car bij bijvoorbeeld F1 races. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 Deze vond ik persoonlijk heelvet, de kleur + velgen maken het geheel af: Deze Audi is ook erg mooi: Audi Dit is de auto: Volvo V70 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Ik zag vrijdag deze mooie Mercedes rijden. Wat een prachtige auto is dat. Wat een gebrul kwam er uit die uitlaat. Er ligt een dikke V8 in. Die persoon ging er zelfs een burnout meemaken midden op de weg. Ik heb me wel even vermaakt hoor. MB AMG SLK! lol burnout. ->Heb al even een mod lijstje gemaakt voor de motor van men vriending: 1) Akrapovic uitlaat SP-serie 2)Super bike stuur LSL (b74cm) 3)Stuurgewichten 4)Groen spuiten 5)spiegels dynamic Jezus, ga vragen dat ze niet wil wisselen met men Z. Bewerkt: 2 juli 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 1 van de mooiste auto's die er bestaan. De machtige BMW M6. Ik zag er van de week er 1tje stil staan aan de kant van de weg. De onderste 2 plaatjes is een BMW M7. Ook erg mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) bwa. 'k heb mijn ziel verloren aan de charmen van een M3 van '89! Ik ben meer te vinden voor de nieuwe R-reeks van audi: RS4 S4 RS6 S6 Zalig toch! @mazzeltje: thnx voor het antwoord op de pm! Bewerkt: 3 juli 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wttools Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 Ik ga toch voor de Lexus IS 250. Stijlvol en stoer!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) De Audi A8 Quatro 4. Turbo Diesel Klik Tuned Edition Klik Nog eentje Klik En met deze auto rijdt mijn pa thuis 2.7 Turbo Diesel Klik Geintje.. Klik Bewerkt: 4 juli 2006 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 1 van de mooiste auto's die er bestaan.De machtige BMW M6. Ik zag er van de week er 1tje stil staan aan de kant van de weg. De onderste 2 plaatjes is een BMW M7. Ook erg mooi. Uhh...BMW M7 bestaat niet, die plaatjes zijn gepictuned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 1 van de mooiste auto's die er bestaan. De machtige BMW M6. Ik zag er van de week er 1tje stil staan aan de kant van de weg. De onderste 2 plaatjes is een BMW M7. Ook erg mooi. Uhh...BMW M7 bestaat niet, die plaatjes zijn gepictuned Oh.. Pech gehad. Maar dan vindt ik ze wel mooi gepictuned. Maar de BMW M7 bestaat wel delgelijk. http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2359 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2006 BMW vind ik echt een patsmerk......... Doe mij maar een mooie Venturi Fétish; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2006 1 van de mooiste auto's die er bestaan. De machtige BMW M6. Ik zag er van de week er 1tje stil staan aan de kant van de weg. De onderste 2 plaatjes is een BMW M7. Ook erg mooi. Uhh...BMW M7 bestaat niet, die plaatjes zijn gepictuned Oh.. Pech gehad. Maar dan vindt ik ze wel mooi gepictuned. Maar de BMW M7 bestaat wel delgelijk. http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2359 Dat is geen M7, M is de huistuner van BMW. Die jij laat zien is van G-Power. Op die 7-serie zal geen M embleem zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.