Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb zelf een Malaguti Phantom AC echt een top scooter ligt goed op de weg, heb nooit problemen mee en zit ook gewoon horizontaal Minarelli onder zin ook onder Aerox en Neos enz.

Maar verkoop hem binnekort want ben met rijbewijs bezig dus als ik die heb gaat die de deur uit, alleen scooters zijn supergevaarlijke dingen want heeft het hoogste dodenaantal onder de voertuigen. Dus je bent gewaarschuwd.

F12%20black.gif

Ik zelf heb hem in silver

Delen op andere websites

Ik heb zelf een Malaguti Phantom AC echt een top scooter ligt goed op de weg, heb nooit problemen mee en zit ook gewoon horizontaal Minarelli onder zin ook onder Aerox en Neos enz.

Maar verkoop hem binnekort want ben met rijbewijs bezig dus als ik die heb gaat die de deur uit, alleen scooters zijn supergevaarlijke dingen want heeft het hoogste dodenaantal onder de voertuigen. Dus je bent gewaarschuwd.

F12%20black.gif

Ik zelf heb hem in silver

Als je voorzichtig en rustig rijd met een scooter, kan er niks gebeuren...Of de auto/..die jou eventueel omver rijd moet heel gevaarlijk bezig zijn.

Delen op andere websites

Als je voorzichtig en rustig rijd met een scooter, kan er niks gebeuren...Of de auto/..die jou eventueel omver rijd moet heel gevaarlijk bezig zijn.

Ja tuurlijk als je beetje normaal rijdt is het al veiliger, maar je word ook vaak over het hoofd gezien ook al rij je met verlichting aan en soms ook erg glad op sommige plekken. Maar ik zelf ben ook nog nooit op me bek gegaan of een ongeluk gehad terwijl die ik ken en scooter rijden allemaal wel is gehad hebben.

Wel paar keer vol in de remmen gemoeten vanwegen paar achterlijke mensen op de weg.

Niet dat je geen scooter moeten gaan rijden maar je moet altijd erg alert zijn en oppassen. Natuurlijk ook altijd helm op doen :tu:

Delen op andere websites

Ja het kan altijd erg gevaarlijk zijn, maar dat is met elk voertuig die je zelf bestuurd wel. Ik heb ook wel eens scooter ongelukken gezien door mensen die niet voorzichtig doen. Ik heb zelfs iemand dood op de hoek van mijn straat zien liggen, dan bedenk je je toch wel 2 keer voordat je rare dingen gaat doen met een scooter.

Delen op andere websites

de auto die ik mooi vind, staat hier onder

de bugatti veyron.

hij gaat 407 km per uur .

in 3 seconden op de 100 :)

en hij kost

1,8m .. 700.000 a 800.000 daarvan

is belasting die je over auto's betaald in nederland :S

bugattiveyron1641600x12mw7.jpg

voor LBG hier onder me

Ik vind die Ferrari te veel op een soort vliegtuig uit Star Wars ofzo lijken. Maar het lijkt me wel erg leuk om erin te rijden. _O_

het lijkt meer op een F1 auto de voorkant

denk maar is aan de voor kant de zei kant weg

Bewerkt: door Biocount
Delen op andere websites

Ach jah laat ik ook maar een auto kopen :sigaar:

ferrari-enzo-big.jpg

Ferrari Enzo

Meteen leuke moter erbij :)

1_1.jpg

Yamaha R1 '07

Ik vind die Ferrari te veel op een soort vliegtuig uit Star Wars ofzo lijken. Maar het lijkt me wel erg leuk om erin te rijden. _O_

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...