Velaro Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 Dodge Viper: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2006 Ik denk dat ik de eerste ben die hier met een schip afkomt: de USS KENNEDY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Dodge Viper: Ik vind dat nou niet echt bepaald een mooie auto, ziet er zo stijlloos uit vind ik. Ik vind auto's met meer vierkante vormen mooier, zoals een oude Mercedes of een Chevrolet Impala Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Dodge Viper: Ik vind dat nou niet echt bepaald een mooie auto, ziet er zo stijlloos uit vind ik. Ik vind auto's met meer vierkante vormen mooier, zoals een oude Mercedes of een Chevrolet Impala Dat vind ik ook, het is geen mooie auto, deze nieuwe viper vind ik echter topklasse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Ik snap ook niet waarom zoveel mensen van die boodschappenautootjes mooi vinden zolang er maar een veel te dikke bumper op zit. Renault Clio bijvoorbeeld is toch geen mooie auto, die gebruikt mijn oma om boodschappen te doen bij de Aldi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 En daar heb je dan ook weer gelijk in Cenman, ik vind die tunercars ook bah . Gewone klasseauto's zijn veel mooier. of de lamborghini gallardo. (alhoewel ze daarmee nu ook al mee beginnen te knoeien) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ExploudeD Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 En daar heb je dan ook weer gelijk in Cenman, ik vind die tunercars ook bah .Gewone klasseauto's zijn veel mooier. of de lamborghini gallardo. (alhoewel ze daarmee nu ook al mee beginnen te knoeien) Ik vind dit juist wel een geinige auto. Gewoon de Body kit is al vet genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Als het om geinige auto's gaat ExploudeD, moet je deze eens zien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Ik vind het zowiezo een raar idee om met een auto (waar professionele ontwerpers aan hebben gewerkt) te gaan zitten klooien, alsof je het zelf beter kan ofzo. Er is een reden waarom er niet standaard een lelijke dikke bumper opzit of de auto helemaal is verminkt met vlammen er op geverfd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Ik vind het zowiezo een raar idee om met een auto (waar professionele ontwerpers aan hebben gewerkt) te gaan zitten klooien, alsof je het zelf beter kan ofzo. Er is een reden waarom er niet standaard een lelijke dikke bumper opzit of de auto helemaal is verminkt met vlammen er op geverfd. Wat is er erg aan dat mensen een auto verfen, of er een andere bumper voor maken. Het is gewoon hun hobby, zij hebben daar plezier mee. In het dagelijks verkeer zijn er een pak auto's die niet helemaal origineel zijn, maar dat is toch niet zo erg vind ik.. Sommige mensen vinden dat nu eenmaal leuk en mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Als ze ermee zitten klooien, maar ze blijven zich aan de verkeersregels houden, vind ik het niet erg. Al zijn er soms van die Johnny's die de reputatie van de andere tuners verknallen. Wat ik wel erg vind is als ze daar aan het rood staan te wachten met hun radio over het maximum, dat vind ik echt zo storend. Ontopic: Ferrari FXX, ik er waren maar 7 van gemaakt denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) weet iemand welke auto deze is Bewerkt: 15 november 2006 door EXIT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Een oude. Zo wil ik ook wel bij de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Deze vind ik nou relaxt, de Mini Cooper S Works GP. Er zijn er maar 200 nog iets van gemaakt en zijn verrekte snel! + Zien ze er ook nog eens appart uit, grijs metallic lak, metallic rode spiegels, wit dak, en aan de bestuurders kant op het dak staat welk nummer je Mini is. (Bijv. GP97). Hij is wat lichter (40 Kilo) dan de normale Mini Cooper S en heeft 218 PK, 1,6 Liter, , lichtgewicht 18" aliminuim velgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Deze vind ik nou relaxt, de Mini Cooper S Works GP.Plaatje plaatje Er zijn er maar 200 nog iets van gemaakt en zijn verrekte snel! + Zien ze er ook nog eens appart uit, grijs metallic lak, metallic rode spiegels, wit dak, en aan de bestuurders kant op het dak staat welk nummer je Mini is. (Bijv. GP97). Hij is wat lichter (40 Kilo) dan de normale Mini Cooper S en heeft 218 PK, 1,6 Liter, , lichtgewicht 18" aliminuim velgen. Deze auto is te Pwnage, maar volgens mij DP ben je een nulletje vergeten het waren er namelijk 2000(gemaakt) ~Whoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.