Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

En me vaders tuning wagen:

Klik en klik. Je vader heeft de snelste BMW ter wereld. Ye sure. :sigaar:

Ik denk dat hij dit bedoelde ^_^. Om het maar zo te zeggen, Beetje uitgeluld ?

En trouwens tijdens PWW vorige week, nam ik wat Tuning boekjes mee naar school. En mn Mentor vind die autos Acociaal. Ik dacht zo Wtf :zz:. Gaf ik hem een Auto week dacht ik. Wijst ie me een Aston Martin aan. Zn reactie : Die auto heeft pas klasse. Hebben ze ook maarja. Mn vader vindt Tuning nog vet :puh: Niet dat hij dat op zijn auto gaat doen ofzo maarja. ^_^

Naja om deze post geldig te maken :

Mitsubishi-Eclipse.jpg

Delen op andere websites

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gister zat ik tot 5 uur naar F1 te kijken, volgens mij heette het de grote prijs van Australië het was in ieder geval in Melbourne.

Dit jaar voor het eerst met ons merk, Spyker. Een hystorisch merk dat begin 1900 failt ging, de merknaam werd enkele jaren geleden door een rijke Nederlander gekocht en is zijn bedrijf begonnen. Nu is het vooral een sportwagen bouwer die bekend staat om zijn hoge exclusiviteit. Nu heeft het zelfs een F1 team dat dus vannacht aan de start verscheen met Christiaan Albers. Ze konden nog geen potten breken maar dat komt hopelijk nog.

Hier wat auto's van Spyker:

Spyker C12

SpykerC12_wConceptCars_X4830.jpg

C8

tdu-spyker-20060420044016404.jpg

Spyker F1

SpykerF1_4.jpg

Wat andere mooie auto's:

Natuurlijk de kever:

kever.jpg

Alfa Romeo GTA:

7f9593d136f3539419207be37da665c7.jpg

Alfa Romeo 159:

2006-Alfa-Romeo-159-Sleek-and-US-Ready-J-640.jpeg

Alfa Romeo 147(tuned):

7e20ff21e25d2bebcf45a136e24e49ab_n.jpg

Volvo S80(heeft m'n opa):

volvo_s80-741552.jpg

Volvo XC90

20060410-2007-volvo-xc90.jpg

Volvo PV544 (Katterug)

5060808.001.1M.jpg

Knight Rider:

BJ-Brunssum-Limburg.JPG

Delen op andere websites

Over minder dan twee jaar heb ik mijn rijbewijs, en ga ik voor een dikke Dodge Charger. Voor de mensen die NFS Carbon kennen, Ik was er meteen verliefd op!

Real Life

1969_dodge_charger_rt_440.jpg

Ingame NFS Carbon

chargert_full.jpg

Delen op andere websites

Over minder dan twee jaar heb ik mijn rijbewijs, en ga ik voor een dikke Dodge Charger. Voor de mensen die NFS Carbon kennen, Ik was er meteen verliefd op!

Real Life

Ingame NFS Carbon

chargert_full.jpg

Wat heb je hier aan dan ? Die dingen zijn bijna niet te verkrijgen, en ten tweede, en je wilt niet weten hoeveel ze zuipen. Maar als jij een dikke bankrekening hebt, moet dat geen probleem zijn :puh:

Delen op andere websites

Real Life

Ingame NFS Carbon

chargert_full.jpg

Wat heb je hier aan dan ? Die dingen zijn bijna niet te verkrijgen, en ten tweede, en je wilt niet weten hoeveel ze zuipen. Maar als jij een dikke bankrekening hebt, moet dat geen probleem zijn :puh:

Tja ze vreten inderdaad benzine/diesel. Maar mijn oom heeft er een gehad en deze nog steeds in de garage staan, wachten tot zijn lievelingsneef hem over zal kopen. Zo veel zal hij er neit voor vragen, aangezien zijn portemonee niet al de dun is.

Over het verbruik.. Ik hoop na mijn studie een eigen hotel/restaurant te gaan beginnen. Of in ieder geval in de management terecht komen. Dan maar hopen dat ik het een beetje goed zal doen, en daarmee de inderdaad hoge lasten kunnen betalen.

Delen op andere websites

Als hij idd in het Management komt, moet dat ook al niet zo'n groot probleem zijn. Als ik jou was Penny, en je had die auto. Zou ik er een Gas instalatie inzetten. Goedkoper, en je hebt het Heerlijke v8 geluid nog. ^_^

Delen op andere websites

Auto's als de Dodge charger zullen ook altijd een grote voorliefde voor me blijven, al moet ik er niet op rekenen er ooit een in mijn bezit te krijgen.

Overigens, Spykers vind ik nu niet een van de mooiste auto's, de aston martin op de achtergrond smeekt harder om aandacht.

Mijn top 3 auto's:

1)Aston Martin Vanquish

2)Dodge charger

3)Aston Martin DB9

Delen op andere websites

Als hij idd in het Management komt, moet dat ook al niet zo'n groot probleem zijn. Als ik jou was Penny, en je had die auto. Zou ik er een Gas instalatie inzetten. Goedkoper, en je hebt het Heerlijke v8 geluid nog. ^_^

En je wagen gaat niet meer vooruit.

Delen op andere websites

Ik ken inderdaad meerder mensen die op Gas rijden. Onderandere mijn zus heeft in een Saab 93 op gas rondgecrosd. En een grote dodge pick up (weet de exacte naam niet) van een kennis van ons reed ook erg vet. Vooral het geluid is heerlijk als je op gas rijd, het is goedkoop en heel veel zal het qua snelheid niet schelen.

Dus bedankt voor de tip Whoopi ;)

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Delen op andere websites

hey hey allemaal :cya:

ik heb gezocht of hier al een Topic van is niks gezien dus jah .. maar als ie d'r is mag deze gelijk weer weg !

de vraag is wat jullie droomauto is?

de mijne is de SLR Mclaren of de rolls royce Phantom.

welke is die van jou :D ?

alvast bedankt :Y

Ciao :cya:

Groot-Duimpje.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...