Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eerdergisteren even met een hele mooi auto meegereden: Audi A6 3.0 TDI met maar liefst 225 pk! Wat een auto, met van dat koffie-kleurige leder :sigaar: . Automaat, geintegreerde navigatie. Wat een bak!

audi_a6_30_tdi_1.jpg

Ik ben de laatste tijd een beetje aan het rond kijken voor een nieuwe auto die ik eventueel ooit wil kopen. (Ik wil mijn huidige nu niet zozeer verkopen.) Maar toch wil ik over een jaar ofzo wel een andere auto hebben.

En mijn oog is gevalen op een BMW 320 uit 1999 ongeveer. Ze kosten helaas wel rond de €10.000,-.

Maar dat geld kan ik wel binnnen 1½ jaar bij mekaar krijgen. En ik ben ook serieus aan het nadenken om hiervoor te gaan sparen binnenkort. :klap:

554865_20061208081236_1.jpg

Delen op andere websites

Hmm ken ik eigenlijk heel kort in zijn en toch doe ik het niet.

Wel een bekende auto voor jullie allen, en toch zeggen de meeste dat het een Slecht rijdende auto is.

maar in werkelijkheid is dit een relaxe vrij flotte bak.

Gelukkig niet de snelste ( arme boom )en voor een 37 jaar oude oude vind ik 0~100 in 11 sec redelijk voor een 1600 kilo aan metaal en zn 442 broertje is niet gezond voor mij ( :engel: )

maar hier een van mn top 3

post-70159-1181827880_thumb.jpg

Delen op andere websites

Hmm ken ik eigenlijk heel kort in zijn en toch doe ik het niet.

Wel een bekende auto voor jullie allen, en toch zeggen de meeste dat het een Slecht rijdende auto is.

maar in werkelijkheid is dit een relaxe vrij flotte bak.

Gelukkig niet de snelste ( arme boom )en voor een 37 jaar oude oude vind ik 0~100 in 11 sec redelijk voor een 1600 kilo aan metaal en zn 442 broertje is niet gezond voor mij ( :engel: )

maar hier een van mn top 3

Waarom zou iedereen die auto kennen? Zo bekend is die niet. Wel een hele mooie. Ik vind het mooi als een deel van de velgen dezelfde kleur als de auto is.

Delen op andere websites

Ja ach ik ben nou eenmaal een liefhebber van oudere auto's al die nieuwigheid is niet wat voor me, krijg er geen gevoel bij zoals de meeste van wouw wow of shoot me.

Enige nadeel dat de oudere auto's wel wat meer zuipen. vooral de classes die ik mooi vind ( Muscle cars )

O.A. Dodge challenger 1970(die net zo snel is als zn nieuwere zusje de Viper en toen al uit de fabriek de snelste auto was en is), Dodge charger (De Dukes ??)

Pontiac GTO 1964 ( de eigenlijk eerste Muscle car) en nog een aantal meer.

Chevrolet Impala 1967 (mn #2 al voordat die gekken van Supernatural op TV kwamen)

Oldsmobile cutlass 442 1967 en 1970

Oldsmobile Toronado maar dan wel uit 1966/1967 ( <- eerste front wheel driver trouwens )

Ford Mustang 1965 is eigenlijk geen muscle maar een pony car even goed net zo mooi.

Maar dankzij de emissie regeling die in 1971 is ingegaan hebben we eigenlijk geen moois meer gekregen zo hier en daar een uitblinker maar is productie meer naar benzine verbruik en stroom lijnen gaan kijken.

Gelukkig daar en tegen worden zo nog steeds onderhouden en worden onderdelen voor deze auto's nog steeds gefabriceerd en zijn ze op www.ebay.com nog steeds te krijgen ( houd alleen wel even je vinger over de prijs als je niet een hartverzakking wilt hebben )

Maar ik ben heel hard aan het sparen om een 1970 olds voor mn deur te krijgen.

motto van oldsmobile club ?

<( the Gas Guzeling years were top of the Model lines )>

Delen op andere websites

Op weg van school naar huis zag ik vandaag deze o zo fantastische BMW M6

b7e89e642f9a1dd67a299174c15444b8_n.jpg

En gisteren zag ik nog deze Bentley Continental GT geparkeerd staan

B%20Continental%20GT%20LV.jpg

Ik was even gestopt om er naar te kijken en de eigenaar kwam juist toegelopen. Wat een geluid bij het vertrek :tu: die W12 die erin zit klinkt echt fantastisch.

Bij moto's zijn dit een van m'n favorieten:

De Honda Blackbird (m'n vader heeft er zo eentje)

10%20002.jpg

Suzuki Hayabusha

suzuki_1300_hayabusa_3quarts.jpg

Ook een moto waarvan ik begin te dromen: De allereerste met meer dan 200PK

Kawasaki ZZR1400

324893134_9acb63bdee.jpg

Bewerkt: door demontventoux
Delen op andere websites

Ja ach ik ben nou eenmaal een liefhebber van oudere auto's al die nieuwigheid is niet wat voor me, krijg er geen gevoel bij zoals de meeste van wouw wow of shoot me.

Enige nadeel dat de oudere auto's wel wat meer zuipen. vooral de classes die ik mooi vind ( Muscle cars )

O.A. Dodge challenger 1970(die net zo snel is als zn nieuwere zusje de Viper en toen al uit de fabriek de snelste auto was en is), Dodge charger (De Dukes ??)

Pontiac GTO 1964 ( de eigenlijk eerste Muscle car) en nog een aantal meer.

Chevrolet Impala 1967 (mn #2 al voordat die gekken van Supernatural op TV kwamen)

Oldsmobile cutlass 442 1967 en 1970

Oldsmobile Toronado maar dan wel uit 1966/1967 ( <- eerste front wheel driver trouwens )

Ford Mustang 1965 is eigenlijk geen muscle maar een pony car even goed net zo mooi.

Maar dankzij de emissie regeling die in 1971 is ingegaan hebben we eigenlijk geen moois meer gekregen zo hier en daar een uitblinker maar is productie meer naar benzine verbruik en stroom lijnen gaan kijken.

Gelukkig daar en tegen worden zo nog steeds onderhouden en worden onderdelen voor deze auto's nog steeds gefabriceerd en zijn ze op www.ebay.com nog steeds te krijgen ( houd alleen wel even je vinger over de prijs als je niet een hartverzakking wilt hebben )

Maar ik ben heel hard aan het sparen om een 1970 olds voor mn deur te krijgen.

motto van oldsmobile club ?

<( the Gas Guzeling years were top of the Model lines )>

Ja vind ik ook.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...