RTS Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik ben niet echt weg van tunen, maar wel van styling. Geen dikke uitlaten waar 50db uit komt enzo, of super dikke bumpers. Een subtiel lipje en spoilertje eronder en een set mooie velgen. Velgen maken de auto . Bijvoorbeeld ABT van VW: Dat ziet er prachtig uit, niet té. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik ben niet echt weg van tunen, maar wel van styling. Geen dikke uitlaten waar 50db uit komt enzo, of super dikke bumpers. Een subtiel lipje en spoilertje eronder en een set mooie velgen. Velgen maken de auto . Bijvoorbeeld ABT van VW: Dat ziet er prachtig uit, niet té. nice, dat bedoel ik nu. als je wilt tunen, die het dan met de officele stylers van het merk zelf: sportec, carecter, abt, ab, .... . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Mja, van sommige Tuning hou ik, (meestal niet). Deze soort, sportiever maker, vind ik beter kunnen dan. Maar toch heb ik het liefst zuivere sportwagens, zoals Porsche, Ferrari, Lambo en al de rest. Deze zijn soms ook wel getuned, door vb Brabus (bekende tuner van sportwagens). Maar dit is dan ook meer stoerdere bumper opzetten en vooral "gewoon" de motor opdrijven. Deze 2 wagens waren de mooiste die ik vandaag zag: De Nissan 350Z: En de, eerste keer dat ik hem zag rijden, Aston Martin BD7 Bewerkt: 22 oktober 2006 door demontventoux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Weet er soms iemand hoeveel een Aero pack kost voor een mini cooper. heb al een mailtje gestuurd naar men dealer maar die antwoord niet, dus vraag ik het maar even hier. Der zal wel iemand zijn die da weet hopelijk. het gaat hier over de prijzen in België. En voor de nieuwschierigen onder ons, het is voor de wagen van men vriending. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Welke Mini heb je het over ? Mini Mini Cooper One Mini Cooper S Mini Cooper S Works Als je tuning sets bedoelt, ze zijn te koop voor minstens 3000 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 Ik denk dat deze "auto" zo de lucht een vliegt: Ford GT90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 OUD Opel Corsa 1.7 CDTi Cosmo max. vermogen: 74 kW (100 pk) topsnelheid: 188 km/h acceleratie 0-100 km/h 11,5 s verbruik binnen beb. kom: 6,4 l/100km verbruik buiten beb. kom: 3,9 l/100km verbruik gecombineerd: 4,8 l/100km CO2 uitstoot: 130 g/km NIEUW Opel Corsa 1.7 CDTi Cosmo max. vermogen: 92 kW (125 pk) topsnelheid: 190 km/h acceleratie 0-100 km/h: 10,1 s verbruik binnen beb. kom: 6,2 l/100km verbruik buiten beb. kom: 4,0 l/100km verbruik gecombineerd: 4,8 l/100km Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 De nieuwe is LELIJK! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Welke Mini heb je het over ?Mini Mini Cooper One Mini Cooper S Mini Cooper S Works Als je tuning sets bedoelt, ze zijn te koop voor minstens 3000 euro. het gaat hier over een mini cooper. een mini cooper one bestaat niet:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 Welke Mini heb je het over ? Mini Mini Cooper One Mini Cooper S Mini Cooper S Works Als je tuning sets bedoelt, ze zijn te koop voor minstens 3000 euro. het gaat hier over een mini cooper. een mini cooper one bestaat niet:p ohja maar moet je een tuningset hebben ?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 is niet echt een tuning pack, het is een aero pack van JCW. Speciaal voor de Mini's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Die moeten bij elke BMW dealers te koop zijn, anders moet je eens op internet zoeken, ik weet best veel van Mini's af, maar zoveel nou ook weer niet ! @hieronder, Ja, ik heb hem van jou gejat maakt dat veel uit ? Bewerkt: 7 november 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Dit zijn mijn favo muscle shit Chrysler 300C en Chevrolet Impala eeeh jij heb dezelfde emoticoon Bewerkt: 7 november 2006 door GTAVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 (oer)OUD OUD NIEUW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Deze Hummer is vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.