bas1313133 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 zon oude gmc pickup ziet er mooi uit legt een 8,5 liter moter rijd goed. Reageren
Zillah Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Deze auto zal wel iets kosten Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 +- 400.000EUR MClaren. Reageren
RTS Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Deze auto zal wel iets kosten De Mclaren staat in Nederland voor 614.000 in de showroom Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 hehe, zo veel goedkoper in Belgie! whaha. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Lamborghini countach Low rider Cadillac escalade Subaru impreza zow dat was het een beetje Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik was een tijdje aan het rondkijken op Google.nl En toen kwam ik eens deze foto tegen. Terwijl ik niet eens naar een Motor zocht. Maar ik moet zeggen dat hij er heel erg mooi uitziet. Reageren
RTS Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Toen ik door de parkeergarage van Schiphol liep ben ik nog wat dikke auto's tegen gekomen. O.a. een Aston Martin uit Monaco, een aantal Audi A8's (1 knalrode), een Lincoln Navigator en nog veel meer. Hier een slechte foto (telefoon) van de Navigator. Van de rode A8 en de Aston Martin heb ik ook foto's alleen nog niet van mn maat gekregen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Rolls royce phantom Rolls royce Rolls Royce phantom (heb ik als wallparer Rolls Royce Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 die rolls royce phantoms zijn echt mooi. de nieuwe phantom black edition limo's zijn nog mooier Rolls royce phantom black Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Toen ik door de parkeergarage van Schiphol liep ben ik nog wat dikke auto's tegen gekomen. O.a. een Aston Martin uit Monaco, een aantal Audi A8's (1 knalrode), een Lincoln Navigator en nog veel meer.Hier een slechte foto (telefoon) van de Navigator. Van de rode A8 en de Aston Martin heb ik ook foto's alleen nog niet van mn maat gekregen. Ik heb even voor de gein die Lincoln Navigator nagetrokken op de site van de RDW. Dit kreeg ik als antwoord. Kenteken Info 80-RD-TR Voertuigsoort Info Personenauto Merk Info LINCOLN Handelsbenaming Info NAVIGATOR Kleur(en) Info Zwart Brandstof Info Benzine Aantal cilinders Info 8 Cilinderinhoud Info 5403 cm3 Aantal zitplaatsen Info 0 Aantal staanplaatsen Info N.v.t. Massa ledig voertuig Info 2.630 kg Maximum massa voertuig Info 3.265 kg Massa rijklaar Info 0 kg Laadvermogen Info N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd Info 450 kg - geremd Info 3.260 kg - oplegger geremd Info N.v.t. - autonoom geremd Info N.v.t. - middenas geremd Info N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland Info 17 februari 2005 Datum eerste toelating Info 7 maart 2002 Datum aanvang tenaamstelling Info 17 februari 2005 Vervaldatum APK Info 7 maart 2007 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik ben nu weer even aan het surfen op het internet en heb wel een hele speciale motor gevonden. Namelijk de : Yamaha WR 450 F 2-Trac Het mooie van deze motor is dat zijn 2 wielen beide worden aangedreven. Het systeem dat Yamaha samen met Öhlins ontwikkelde maakt geen gebruik van een ketting of cardan, om daarmee rechtstreeks het voorwiel aan te drijven. De oplossing is zowel simpel als goed bedacht want het systeem werkt hydraulisch en kan in principe op elk bestaand motorblok aangesloten worden. Op de uitgaande as van de versnellingsbak zit er een extra tandwiel, dat via een ketting een oliepomp aandrijft. Die pomp zit boven de versnellingsbak gemonteerd en stuurt via een gesloten circuit de olie –die op druk gebracht is door de pomp- naar een hydraulische motor die –als naaf vermomd- in het voorwiel zit verwerkt. Daar zorgt de oliedruk voor de benodigde kracht om het voorwiel aan te drijven. Het geheel oogt simpel en clean, maar kan veel meer dan enkel het voorwiel aandrijven. Het treedt namelijk slechts in werking vanaf het moment dat het achterwiel gaat doorslippen. Het regelt ook automatisch in welke mate het vermogen over de beide wielen moet verdeeld worden om een optimale tractie te verkrijgen. Via een voorkeuze instelling kan het systeem bovendien naar de wensen van de piloot worden afgesteld. Dat het systeem betrouwbaar is en zelfs onder de zwaarste condities goed werkt werd bewezen door het in te zetten in enkele zware rally’s. Daar ondervond men onder andere als bijkomstig voordeel dat de topsnelheid van de motor ten gevolge van de tweewiel-aandrijving plots 10% hoger lag dan voorheen en dat allemaal door de verbeterde tractie. De hoofdzaak waarom Yamaha dit systeem ontwikkelde is echter niet een verhoogde topsnelheid, maar wel om met een oplossing voor de dag te komen voor een verbeterde controle van een doorslippend achterwiel. Iets wat met de toenemende vermogens in de nabije toekomst wel eens héél handig kan gaan blijken. Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Beste, Mijn neef heeft een hobby wagen gekocht: MB e500 van '92 wie dit leest weet al genoeg. Naast men M3 is dit een leuk stel. +/- 300pk, dikke v8. zal dan maar een filmpje neer zetten. Film. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik neem aan dat dat jou neefs auto is. Het geluid klinkt wel goed. Maar ik zie wel een roodlampje op het Dashboard. En bij ons is een roodlampje bijna nooit goed nieuws. Ik kan niet goed zien waar dat lampje van is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.