Suburban Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 Mr. Inferno wil je je foto van je Koenigsegg even verkleinen, het forum knapt bijna! MAX 640x480 oke maar hoe doe ik dat ( n00bish ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 Mr. Inferno wil je je foto van je Koenigsegg even verkleinen, het forum knapt bijna! MAX 640x480 oke maar hoe doe ik dat ( n00bish ) Met bijvoorbeeld Photoshop of een andere foto bewerk progamma, maar zet anders de link in het bericht ipv de foto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2006 Daarnet, op weg van school naar huis, deze nog tegengekomen: De o zo prachtige Aston Martin V8 Vantage. Goede smaak heb jij. Wou dat ik daarmee naar school gebracht werd.. lekker grommen en dan allemaal dikke audi's eromheen als beveiligingswagens.. Ja, ik weet.. ik droom Of deze, ook een AM V8 vantage maar dan een ouder model: en: Link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 hier nog een paar : of Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 Mja van de drie foto's die haar staan, ga ik toh voor de mustang, de andere zijn gewoon "verkracht". Geef me toch maar een MB Brabus dan maar als jullie toch dromen. Maar jah, ik heb mij droom al! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 Hier maar eens wat mooie 'ouwere' Mercedessen. De 500E natuurlijk Een S500 Sl500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 @RTS: je hetb duidelijk de zelfde smaak als mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 @RTS: je hetb duidelijk de zelfde smaak als mij! Mijn voorkeur gaat uit naar alle Duitse merken ja Kwaliteit en luxe graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 Idd. Men Neef heeft zo'n E 500. da's gek zenne, en lekker veel luxe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) nieuwe poging: porsche carera GT maserati mc12 http://games-all.com/cars-photo/maserati-mc12-002.jpg Bewerkt: 22 september 2006 door Mr. Inferno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Lancia delta van binnen niet zo'n wonder 0-100Km/h acceleration: 5.7S Max speed: 220Km/h COMMANDO Bewerkt: 22 september 2006 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Lancia delta [Plaatje] van binnen niet zo'n wonder [Plaatje] 0-100Km/h acceleration: 5.7S Max speed: 220Km/h [Plaatje] COMMANDO Die dingen gaan om de haveklap kapot. Mijn broer wilde ook een Delta. Maar mijn pa heeft hem het afgeraden omdat er zovaak dingen kapot gaan. Maar toch ff Ontopic. Zoals gewoonlijk Mini Cooper S Limeted Edition (wereldwijd 2000 gemaakt. en 40.000 euros ipv 32.000 Bewerkt: 22 september 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 nieuwe poging:porsche carera GT maserati mc12 fantastische auto's he Dat is echt SUPERsport. Zoals o.a Mercedes SLR, Ferrari Enzo, Pagani Zonda,...passen in dit rijtje. Maar ook deze vind ik ook fantastisch: De Amerikaanse Saleen S7. Eris nog niet zo heel lang geleden ook een Saleen S7 Twin Turbo uitgekomen, dat is voor digene die nog niet genoeg PK hadden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 @RTS: je hetb duidelijk de zelfde smaak als mij! Mijn voorkeur gaat uit naar alle Duitse merken ja Kwaliteit en luxe graag Wie zegt dat de overige merken uit andere landen geen kwaliteit hebben? De auto's uit Azie zijn prima hoor. Ze zijn alleen wat compacter. Maar het kwaliteit is goed hoor. Ik wil niet zeggen dat de Duitse merken slecht zijn. Tegenwoordig zijn zo goed als alle auto's wel van goed kwaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 @RTS: je hetb duidelijk de zelfde smaak als mij! Mijn voorkeur gaat uit naar alle Duitse merken ja Kwaliteit en luxe graag Wie zegt dat de overige merken uit andere landen geen kwaliteit hebben? De auto's uit Azie zijn prima hoor. Ze zijn alleen wat compacter. Maar het kwaliteit is goed hoor. Ik wil niet zeggen dat de Duitse merken slecht zijn. Tegenwoordig zijn zo goed als alle auto's wel van goed kwaliteit. Duits voelt gewoon stukken degelijker, neem bijvoorbeeld een Mercedes dieseltje, 2,5 ton op de klok geen probleem kan zo nog een ton bij, hetzelfde met BMW en dergelijke. Dat rijd je niet zo snel met een jap. Ten tweede zijn de ontwerpen van de jappen niet echt geweldig, is mijn mening. Plastic fantastic zeg maar. Ontwerpen die snel gaan vervelen. Ga eerst maar eens in een Mercedes rijden en daarna in een jap, veel verschil, is de prijs ook naar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.