Mazzeltje Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik wil ook echt niet ontkennen dat Mercedes slecht is. Integendeel zelfs. Wij hebben op werk een A-170 als Taxi. Die heeft bijna 400.000 gelopen. En hij loopt nog steeds perfect. Wij hebben er bijna nooit problemen mee gehad. En hij gaat deze week voor de keuring en ik verwacht dat hij er zo door heen komt zonder problemen. Maar buiten dat. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe de bestuurder rijd. Het ligt ook dus aan de rijstijl. Dat bepaald ook erg veel over de levensduur van een auto. Helaas heb ik zelf nog nooit in een Japanner gereden. Het zijn bijna allemaal Duitsers. Heel veel Ford's. Dus ik kan niet oordelen welke beter rijd of niet. En de Duitse auto's zijn ook meestal erg duur. Kijk maar naar BMW, Audi, Mercedes. En er zijn behoorlijk veel mensen die niet genoeg geld hebben om zo'n dure auto te kopen. En de Japanners zijn meestal goedkoper. Maar toch heb je ook nog kwaliteit. Dus kopen de mensen sneller een Japanner. Reageren
RTS Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Zonet in Audi A4 Quattro 2.5 TDI gereden met maar liefst 180 pk, geweldige auto! Like this: Reageren
coz Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) ach .. niet realistisch ofzo .. maar wel vette bakken corvette ford mustang gt500 - aka eleanor ford gt40 lotus elise lambo - maakt niet uit welke Koenigsegg en - hij zal al wel eens eerder genoemd zijn - Bugatti Veyron ps , die foto van eleanor komt uit de originele gone in 60 seconds .. een aanrader om te zien - mits je door het jaren 70 kapsel overkill heen kan kijken - de 50 minuten durende achtervolgingsscene is geniaal ... 90 autos kapot .. heerlijk Bewerkt: 25 september 2006 door coz Reageren
Jorair Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) de ASTON MARTIN VANQUISH aaaaaah, prachtige wagen en natuurlaik de F-14 TOMCAT (de uitleg die vanonder aan de foto staat komt erop neer dat de piloot een flyby heeft uitgevoerd en dat hij een douw heeft gekregen voor 30 dagen) Bewerkt: 25 september 2006 door Jorair Reageren
Puma Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 De vader van een vriend van mij had een keer de auto naar de garage gebracht en toen kregen ze een Chrysler 300C (zie plaatje hieronder) als leenauto!! Dus... we zijn toen opgehaald bij zeilen in die auto!! EN DAT DING TREKT HARD OP JOH!! Dus wij zaten in die auto je werd gewoon in je stoel gedrukt. Ik d8 egt van zow die heeft ff mooie auto gekochte, bleek het leenauto te zijn . Maar was egt groot van binnen en ze waren nog ff gaan uittesten in Duitsland hoe hard ie kon (ze hebben 220 gereden ofzo). Maar het was echt een gave ervaring!! Reageren
Preddy Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Toyota Corolla '91 (sportieve versie dan) trekt op naar 100km/h in een 20 seconden koppeling is zwaar kloten Zoals bijna elke toyota werkt achteruitversnelling niet echt soepel 1e versnelling is bah. Doe mij maar liever deze : chevvy ftw Reageren
M4X Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 De Cayman vind ik gewoon te gruwelijk Hij gaat hard, en hij rijd echt super flexibel Reageren
demontventoux Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Fantastische wagentjes hier te bewonderen....een topic om bij weg te dromen Alfa Romeo heeft tegenwoordig ook knappe modellen. Zo heb je deze Alfa Romeo GT De nog mooiere Alfa Romeo Brera En deze Alfra Romeo 8C die normaal gezien in productie zal gaan[/b] Reageren
commando Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Triumph Spitfire Lotus Esprit S3 Reageren
demontventoux Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Hier ben ik weer met enkele monsters, fantastische monsters welteverstaan De Koenigsegg CCR: Spyker C8 Spider, fantastische Nederlandse wagen De Wiesmann Roadster Pagani Zonda Roadster Zo, toch wel 4 hele mooie wagens! beetje informatie Prijs: Spyker: €262.000 Koenigsegg: €550.000 Wiesmann: €98.000 Zonda: €558.000 PK: Spyker: 298 Koenigsegg: 592 Wiesmann: 252 Zonda: 408 Topsnelheid: Spyker: 300 Koenigsegg: 395 Wiesmann: 255 Zonda: 330 Welke vinden jullie persoonlijk de mooiste? Reageren
ikt Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Zet een spoiler op de Koenigseg CCR en het zal nóg beter rijden =D Reageren
RTS Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Zet een spoiler op de Koenigseg CCR en het zal nóg beter rijden =D You watched Top Gear Reageren
demontventoux Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Zet een spoiler op de Koenigseg CCR en het zal nóg beter rijden =D You watched Top Gear Ik heb hem ook vandaar. Dat is die wagen die op de "beste tijd" list die zo een verschrikkelijk lange naam krijgt in Top Gear. Op de officiele koenigsegg site staat trouwens een filmpje waarin deze wagen de allerbeste tijd neerzet (wat een fantastisch geluid!) Reageren
commando Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Lotus exige: TVR speed 12: black shadow Reageren
Jorair Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 de McCormick XTX215 (verkozen tot traktor van het jaar 2006) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.