ZOrange Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Dat vragen we ons ook af. Denk dat de remmen zijn, ze begonnen nogal raar te ruiken. je kent het wel. Bewerkt: 28 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Dat vragen we ons ook af. het komt alleen voor bij het optrekken. Hmmmm... Het zou het Oliedruksensor-lampje kunnen zijn. Ik kan er moeilijk over praten nu aangezien ik het eigenlijk met mijn ogen moet zien. Verder kan ik mee géén Controlelampjes bedenken die hier iets mee hebben te maken. Of die auto moet weer allemaal speciale opties hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) ik zou het echt niet weten, morgen eens naar de garagist bellen. maar ik kan wel zeggen dat hij tot zo'n 450.000KM kan halen, beste motoren die ze ooit gekend hebben. Bewerkt: 28 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 ik zou het echt niet weten, morgen eens naar de garagist bellen. maar ik kan wel zeggen dat hij tot zo'n 450.000KM kan halen, beste motoren die ze ooit gekend hebben. Als het de Oliedruksensor is kun je het eigenlijk zelf ook wel repareren. Je Oliedruksensor zit op het Motorblok vastgeschroeft. Bij sommige Motorblokken ook op het Oliefilterhuis. Je kunt hem controleren door de Oliedruksensor met een Massa te verbinden. Als hij dan nog niet uit is weet je zeker dat hij kapot is. Er zit een kleurencode op de Oliedruksensor. Zorg dat je altijd de goede kleur hebt. En er zit natuurlijk een kabel op de Oliedruksensor vast geschroeft of geklikt. Kind kan de was doen. PS: Hoeveel heeft hij al gelopen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) 140.000 km en je hoord het geen vuiltje aan de lucht; Daar tegen is men m3 niets tegen. Geen mooi stel? Bewerkt: 28 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Zijn dat jou auto's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 de bovenste, de onderste is van een neef. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Hoef je in Belgie geen Kentekenplaat op je auto te hebben? Ik zie er namelijk géén op jou BMW. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 2 geweldige auto's Glenn! Wat een motor schuilt daar in. En in Belgie zijn echt wel kentekenplaten verplicht alleen is Glenn zo slim geweest om ze eraf te halen voordat hij foto's op het internet plaatst, of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Neen, dat is op men oprit. had hem net,stonden nog geen platen op. In de bmw zit een 6l 4l in natuurlijk. en de merc. een v8 Bewerkt: 29 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Glenn.. wil je iets eens voor mij doen? Ik zou het graag leuk vinden als je een paar foto's hier post van onder de motorkap. Wil je dat een keer doen? Ik zou het erg leuk vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Mag ik zo vrij zijnGlenn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) ja zeker. deze zijn van de m3, van de benz heb ik er geen. Bewerkt: 29 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Een 4-Cilinder? :$ Ik dacht dat het een 6 Cilinder was. Maar als ik hem zo bekijk ziet hij er erg netjes uit onder de motorkap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) ? ja 4 in lijn, wat had je gedacht? ah jah, 'k zie het al, die vorige post. even wijzigen. Bewerkt: 29 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.