ZOrange Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Wat is dat allemaal?! Ik ben ook wel van van Hummer, maar dan niet van die oranje? Bovendien is de Volvo V50 ook niet echt lelijk, is een mooie klasse wagen met een leuke prijs, en de opties zijn helemaal niet zo duur. Hier een paar Foto's van Volvo zelf. Maar ja Audi zal toch altijd mijn ding blijven, leuke en mooie wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Wat is dat allemaal?! Ik ben ook wel van van Hummer, maar dan niet van die oranje? Bovendien is de Volvo V50 ook niet echt lelijk, is een mooie klasse wagen met een leuke prijs, en de opties zijn helemaal niet zo duur. Hier een paar Foto's van Volvo zelf. Maar ja Audi zal toch altijd mijn ding blijven, leuke en mooie wagens. Ja V50 is zeer mooie auto, hij zal in Belgie wel minder kosten dan in Nederland. Geen BPM daar.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Idd, er zijn vele merken die in Belgie minder kosten dan in Nederland. velke duitse en franse merken onderanderen. De MB clk is ook niet mis; -Klasse en toch sportief, niet overdreven! -altijd leuk interieur! -goede motor! -goede kwaliteit -is duits! -niet te duur in 2dehands! -... . Bewerkt: 7 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2006 Voor de motor liefhebbers heb ik hier een mooi snel filmpje. Ik geef 1 tip. Doe dit niet thuis na met je brommer of je fiets. http://video.google.nl/videoplay?docid=-69...2573&q=busa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 Man hoe meer ik naar audi kijk, hoe mooier ze worden. Elk model is gewoon af! AUDI A3 SPORTBACK - buitenkant 3D AUDI A3 SPORTBACK - binnenkant 3D Wat anders dan BMW, merc. ,... . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 Die is mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 Toyota Trueno AE86 Mooie auto sinds dat ik Initial D heb gelezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 Ferrari 360 Modena Die vind ik echt prachtig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zillah Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 mijn opa had een Ferrari dino Ik vind Deze Auto wel iets hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 Het is een audi eh, ze zijn allemaal af! Dat is de audi RS8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 Ferrari 360 ModenaDie vind ik echt prachtig. Idd een mooie car! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
s.e.v.a.n. Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 En hier is de Audi R8 www.7extrememotorsport.com En de Audi R10 www.autoclub.com prachtige Le mans bakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 wat vinden jullie trouwens van een Mazda RX-8? MAZDA RX-8 Weet iemand waarvoor het motor type r2 staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Vind het wel een geinig karretje maar de BMW-7 Serie blijft de mooiste auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Mijn broer en ik zochten laatst allemaal filmpjes van onze auto. Volvo V70. Op een gegeven moment kwamen bij een heel tof filmpje. Namelijk dit: BurnOut Zelf vond ik het een heel tof filmpje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.