Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dodge Viper: :*D

Ik vind dat nou niet echt bepaald een mooie auto, ziet er zo stijlloos uit vind ik.

Ik vind auto's met meer vierkante vormen mooier, zoals een oude Mercedes of een Chevrolet Impala

Dat vind ik ook, het is geen mooie auto, deze nieuwe viper vind ik echter topklasse

dodge%20viper%20srt-10.jpg

Delen op andere websites

Ik snap ook niet waarom zoveel mensen van die boodschappenautootjes mooi vinden zolang er maar een veel te dikke bumper op zit. Renault Clio bijvoorbeeld is toch geen mooie auto, die gebruikt mijn oma om boodschappen te doen bij de Aldi.

Delen op andere websites

En daar heb je dan ook weer gelijk in Cenman, ik vind die tunercars ook :N bah :N .

Gewone klasseauto's zijn veel mooier.

of de lamborghini gallardo. (alhoewel ze daarmee nu ook al mee beginnen te knoeien)

lambo-gallardo-large.jpg

Ik vind dit juist wel een geinige auto. Gewoon de Body kit is al vet genoeg. :puh:

Delen op andere websites

Ik vind het zowiezo een raar idee om met een auto (waar professionele ontwerpers aan hebben gewerkt) te gaan zitten klooien, alsof je het zelf beter kan ofzo. Er is een reden waarom er niet standaard een lelijke dikke bumper opzit of de auto helemaal is verminkt met vlammen er op geverfd.

Delen op andere websites

Ik vind het zowiezo een raar idee om met een auto (waar professionele ontwerpers aan hebben gewerkt) te gaan zitten klooien, alsof je het zelf beter kan ofzo. Er is een reden waarom er niet standaard een lelijke dikke bumper opzit of de auto helemaal is verminkt met vlammen er op geverfd.

Wat is er erg aan dat mensen een auto verfen, of er een andere bumper voor maken. Het is gewoon hun hobby, zij hebben daar plezier mee. In het dagelijks verkeer zijn er een pak auto's die niet helemaal origineel zijn, maar dat is toch niet zo erg vind ik.. Sommige mensen vinden dat nu eenmaal leuk en mooi.

Delen op andere websites

Als ze ermee zitten klooien, maar ze blijven zich aan de verkeersregels houden, vind ik het niet erg.

Al zijn er soms van die Johnny's die de reputatie van de andere tuners verknallen.

Wat ik wel erg vind is als ze daar aan het rood staan te wachten met hun radio over het maximum, dat vind ik echt zo storend.

Ontopic:

ferrari_fxx.jpg

Ferrari FXX, ik er waren maar 7 van gemaakt denk ik.

Delen op andere websites

Deze vind ik nou relaxt, de Mini Cooper S Works GP.

minicoopersworksgppy0.jpg

gplogominidu3.jpg

Er zijn er maar 200 nog iets van gemaakt en zijn verrekte snel! + Zien ze er ook nog eens appart uit, grijs metallic lak, metallic rode spiegels, wit dak, en aan de bestuurders kant op het dak staat welk nummer je Mini is. (Bijv. GP97). Hij is wat lichter (40 Kilo) dan de normale Mini Cooper S en heeft 218 PK, 1,6 Liter, , lichtgewicht 18" aliminuim velgen.

Delen op andere websites

Deze vind ik nou relaxt, de Mini Cooper S Works GP.

Plaatje

plaatje

Er zijn er maar 200 nog iets van gemaakt en zijn verrekte snel! + Zien ze er ook nog eens appart uit, grijs metallic lak, metallic rode spiegels, wit dak, en aan de bestuurders kant op het dak staat welk nummer je Mini is. (Bijv. GP97). Hij is wat lichter (40 Kilo) dan de normale Mini Cooper S en heeft 218 PK, 1,6 Liter, , lichtgewicht 18" aliminuim velgen.

:klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Deze auto is te Pwnage, maar volgens mij DP ben je een nulletje vergeten ;) het waren er namelijk 2000(gemaakt)

~Whoop

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...