.Sharingan Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 En me vaders tuning wagen: Klik en klik. Je vader heeft de snelste BMW ter wereld. Ye sure. Ik denk dat hij dit bedoelde . Om het maar zo te zeggen, Beetje uitgeluld ? En trouwens tijdens PWW vorige week, nam ik wat Tuning boekjes mee naar school. En mn Mentor vind die autos Acociaal. Ik dacht zo Wtf . Gaf ik hem een Auto week dacht ik. Wijst ie me een Aston Martin aan. Zn reactie : Die auto heeft pas klasse. Hebben ze ook maarja. Mn vader vindt Tuning nog vet Niet dat hij dat op zijn auto gaat doen ofzo maarja. Naja om deze post geldig te maken : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb een paar foto's van mijn eigen auto. Vandaag heb ik samen met mijn kameraad in een melige bui mijn banden zilver gespoten. Voor: Na: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Gister zat ik tot 5 uur naar F1 te kijken, volgens mij heette het de grote prijs van Australië het was in ieder geval in Melbourne. Dit jaar voor het eerst met ons merk, Spyker. Een hystorisch merk dat begin 1900 failt ging, de merknaam werd enkele jaren geleden door een rijke Nederlander gekocht en is zijn bedrijf begonnen. Nu is het vooral een sportwagen bouwer die bekend staat om zijn hoge exclusiviteit. Nu heeft het zelfs een F1 team dat dus vannacht aan de start verscheen met Christiaan Albers. Ze konden nog geen potten breken maar dat komt hopelijk nog. Hier wat auto's van Spyker: Spyker C12 C8 Spyker F1 Wat andere mooie auto's: Natuurlijk de kever: Alfa Romeo GTA: Alfa Romeo 159: Alfa Romeo 147(tuned): Volvo S80(heeft m'n opa): Volvo XC90 Volvo PV544 (Katterug) Knight Rider: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Leuke ford mazzeltje, welke motorisatie heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Over minder dan twee jaar heb ik mijn rijbewijs, en ga ik voor een dikke Dodge Charger. Voor de mensen die NFS Carbon kennen, Ik was er meteen verliefd op! Real Life Ingame NFS Carbon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Aangezien je ook ander voertuigen mocht heb ik besloten om deze toe tevoegen: Vroeger vond ik ze cool en nu zijn ze alleen nog maar bruikbaar on the street. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Over minder dan twee jaar heb ik mijn rijbewijs, en ga ik voor een dikke Dodge Charger. Voor de mensen die NFS Carbon kennen, Ik was er meteen verliefd op!Real Life Ingame NFS Carbon Wat heb je hier aan dan ? Die dingen zijn bijna niet te verkrijgen, en ten tweede, en je wilt niet weten hoeveel ze zuipen. Maar als jij een dikke bankrekening hebt, moet dat geen probleem zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Over minder dan twee jaar heb ik mijn rijbewijs, en ga ik voor een dikke Dodge Charger. Voor de mensen die NFS Carbon kennen, Ik was er meteen verliefd op!Real Life Ingame NFS Carbon Wat heb je hier aan dan ? Die dingen zijn bijna niet te verkrijgen, en ten tweede, en je wilt niet weten hoeveel ze zuipen. Maar als jij een dikke bankrekening hebt, moet dat geen probleem zijn Tja ze vreten inderdaad benzine/diesel. Maar mijn oom heeft er een gehad en deze nog steeds in de garage staan, wachten tot zijn lievelingsneef hem over zal kopen. Zo veel zal hij er neit voor vragen, aangezien zijn portemonee niet al de dun is. Over het verbruik.. Ik hoop na mijn studie een eigen hotel/restaurant te gaan beginnen. Of in ieder geval in de management terecht komen. Dan maar hopen dat ik het een beetje goed zal doen, en daarmee de inderdaad hoge lasten kunnen betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Dromen kan geen kwaad.. en de verzekering... daar zit een 6liter in... wie gaat dat betalen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Als hij idd in het Management komt, moet dat ook al niet zo'n groot probleem zijn. Als ik jou was Penny, en je had die auto. Zou ik er een Gas instalatie inzetten. Goedkoper, en je hebt het Heerlijke v8 geluid nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Auto's als de Dodge charger zullen ook altijd een grote voorliefde voor me blijven, al moet ik er niet op rekenen er ooit een in mijn bezit te krijgen. Overigens, Spykers vind ik nu niet een van de mooiste auto's, de aston martin op de achtergrond smeekt harder om aandacht. Mijn top 3 auto's: 1)Aston Martin Vanquish 2)Dodge charger 3)Aston Martin DB9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Als hij idd in het Management komt, moet dat ook al niet zo'n groot probleem zijn. Als ik jou was Penny, en je had die auto. Zou ik er een Gas instalatie inzetten. Goedkoper, en je hebt het Heerlijke v8 geluid nog. En je wagen gaat niet meer vooruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Ik ken inderdaad meerder mensen die op Gas rijden. Onderandere mijn zus heeft in een Saab 93 op gas rondgecrosd. En een grote dodge pick up (weet de exacte naam niet) van een kennis van ons reed ook erg vet. Vooral het geluid is heerlijk als je op gas rijd, het is goedkoop en heel veel zal het qua snelheid niet schelen. Dus bedankt voor de tip Whoopi Bewerkt: 19 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 mij mooie auto MERCEDES CLK GTR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 hey hey allemaal ik heb gezocht of hier al een Topic van is niks gezien dus jah .. maar als ie d'r is mag deze gelijk weer weg ! de vraag is wat jullie droomauto is? de mijne is de SLR Mclaren of de rolls royce Phantom. welke is die van jou ? alvast bedankt Ciao Groot-Duimpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.