Mazzeltje Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2006 Dat is geen M7, M is de huistuner van BMW. Die jij laat zien is van G-Power. Op die 7-serie zal geen M embleem zitten. Ik weet ook dat dat niet officieel een M7 is. Maar aangezien BMW zelf niet met een BMW M7 komt heeft dat Tunings-bedrijf zogenaamd een M7 gemaakt. Hij is trouwens wel heel erg mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExploudeD Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Ik hou altijd nog wel van die ouwen auto,s. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik hou altijd nog wel van die ouwen auto,s. Ik vind oude auto's ook altijd heel mooi, veel mooier dan het rijdend blik van nu. Bewerkt: 7 juli 2006 door Grove St. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Ja die oude wagens hebben hun charme, maar ze verbruiken zo veel te veel. Maar ja daar voor is er LPG , dus er kan niets u mer tegenhouden. Behalve dat je maar 25KM van je huis mag komen als het een Oldtimer is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 favoriete vliegtuig: de legendarische spitfire favoriete auto: de ford mustang cobra R Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) ja maar met mustang moet je opletten hoor. van '65 tot '69 zijn het goede en van '90-... zijn het terug zalige. maar daar tussen zou ik oppassen. en ze kosten helemaal "niet" duur, zo'n 45.000 EUR,- voor zo'n leuke wagen. Maar ja, veel geld voor de benzine, taxen, reglementering aanpassen, overvliegen. Allemaal duur die extra beetjes. Bewerkt: 9 juli 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 ja maar met mustang moet je opletten hoor.van '65 tot '69 zijn het goede en van '90-... zijn het terug zalige. maar daar tussen zou ik oppassen. en ze kosten helemaal "niet" duur, zo'n 45.000 EUR,- voor zo'n leuke wagen. Maar ja, veel geld voor de benzine, taxen, reglementering aanpassen, overvliegen. Allemaal duur die extra beetjes. Duur in benzine hoeft niet. Bij mij in de buurt rijdt een Ford Mustang GT 2005 rond. Rijdt op Gas. Gas = Zelfde effect ! Tales Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 wat bedoel je met : met een mustang moet je opletten hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 De reden staat er bij! Ja maar op gas/lpg is niet zo handig, je mag er niet mee in ondergrondseparking. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Ik hou altijd nog wel van die ouwen auto,s. lol, dat is mijn car die ik plaatsen bij "raadt de auto" Ford Mustand vind ik ook echt een chikke wagen. Maar deze is nog mooier : (een fantastisch mooie Marcos) (getrokken tijdens de Belcar Race in Zolder) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 De concurrent van Ford Mustang is ook heel erg mooi. Dodge Charger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Heb je hem ook in 3-deur versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Heb je hem ook in 3-deur versie Ik kan géén Dodge Charger 3 deurs vinden. Maar wel die oudere Dodge Charger's. Die zijn natuurlijk ook heel erg mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Ik vind de General Lee uitvoering heel erg mooi. En General Lee van dit forum ook Verneukte versie : Klik Mooie Replica: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Allemaal erg mooie auto's maar de allermooiste is natuurlijk: De Ford GT, heb er een keertje in mogen rijden(als passagier natuurlijk) op de nurburgring in duitsland! Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.