ruttie Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 ook mooie lamborghini Murcielago Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 De "OerHummer" De "Enzo-Killer" De Cadillac Escalade EXT zoals jullie kunnen zien houd ik van Oversized SUV's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 De "OerHummer" De "Enzo-Killer" De Cadillac Escalade EXT zoals jullie kunnen zien houd ik van Oversized SUV's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) hier komen mijn auto's En me vaders tuning wagen: Bewerkt: 10 maart 2007 door sevaboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Iedereen gelooft je sevaboy, vooral de benoeming van "tuning wagen" Vandaag even in de showroom gezien: De VW Golf GTI Edition 30! Maar 50 van in Nederland. In Groningen stond ie helemaal in het zwart, GRUWLIJK! EN DIT! De Porsche 911 GT3 stond buiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Iedereen gelooft je sevaboy, vooral de benoeming van "tuning wagen" Vandaag even in de showroom gezien: De VW Golf GTI Edition 30! Maar 50 van in Nederland. In Groningen stond ie helemaal in het zwart, GRUWLIJK! EN DIT! De Porsche 911 GT3 stond buiten Geeloof me dan niet hoor, wat kan mij dat schelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Iedereen gelooft je sevaboy, vooral de benoeming van "tuning wagen" Vandaag even in de showroom gezien: De VW Golf GTI Edition 30! Maar 50 van in Nederland. In Groningen stond ie helemaal in het zwart, GRUWLIJK! EN DIT! De Porsche 911 GT3 stond buiten RTS: volgens mij moete we hem geloven... Hij heeft ze vast wel op schaal 1/15 Bewerkt: 11 maart 2007 door ZOrange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 offtopic: Zorange is dit een discussie/ruzie topic?? Nee, hé jullie mogen me niet geloven wat kan mij dat schelen!! Maar stop dan met zo van ''we geloven je,seva''. Dus doe gewoon met zenden van foto's Srry voor modgedrag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Oke, post dan maar nog een foto waar jij of je vader erin zit. Of dat die wagen voor je huis staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Nu allemaal ophouden!!!! Het maakt niet uit of iemand hier zit te liegen. We hebben geen bewijs of hij liegt. Wie weet praat hij gewoon de waarheid. En als hij geen foto heeft of wilt plaatsen moeten wij dat gewoon accepteren en er niet over door zeuren. Nu graag weer ontopic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 Een echte auto met Klasse: BMW M5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 En me vaders tuning wagen: Klik en klik. Je vader heeft de snelste BMW ter wereld. Ye sure. Enzo: F50 GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 Antonov an-225, het grootste vliegtuig ter wereld. Slechts 1 exemplaar van gebouwd: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 Lexus IS300 Echt m'n droomwagen =). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) hier komen mijn auto'sEn me vaders tuning wagen: Nog iets van me vader Me vader heeft wel geen Ferrari(zo rijk ben ik nu ook weer niet ) Ik bedoelde die Bmw schnitzer. Nu zwijgen we over dat accident GEBEURT=GEBEURT. We gaan toch geen oude koeien uit de lsoot halen Bewerkt: 14 maart 2007 door sevaboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.