Mazzeltje Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Mag ik zo vrij zijnGlenn? Dit is een foto van een nieuwe BMW M3. Glenn heeft de oude M3 nog. En ten 2e is dit een 6 Cilinder-Lijnmotor. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet mooi is./ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Holy Sh*t Glenn. Dat geluid van die Mercedes is wel prachtig! Hoe hard loopt dat ding van 0-100? Wel een vette bak. Beter dan als die speelgoed autotjes van NFS e.d.. En deze is ook prachtig, snel en fantastico: Een Ferrrari 599 GTB Fiorano. Echt een prachtig ding. Prachtig geluid, schijnt goed te rijden, supersnel (0-100 in 3,7 sec. Top van 320). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Holy Sh*t Glenn. Dat geluid van die Mercedes is wel prachtig! Hoe hard loopt dat ding van 0-100?Wel een vette bak. Beter dan als die speelgoed autotjes van NFS e.d.. En deze is ook prachtig, snel en fantastico: Een Ferrrari 599 GTB Fiorano. Echt een prachtig ding. Prachtig geluid, schijnt goed te rijden, supersnel (0-100 in 3,7 sec. Top van 320). Inderdaad mooi wagentje, maar het prijskaartje van ruim €200.000 is ook niet mis Maar ik vind hem mooier vanachteren. De BMW M3 is echt een prachtige wagen. Ik heb overlaatst nog de (allemaal de nieuwe) M3, M5 en M6 gezien. M6 is gewoonweg WoooW De wagen die ik graag nogeens zou zien is de oude maar o zo fantastische (zeker in race-uitrusting) BMW M1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 de sprint van 0-100 is in zo'n 5.5sec. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 Lowriders Low rider Lowrider Yummy lowriders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Maar ik denk er aan de M3 te verkopen, met spijt in het hard! heb er nauwelijks tijd voor met mijn opleiding. Ik zoek echt naar een oplossing maar vind er geen, jammer maar ja. Na de opleiding denk ik dat ik een nieuwe koop, maar dan wel één van 2003 de SMG. Die vind je 2dehands voor een redelijke prijs. Maar het is nog niet zeker dat hij word verkocht, kan zijn dat mijn vader er een tijdje mee gaat rijden dan. Trouwens de benz rijd nog op benzinne, we weten nog niets van het verbruik. Daarna komt er zeker een LPG-tank in. anders word het net iets te duur. Bewerkt: 30 augustus 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Glenn, mijn pa heeft zon BMW M3 vroeger gehad. Hij had er nieuwe schokdempers opgezet, groottere velgen, dikkere uitlaat. Moter opgevoert, zodat hij meer PK had. Trouwens die BMW was ook zwart. PS: Zal eens kijken of ik een foto kan inscannen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Ik heb niets gedaan aan de motor, is zo goed genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Ik heb niets gedaan aan de motor, is zo goed genoeg. k. Je hebt aan de ene kant gelijk. Maar uiterlijk is niet erg verandert (van de moter). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Heb daarnet weer iets meegemaakt. Was even gaan rijden naar men neef, en toen ik daar aankwam zei hij mij: als je rijd met je je contact afzetten en gas geven. man wat een knal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2006 Ik heb net 2 hele mooie intressante plaatjes gevonden op internet van de Bugatti. Hier kun je goed de techniek zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2006 Mazzeltje zon foto heb je van meerdere modellen. Maar de bugattie blijft toch het pronkstuk . 1001PK in een moter 4turbo's 16cilinders. O baby lets make a ride! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 Jaja allemaal leuk die buggati's, jammer dat ze niet betaal baar zijn. Een Prosche daareen tegen, is één van de meest betaalbare suppersport wagens. Het voordeel van Porsche is ook dat ze niet zo'n zware motor hebben ik dacht zo'n 3400cc of te wel een 3.4L, dit is dan zo'n 6H boxter motor. Ferrari daareen tegen rijden met v12 of v8 wat stukken duurderis en veel meer verbruitk dit zijn dan 5000 of zelf 6000cc wat natuurlijk ook duur is in taksen. En Porsche is dan nog eens Duits, wat natuurlijk alles kompleet maakt! BTW: Weet iemand een nederlandse/beglische site waar je prosche kan cinfigureren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Ze kopen die Ferrari's juist omdat er een V8 of V12 in zit. Duurste modellen zijn met een V12, maar je hebt ook gelijk +-500PK. En er zit een van de mooiste geluiden in van de autowereld. En natuurlijk omdat het design heel erg mooi is. (Aldus ik). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 ja ok, maar jah de prestaties liggen ongeveer het zelfde, geef me toch maar een duitser. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.