RTS Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Puma, verklein je foto! Forum barst uit zn voegen! En ik zou niet weten of er een knopje voor zit, vast wel. Toch blijf ik de Q7 geil vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Zou het nooit kopen, maar jha bon, 't is wel een mooie SUV. Maar duuuur:) Daar voor zal je nog even moeten sparen of wel de generale bank overvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 Ik vind de Hummer H2 gewoonweg geweldig en deze is ook niet slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 alle lamborghino's en toyota supra als je niet weet wat toyota supra is dan moet je het maar zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2006 Ik vind de Hummer H2 gewoonweg geweldig en deze is ook niet slecht jha hummer h2 en h3 blijft een suv, de H1 blijf rule! Da't is pas de 4x4 dat de naam "hummer" waard is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2006 Ik vind een hummer leuk om op ruig terrein te rijden, maar ze zijn wel erg lelijk vind ik. Lijkt net een grote schoenendoos op wielen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Hummers zijn niet zo speciaal meer, je ziet ze veel te veel, en zo extreem zijn ze nou ook niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Da's net wat ik zeg, de hummers dat je vaak ziet zijn de "suv's" de H2 en H3. Maar een H1 zal je niet vaak zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Snik , weer een Nederlandse Carrera GT in de prak http://www.petrolhead.nl/2006/12/crash_met...0000_schade.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Mja kan eens gebeuren, jammer voor de wagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Ik heb een motorblokje in de aanbieding. het is wel een dieselmotortje. Met een paar aanpassingen past hij zo in een Fiat Panda. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 lol??? Word dat gevaarte door een vrachtewagen verdergetrokken? :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 lol???Word dat gevaarte door een vrachtewagen verdergetrokken? :O Nee, door een bakfiets. Ze gooien die motor in de bak en fietsen maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 meestal is het transport van zo'n gevaarte langs water wegen. Maar jha, zo ver had ik nog niet gedacht, op het land is er geen water e:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 nee ze zetten een stoel op de motor 4wielen er onder een stuur en reiden maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.