Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Ik hoop dat ik later dit kan permiteren: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Doe maar luxe!! Maar dat is wel een van de gaafste auto`s die er zijn En hij kost slechts 615.216 euro. (Uit de auto krant) Ik ga voor die Camaro Camaro`s forever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 De Pausmobiel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 Spyker C6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 Ik ben gisteren naar de Belcar wedstrijd op het circuit van Heusden-Zolder gaan kijken en het was echt wel fantastisch! Deze wagens zag ik o.a op de parking: Ferrari F430: Lamborghini Murcièlago: Jaguar XK: Ik post er wel nog een paar, moet dringend weg nu (wordt dus straks de-EDIT) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 porsche 911 gt2!!! i love porsche!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Mooi he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 The one and only 64 Impala! Nice... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xdr Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Ik vind vooral oude amerikaanse auto's mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Even geen auto, maar de scooter die ik binnenkort waarschijnlijk krijg: Peugeot Speedfight2 Nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Ai ai ai, een peugeot... Er zijn veel problemen met deze scooter hoor... waterkoeling... Maar als je hem krijgt, niet wachten en nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rammstein12 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 mijne is lamborghini gallardo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Ai ai ai, een peugeot... Er zijn veel problemen met deze scooter hoor... waterkoeling... Maar als je hem krijgt, niet wachten en nemen. Wat voor problemen bedoel je dan precies? Nuke[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 waterkoeling... Die van kennis ging merdere malen in brand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Ik zou gewoon op internet een paar recenscies zoeken om te kijken wat mensen er van vinden. Doe ik ook altijd voordat ik iets koop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.