ZOrange Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 hij staat hier ergens in dit topic. zal eens opzoeke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2006 Van alle 2 Aub. Heb je trouwens wat aan die Mini gedaan ? Misschien wat lichtmetalen velgen ofzo ? Of wat andere lichte mods ? ~Whoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 De mini is van mijn vriendin, maar de fotos van de M3 staan al op dit forum;) Neen, de mini is standaard, het is een bedrijfswagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 Weet je misschien ook welke pagina die staat ? , want het zijn er namelijk 174. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 neen heb ook al gezocht en vind ze niet:p Maar blijf maar zoeken ze staan er zeker op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChzN. Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 Mij favo Auto is de Lincoln Navigator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Hetgeen je op de snelweg het meeste ziet van deze klassebak, de achterkant van de ferrari F-50 http://www.seriouswheels.com/pics-def/Ferr...ear-Mesh-st.jpg Bewerkt: 8 december 2006 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Heeft er iemand nog "vette" filmpjs van de Audi R8. Audi is echt wel het merk dat er bonven uitsteekt gewoon supper, voor ieder wat wilts. Elke wagen is knap:) Zal ook even mij top geven van de audikes;) -TT roadster -A8 -R8 -S en RS line -A3 en SB -TT coupe -A4 -A6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 -TT roadster-A8 -R8 -S en RS line -A3 en SB -TT coupe -A4 -A6 Dat zijn al zo'n beetje alle Audi's die er zijn. Vergeet niet de Allroad en de Q7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) jha mazzeltje:p Hoe kon ik ze vergeten? Mja ze komen toch op de laatste plaats :$ K vind ze niet echt bepaald knap, zoals de cayenne van Porsche is ook een een misval. Gelukkig hebbe ze de cayman. Cayman, da's ook nog een knappe wagen, beter dan de 911 moest hij de zelfde motor hebben. Omdat de motor een betere plaats heeft in de wagen De motor licht op de achteras, en bij de 911 licht hij er achter(klopt dit?) pure p*rno! Bewerkt: 11 december 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Volgens mij heeft de Cayman de motor centraler liggen, en rijd daarom beter. Hier nog mooie Audi R8 filmpjes: http://video.google.nl/videoplay?docid=592...5&q=audi+r8 http://video.google.nl/videoplay?docid=-21...7&q=audi+r8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Volgens mij heeft de Cayman de motor centraler liggen, en rijd daarom beter. Hier nog mooie Audi R8 filmpjes: http://video.google.nl/videoplay?docid=592...5&q=audi+r8 http://video.google.nl/videoplay?docid=-21...7&q=audi+r8 Ah kan ook zijn, k weet het niet juist meer. Mjah, lang leven de Cayman. De nieuwe boxster mag er anders ook wel zijn! Jha merci voor de filmkes e;) Trouwens; is dat een spoiler dat er bij het eerste filmpje uit de wagen komt? k weet dat die bij de nieuwe TT ook zo is... Bewerkt: 11 december 2006 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Ja is een spoiler, waarschijnlijk bij 120 kmh komt ie eruit. Hebben wel meer sportwagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 WEET JE WAT DE VETSTE EN MOOISTE AUTO ALLER TIJDE IS???? :$ :$ :$ >>> Door NandroDavids: Afbeelding verkleind...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Jha bij porsche is het bij de 120, maar je ziet bij deze wage dat hij er niet altijd uit is. En hij rijd zeker harder dan de 120 zenne Vraagje; kan je bij porsche niet regelen wnr de spoiler er uit komt? Zo met een knopje of zo? iets sportmode achtig. Ik weet dat het er is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.