Steel Dogg Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Jullie vergeten een paar belangrijke: De meesters onder de bakken : P.S. Sorry het plaatje werkte niet meteen Bewerkt: 18 februari 2007 door Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Jullie vergeten 1 hele belangrijke: De meester onder de bakken: . en die is? ligt het aan mij of is het bij iedereen, maar ik zie geen wagen Gisteren liet m'n vader me het geluid horen van de allerbeste en allermooiste (qua geluid dan) rallywagen ooit. Namelijk deze Audi Quattro S. Dikke motor van 500PK Voor mee te genieten van het geluid verwijs ik je door naar of filmpje. Geniet... Bewerkt: 18 februari 2007 door demontventoux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Jullie vergeten 1 hele belangrijke: De meester onder de bakken: . en die is? ligt het aan mij of is het bij iedereen, maar ik zie geen wagen Volgens mij is het bij iedereen.Misschien is hij vergeten dat je in dit topic ook een foto/plaatje moet meestoppen in je bericht. ________________________________ontopic______________________________ Een blokkendoos de Peugeot 204: De cabrio vind ik nog het mooist: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Jullie vergeten een paar belangrijke: De meesters onder de bakken : P.S. Sorry het plaatje werkte niet meteen Normaal vind ik hummers erg lelijk, maar deze is dan wel weer leuk. Bewerkt: 18 februari 2007 door CenMan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Het is dan ook een photosoep. De H2 en de H3 kan je al geen Hummer meer noemen, de H1 is de echte Hummer. De kracht druipt er van af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Het is dan ook een photosoep. De H2 en de H3 kan je al geen Hummer meer noemen, de H1 is de echte Hummer. De kracht druipt er van af! Maar de H1 wordt ook al niet meer gemaakt, dus zullen we het met enkel de H2 en H3 moeten doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 De H1 is nog in productie hoor.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 BMW Z4 roadster! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) de mijne is de ferrari enzo zie plaatje vette stoere (en duure) bak man hij gaat wel 320 man!!! iemant had ook een plaatje van een porsche gt die heb ik al 2 keer in REAL LIFE gezien Bewerkt: 20 februari 2007 door michelIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Ik ga toch voor de audi A8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 Geef mij maar deze prachtige getunde BMW M6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) ik heb ook liever een BMW M6 maar dan wel standaard Bewerkt: 23 februari 2007 door PSP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 Geef mij maar deze prachtige getunde BMW M6. Ik vindt die wat minder. Trouwens op de eerste 2 zitten daar deze velgjes op ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2007 Ze lijken er toch sterk op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2007 Want die zaten op een 3 serie dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.