ZOrange Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Ik ben meer te vinden voor een USA tippe, lekker sportief. Maar de GT kan er ook nog bij hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bongo Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Dit blijft toch mijn favorite auto: DE NISSAN SKYLINE R33 Bewerkt: 11 juli 2006 door Bongo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Enkele foto's van de 'Ford Focus' (Getuned) 1. 2. 3. 4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Laatste plaatje hele mooie lak. Mooi gedaan. Zoals gewoonlijk Minicooper S works Ben ik verliefd op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 Ik heb ook een paar foto's van een Mini Cooper S. Deze zijn getuned door Hamann. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 Wally power 25 miljoen euro 3,5600 HP Ook niet echt veel, 3,5 pk. Een zeilbootje met een motortje heeft al 4 pk. Maar deze is super: De Ferrari 612 Scaglietti Echt een mooie GT wagen. En je kunt er ruim met 4 man in. Prachtig ding. Moest 3x 5600 PK zijn. @ ZOrange, nope hij kost 1,8 miljoen. (die veyron) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 Dit is 1 van de mooiste voertuigen die ik ken. Je zou haast zeggen dat het mijn lievelings auto is. Hij rijdt echt heel fijn. Net alsof je in een vrachtwagen rijdt. Een heel mooi geluid heeft hij. En ik zou er heel graag 1 willen hebben later. Mercedes-Benz Vario 815 D. Wij hebben er namelijk ook 1 op werk en daar heb ik vaak op gereden. Alleen nu heb ik hem gesloopt. Dat was ook de bedoeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 Dat is echt zo'n oostblok bus, zie je veel van die Polen mee rijden. Mooi is iets anders.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Geloof het of niet... het is een BMW! waarom maken Ze hier geen straat exemplaar van? het is een prachtig ding! Bewerkt: 20 juli 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 Dat is echt zo'n oostblok bus, zie je veel van die Polen mee rijden. Mooi is iets anders.... Ze zijn echt prachtig. En buiten dat. Het zijn ook hele goede busjes. Heel sterk en mankeert weinig aan. Zeer goede motoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Geloof het of niet... het is een BMW! waarom maken Ze hier geen straat exemplaar van? het is een prachtig ding! Powered by BMW staat erop. Dus het zal wel geen echte BMW wagen zijn, maar wel uitgerust met een BMW motor. Mijn favoriete sportwagen: Ferrari 360 Modena Spider Bewerkt: 22 juli 2006 door Flying Dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 Lamborghini komt met een nieuwe versie van De Lamborghini Murcielago: De Lamborghini Murcielago LP640 -Klikken voor vergrooting- Ik wordt weet verliefd(( )) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Geloof het of niet... het is een BMW! waarom maken Ze hier geen straat exemplaar van? het is een prachtig ding! Powered by BMW staat erop. Dus het zal wel geen echte BMW wagen zijn, maar wel uitgerust met een BMW motor. Mijn favoriete sportwagen: http://www.sportwagenvermietung24.de/img/f..._spider_rot.jpg Ferrari 360 Modena Spider Jawel hoor, bij Gran Turismo 4 heb je hem ook onder bmw staan Bewerkt: 23 juli 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Geloof het of niet... het is een BMW! waarom maken Ze hier geen straat exemplaar van? het is een prachtig ding! Powered by BMW staat erop. Dus het zal wel geen echte BMW wagen zijn, maar wel uitgerust met een BMW motor. Mijn favoriete sportwagen: http://www.sportwagenvermietung24.de/img/f..._spider_rot.jpg Ferrari 360 Modena Spider Jawel hoor, bij Gran Turismo 4 heb je hem ook onder bmw staan omdat BMW een klasse merk is, en dat "ding" straalt niets van klasse uit. Dan zit ik liever in een leuke SMG dan in dat ding. Bewerkt: 2 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Nix man ik ben gewoon verliefd op die jeeps en humvee's en muscle cars Humvee Muscle car Verder ook de Lowrider bike's Lowrider bike Met moto's de echte harleys Harley vind ik mooi als de ''staart af is'' dat je alleen dan de achterband ziet Wordt vervolgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.