RTS Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2007 Eerdergisteren even met een hele mooi auto meegereden: Audi A6 3.0 TDI met maar liefst 225 pk! Wat een auto, met van dat koffie-kleurige leder . Automaat, geintegreerde navigatie. Wat een bak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2007 Eerdergisteren even met een hele mooi auto meegereden: Audi A6 3.0 TDI met maar liefst 225 pk! Wat een auto, met van dat koffie-kleurige leder . Automaat, geintegreerde navigatie. Wat een bak! Ik ben de laatste tijd een beetje aan het rond kijken voor een nieuwe auto die ik eventueel ooit wil kopen. (Ik wil mijn huidige nu niet zozeer verkopen.) Maar toch wil ik over een jaar ofzo wel een andere auto hebben. En mijn oog is gevalen op een BMW 320 uit 1999 ongeveer. Ze kosten helaas wel rond de €10.000,-. Maar dat geld kan ik wel binnnen 1½ jaar bij mekaar krijgen. En ik ben ook serieus aan het nadenken om hiervoor te gaan sparen binnenkort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Ik ben echt smoor verliefd op deze auto: DODGE CHARGER: KLIK HIER Bewerkt: 14 juni 2007 door Wesley_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 leuke snelle wagen: leuke tourwagen: Leuke kleine tourwagentje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Mijn collectie: BMW 316TI Ford Focus ST Chrysler 300C Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 aah , jah die Chrysler 300C is heerlijk zo lief ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Als je dit geen auto noemt dan weet ik het ook niet meer .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Hmm ken ik eigenlijk heel kort in zijn en toch doe ik het niet. Wel een bekende auto voor jullie allen, en toch zeggen de meeste dat het een Slecht rijdende auto is. maar in werkelijkheid is dit een relaxe vrij flotte bak. Gelukkig niet de snelste ( arme boom )en voor een 37 jaar oude oude vind ik 0~100 in 11 sec redelijk voor een 1600 kilo aan metaal en zn 442 broertje is niet gezond voor mij ( ) maar hier een van mn top 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Hmm ken ik eigenlijk heel kort in zijn en toch doe ik het niet.Wel een bekende auto voor jullie allen, en toch zeggen de meeste dat het een Slecht rijdende auto is. maar in werkelijkheid is dit een relaxe vrij flotte bak. Gelukkig niet de snelste ( arme boom )en voor een 37 jaar oude oude vind ik 0~100 in 11 sec redelijk voor een 1600 kilo aan metaal en zn 442 broertje is niet gezond voor mij ( ) maar hier een van mn top 3 Waarom zou iedereen die auto kennen? Zo bekend is die niet. Wel een hele mooie. Ik vind het mooi als een deel van de velgen dezelfde kleur als de auto is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 de NSU , een mooie oude auto , die nog leeft in deze jaren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 Ja ach ik ben nou eenmaal een liefhebber van oudere auto's al die nieuwigheid is niet wat voor me, krijg er geen gevoel bij zoals de meeste van wouw wow of shoot me. Enige nadeel dat de oudere auto's wel wat meer zuipen. vooral de classes die ik mooi vind ( Muscle cars ) O.A. Dodge challenger 1970(die net zo snel is als zn nieuwere zusje de Viper en toen al uit de fabriek de snelste auto was en is), Dodge charger (De Dukes ??) Pontiac GTO 1964 ( de eigenlijk eerste Muscle car) en nog een aantal meer. Chevrolet Impala 1967 (mn #2 al voordat die gekken van Supernatural op TV kwamen) Oldsmobile cutlass 442 1967 en 1970 Oldsmobile Toronado maar dan wel uit 1966/1967 ( <- eerste front wheel driver trouwens ) Ford Mustang 1965 is eigenlijk geen muscle maar een pony car even goed net zo mooi. Maar dankzij de emissie regeling die in 1971 is ingegaan hebben we eigenlijk geen moois meer gekregen zo hier en daar een uitblinker maar is productie meer naar benzine verbruik en stroom lijnen gaan kijken. Gelukkig daar en tegen worden zo nog steeds onderhouden en worden onderdelen voor deze auto's nog steeds gefabriceerd en zijn ze op www.ebay.com nog steeds te krijgen ( houd alleen wel even je vinger over de prijs als je niet een hartverzakking wilt hebben ) Maar ik ben heel hard aan het sparen om een 1970 olds voor mn deur te krijgen. motto van oldsmobile club ? <( the Gas Guzeling years were top of the Model lines )> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 Ik ben echt smoor verliefd op deze auto:DODGE CHARGER: KLIK HIER ik ook maar dan de 69 r/t general lee zie sig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Op weg van school naar huis zag ik vandaag deze o zo fantastische BMW M6 En gisteren zag ik nog deze Bentley Continental GT geparkeerd staan Ik was even gestopt om er naar te kijken en de eigenaar kwam juist toegelopen. Wat een geluid bij het vertrek die W12 die erin zit klinkt echt fantastisch. Bij moto's zijn dit een van m'n favorieten: De Honda Blackbird (m'n vader heeft er zo eentje) Suzuki Hayabusha Ook een moto waarvan ik begin te dromen: De allereerste met meer dan 200PK Kawasaki ZZR1400 Bewerkt: 15 juni 2007 door demontventoux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 eigenlijk zie je hem bijna nooit maar de Nissan 350Z is een van de mooiste Nissan's als we het dan toch over Nissan's hebben de Nissan Skyline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 Ja ach ik ben nou eenmaal een liefhebber van oudere auto's al die nieuwigheid is niet wat voor me, krijg er geen gevoel bij zoals de meeste van wouw wow of shoot me.Enige nadeel dat de oudere auto's wel wat meer zuipen. vooral de classes die ik mooi vind ( Muscle cars ) O.A. Dodge challenger 1970(die net zo snel is als zn nieuwere zusje de Viper en toen al uit de fabriek de snelste auto was en is), Dodge charger (De Dukes ??) Pontiac GTO 1964 ( de eigenlijk eerste Muscle car) en nog een aantal meer. Chevrolet Impala 1967 (mn #2 al voordat die gekken van Supernatural op TV kwamen) Oldsmobile cutlass 442 1967 en 1970 Oldsmobile Toronado maar dan wel uit 1966/1967 ( <- eerste front wheel driver trouwens ) Ford Mustang 1965 is eigenlijk geen muscle maar een pony car even goed net zo mooi. Maar dankzij de emissie regeling die in 1971 is ingegaan hebben we eigenlijk geen moois meer gekregen zo hier en daar een uitblinker maar is productie meer naar benzine verbruik en stroom lijnen gaan kijken. Gelukkig daar en tegen worden zo nog steeds onderhouden en worden onderdelen voor deze auto's nog steeds gefabriceerd en zijn ze op www.ebay.com nog steeds te krijgen ( houd alleen wel even je vinger over de prijs als je niet een hartverzakking wilt hebben ) Maar ik ben heel hard aan het sparen om een 1970 olds voor mn deur te krijgen. motto van oldsmobile club ? <( the Gas Guzeling years were top of the Model lines )> Ja vind ik ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.