RTS Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Duitse auto's 4 life Als je trouwens een supersport wagen wil voor weinig geld koop dan een Corvette Z06, goedkoop maar erg snel. Ok de afwerking van een Porsche is wel veel beter dan....... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Duitse auto's 4 life Als je trouwens een supersport wagen wil voor weinig geld koop dan een Corvette Z06, goedkoop maar erg snel. Ok de afwerking van een Porsche is wel veel beter dan....... Wel ga je iets vertellen: Mijn nonkel heeft in België een Posche C4 staan, maar hij moet voor zen werk naar amerika, daar heeft hij een corvette. Nu weet ik zeker dat de prosche zoveel beter rijd dan de corvette, beter ophanging en zo, men nonkel komt om de maand naar belgië en het eerste dat hij doet is eens een toertje maken met ze'n c4, dus jah de porsche is de duidelijk beter. En corvette is amerikaans, dus slechte kwaliteit. Duits zal altijd beter blijven, je betlaad wel iets meer maar je hebt wel 100% kwaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Heb daarnet weer iets meegemaakt. Was even gaan rijden naar men neef, en toen ik daar aankwam zei hij mij: als je rijd met je je contact afzetten en gas geven. man wat een knal. Joh, dan spuit je puur benzine in je uitlaat. Niet te vaak doen, is niet goed voor de uitlaat. Over Amerikaanse auto's: Slecht. Slechte afwerking, grote motor, die in verhouding tot Europese motoren weinig pk levert in verhouding tot de cilinder inhoud. Duitse auto's zijn stukken beter. De afwerking, de techniek onder de motorkap. Als ik een supersport wagen wil voor weinig geld, dan neem ik wel een Porsche Cayman 9FF. Speciaal getunede Cayman. (Dan moet je bij tunen niet denken aan kartonnen spoilertjes uit NFS). Top van tegen de 300, 0 - 100 ruim onder de 5 seconden. En dat onder de 100.000 Euro. En dat met Duiste afwerking. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 jah de cayman is momenteel ook mijn favo. prosche. Zalig toch, vooe relatief weining geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 Suzuki sjc 413 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 Citroën C4 Picasso Junkers Ju 87 ''stuka'' COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 Het is straalmotor dag vandaag. Ik heb hier allemaal plaatjes van voertuigen met een straalmotor erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Het is straalmotor dag vandaag. Ik heb hier allemaal plaatjes van voertuigen met een straalmotor erop. ha! leuk voor de nieuwe reeks ''blik op de weg''. _______________________________________________________________________________ Gallardo Nera Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 ik denk er aan om men M3 te verkopen en in de plaats van de M3 een MB SLK te kopen. Ik heb er zelf al één op het oog, geef maar raad! linkje: 1 en 2 Zeg jullie mening maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zillah Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 ZOrange ik vind bijde auto's heel mooi Ik zal ook even iets Posten: Mooie auto, maar zal wel iets kosten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 ik denk er aan om men M3 te verkopen en in de plaats van de M3 een MB SLK te kopen.Ik heb er zelf al één op het oog, geef maar raad! linkje: 1 en 2 Zeg jullie mening maar! Zijn inderdaad nette auto's. Als ik zou eens kijk vind ik de zwarte SLK mooier ogen, het interieur ook. De witte SLK, is niet slecht vanwege zijn lage km-stand maar de kleur wit vind ik bij deze auto niet echt mooi, ook de bekleding ziet er voor mij goedkoop uit met dat lichtblauw, daar in tegen heeft de zwarte mooi grijs-creme leer erin, net even wat stoerder:). Het is net wat je wil, een zeer lage KM stand van de witte Mercedes of de 80000km van de zwarte. Al is 80000 km voor een Mercedes nog niet veel, wel heeft hij het uiterlijk mee in mijn ogen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Daarnet, op weg van school naar huis, deze nog tegengekomen: De o zo prachtige Aston Martin V8 Vantage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 Over de straalmotoren: In Amerika tellen auto's met een normale motor en een raketmotor erbij als hybride Dan ben je als regering toch gek??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) niet lang nagedacht: de nieuwe Koenigsegg CC http://www.allfastcars.com/wallpaper/koenigsegg-cc.jpg Because its Dangerous ( citaat uit top gear ) Bewerkt: 22 september 2006 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 Mr. Inferno wil je je foto van je Koenigsegg even verkleinen, het forum knapt bijna! MAX 640x480 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.