ZOrange Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2006 De Bugatti Veyron is de snelste auto ter wereld, met inderdaad 409 km/uur. Het staat in het guinnes book of records, dus is de bugatti de snelste. (officiel toch) Maarja, hij is alweer 3 keer verslagen: - Saleen S7 Twin Turbo Performance Upgrade => 415 km/h - Bristol Fighter T => 420 km/h - SSC Ultimate Aero => 440 km/h! Allemaal straat legale auto's Mja wat je met legaal noemt. Je mag deze wagens niet besturen met een gewoon rijbewijs, je moet er een bevordegingsbewijs voor halen, dan mag je enkel met zo'n wagens rijden. Anders is dat levens gevaarlijk, maar als je ideredag in zo'n wagen rijd ben je na 5jaar dood. je kan met zo'n wagen niet rustig rijden, heb het met de M3 al moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Hoezo dat ? Breekt de kont vaak uit dan ? Maar die Bugatti's dat vindt ik helemaal geen mooie autos, Ze zijn wel snel, maar hebben de 'Look' niet. Neem nou bijvoorbeeld de BMW M3, die ziet er goed uit, en heeft ook een dikke motor erin liggen. ~Whoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Jah hij breekt vaak uit, wat wil je met die kracht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Whoop heeft gelijk, zeer snelle auto die bugatti, maar ik zou me schamen moest hij op mijn oprit staan, zo'n lelijk gedrocht. De M3 vind ik daarintegen ook zeer klassevol. Mcclaren F1 LM: http://carwallpapers.hu/wallpaper/mclaren/...5%20-%20002.jpg (heb er een link naar gemaakt Whoop) Bewerkt: 3 december 2006 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Dit is pas iets, een hele Snelle en Knappe Machine. Dat straalt pas Klasse uit. ! Ietsjes te groot, het rekt de layout een beetje uit. ~Whoop Edit @ Zorange, wat voor een motor heb je erin liggen ? Kan ook niet anders he: BMW M3 + Achterwielaandrijving, wat alle BMW's hebben trouwens. De E36 van mijn moeder (foto pagina terug) breekt heel vaak uit, Ik heb er al eens in gereden. Bij de beste vriend van mn Pa, die heeft 3 km³ om op te scheuren. Ik heb daar ook al in de Mini S gereden. Beste ervaring ooit. Maar met de BMW slippen is een heerlijk gevoel. Een lekker geluid door die Remus sportuitlaat, en Donuts maken Bewerkt: 3 december 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 lol een mini cooper, is al verschrikkelijk lekker. laat staan de S. Hell yeah. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 De gewone Cooper heeft net 90PK, dacht ik. Als je dan de Mini S hebt heb je 210 paardekrachten Dat veegt jongen. toen ik er in gereden heb, heb ik 245 Kmp/u gereden, Heeeeerlijk !~ ~Whoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 nene mini one -> 90pk mini cooper -> 115pk mini cooper s -> 163 pk Mini cooper s JCW -> 210pk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb laatst nog in een auto boekje gelezen, dat de Gewone S 210PK heeft. Hoeveel PK heeft de GP dan ? ~Whoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) 2007 Lotus Sport Exige Cup: Ik vind het een van de mooiste auto's; de mini cooper (oud) Bewerkt: 3 december 2006 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Die Lotus vind ik dus echt niet mooi. Lijkt net een rasp om eten mee te raspen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Wel in de GP zit de zelfde Motor als de JCW, zo'n 210 pk bij 1600cc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Als jullie het allemaal over de M3 gaan hebben, overtref ik jullie hiermee. De BMW M6! V10, 507 PK, 250 KM/H! Zonder begrenser krijg je meer PK's en ga je opeens 320 En hij is zo mooi http://www.bmwworld.com/pics/6er/m6/17472_1024.jpg Bewerkt: 4 december 2006 door Mb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Jah maar ook pokke duur, ik heb de mijne voor een zacht prijsje mogen kopen, maar ja het is er dan ook eentje van '89. En had er ook een beetje werk aan; -voorbumper vervangen -motorkap vervangen -banden vervangen -... Dus jah, je snapt wel wat ik bedoel; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Laat is een foto van je auto zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.