Da Phoenix Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 deze vind ik er ook niet slecht uitzien. maar mijn favoriet blijft deze: Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Deze is egt vet Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik krijg kans om in een Ferrari te rijden als ik me rijbewijs heb welke weet ik niet want dat hebben ze niet gezegt Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 van Moters vind ik de ninja R1 wel een leuke BROEM BROEM BROEM ... Reageren
ZOrange Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 ik krijg kans om in een Ferrari te rijden als ik me rijbewijs heb welke weet ik niet want dat hebben ze niet gezegt voor ferrari te rijden met je 21jaar zijn... Reageren
Biocount Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 ik krijg kans om in een Ferrari te rijden als ik me rijbewijs heb welke weet ik niet want dat hebben ze niet gezegt zijn meestal van die hele oude modellen die autorijschools aanbieden maar tis wel cool Reageren
LBG Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 ik krijg kans om in een Ferrari te rijden als ik me rijbewijs heb welke weet ik niet want dat hebben ze niet gezegt voor ferrari te rijden met je 21jaar zijn... Echt waar? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat niet alleen in België? Reageren
RTS Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 ik krijg kans om in een Ferrari te rijden als ik me rijbewijs heb welke weet ik niet want dat hebben ze niet gezegt voor ferrari te rijden met je 21jaar zijn... Echt waar? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat niet alleen in België? Heb dit nog nooit gehoord in Nederland, zal dus niet in Nederland gelden. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Deze auto is on-ontbreekbaar Bewerkt: 2 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Deze mag natuurlijk niet ontbreken Reageren
Jorair Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 ik krijg kans om in een Ferrari te rijden als ik me rijbewijs heb welke weet ik niet want dat hebben ze niet gezegt voor ferrari te rijden met je 21jaar zijn... Echt waar? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat niet alleen in België? Heb dit nog nooit gehoord in Nederland, zal dus niet in Nederland gelden. Ik meende ook eens te horen dat je voor sommige auto's (zoals de bugatti veyron of een ferrari f50) een speciaal rijbewijs nodig hebt. Reageren
LBG Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Deze auto is on-ontbreekbaar Vind je dat nou niet een beetje te veel van het goede? Zoiets zou je vinden op een poster in de kamer van iemand van 8. Ik vind zelf zo'n dikke spoiler en body kit echt lelijk. Ik vind een mooie auto die er van de buitenkant niet te ingewikkeld uitziet zoals zo'n oude Mercedes of een Bentley. Gewoon met niet zovel toeters en bellen. http://upload.moldova.org/galerie_auto/18/...ed-1280x960.jpg Dat ziet er toch stijlvol uit? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Deze auto is on-ontbreekbaar Vind je dat nou niet een beetje te veel van het goede? Zoiets zou je vinden op een poster in de kamer van iemand van 8. Ik vind zelf zo'n dikke spoiler en body kit echt lelijk. Ik vind een mooie auto die er van de buitenkant niet te ingewikkeld uitziet zoals zo'n oude Mercedes of een Bentley. Gewoon met niet zovel toeters en bellen. http://upload.moldova.org/galerie_auto/18/...ed-1280x960.jpg Dat ziet er toch stijlvol uit? inderdaad. maar dit zou ik ook niet lelijk vinden Reageren
LBG Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik wel. Lijkt net een kartonnen doos op te grote wielen. En een nep terreinwagen en een penis verlenging voor onzekere mensen. http://www.skinz.org/motorcycles/harley-da...torcycles-5.jpg Dat vind ik een hele mooie motor. Reageren
Ninoke Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 ik heb ff een top 5 gemaakt van leuke karretjes 1:Dodge charger uit 1969(amerikan muscles) 2:Ford Mustang Shelby GT 500(ook american muscles) 3:Ford Mondeo ST(is de sportversie van de Ford Mondeo en we hebbe die pas gekogt trekt lkkr man 160 pk) 4:Toyota Supra getuned 5:Nissan Skyline getuned dit was men top 5 en dit moek ook ff zegge dutchy3010 is de beste moderator man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.