Mazzeltje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 BMW. Dat is HET merk waar ik aan denk als ik het woordje auto hoor. Ik ben echt verliefd op deze auto's. Daarom is het ook niet zo gek dat ik zelf ook in een BMW rij. Zelfs als ik dood ga wil ik een BMW logo op mijn grafsteen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Tis wel nice om een gezonde eetlust naar auto's te zien hier mar noem me maar gek hoor de meeste BMW's hebben toch een inline 6 cylinder van GM. opel was van GM poeh heej volgens mij was ooit VW ook nog van GM. ach zo zien we toch dat chevy olds gmc pontiac buick van GM zijn. eb dodge crysler plymouth jaguar mercedes van daimler zijn. ach hun monopoly maakt mij niet uit als wij er maar allemaal lol in hebben. Ik hoop trouwens wel dat ze de Sabre naam wel gaan corrigeren trouwens. Ik was ook al opzoek voor de clover die van voor sterk op een 1970/71 ford thunderbird lijkt echter de achter kant klopt dan weer niet en lijkt weer eerder op een 1969/73 Chevy camaro of een 1968 olds Cutlass ga ik later wel verder naar zoeken. Gelukkig zijn ze erg bezig met dat benzine vervangen en het echt rare is dat ze 30 a 40 jaar geleden op de Indy 500 al met alcohol of ethanol reden ik ga toch maar weer verder dat ik die pace car afkrijg ken ik hem bij de downs neer knikkeren maar nu eerst een JD --> <-- really looks like me when im trying to keep myself quite Bewerkt: 15 juni 2007 door JDtje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 mar noem me maar gek hoor de meeste BMW's hebben toch een inline 6 cylinder van GM. Helaas hoort mijn BMW niet bij de meeste BMW's dan. Ik moet het doen met een 4 Cilinder 1.8 motortje. Mijn volgende auto word wel een BMW met een zwaardere motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 mar noem me maar gek hoor de meeste BMW's hebben toch een inline 6 cylinder van GM. Helaas hoort mijn BMW niet bij de meeste BMW's dan. Ik moet het doen met een 4 Cilinder 1.8 motortje. Mijn volgende auto word wel een BMW met een zwaardere motor. Dan zou ik er toch een V8 in laten douwen het voordeel ervan is een rustig geluid en als er zo'n grappig golfje naast je staat bij de stop lichten en je motor hoort begint die toch even te denken. van af daar is het of verstand of rij kunst maar dat ligt aan jou ik had gewoon rustig afgeslagen en hem de eerste beste boom gewenst. Ik weet wel wat beters te doen met mn geld. Jij niet dan ? Maar tot die tijd zal ik toch in mn AX moeten blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2007 mar noem me maar gek hoor de meeste BMW's hebben toch een inline 6 cylinder van GM. Helaas hoort mijn BMW niet bij de meeste BMW's dan. Ik moet het doen met een 4 Cilinder 1.8 motortje. Mijn volgende auto word wel een BMW met een zwaardere motor. Dan zou ik er toch een V8 in laten douwen het voordeel ervan is een rustig geluid en als er zo'n grappig golfje naast je staat bij de stop lichten en je motor hoort begint die toch even te denken. van af daar is het of verstand of rij kunst maar dat ligt aan jou ik had gewoon rustig afgeslagen en hem de eerste beste boom gewenst. Ik weet wel wat beters te doen met mn geld. Jij niet dan ? Maar tot die tijd zal ik toch in mn AX moeten blijven ik rij met de E30 316i meer als genoeg klassiek en toch dagelijks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2007 ik rij met de E30 316i meer als genoeg klassiek en toch dagelijks Ach voor dagelijks zou ik er geen andere van maken en lekker dit autotje repareren tot het echt niet meer kan. (dus ook de bodemplaten he ) en er nog een lange tijd plezier van beleven. gelukkig is het tegenwoordig wel zo dat auto's die naar de sloop gaan gerecycled worden dus kan het zelfs zo zijn dat je en een vorig autotje rijd al lijkt het me onwaarschijnlijk als je hem ingeruild heb. Trouwens BMW is een van de weinige merken van qualiteit vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2007 Ach voor dagelijks zou ik er geen andere van maken en lekker dit autotje repareren tot het echt niet meer kan. (dus ook de bodemplaten he ) en er nog een lange tijd plezier van beleven. gelukkig is het tegenwoordig wel zo dat auto's die naar de sloop gaan gerecycled worden dus kan het zelfs zo zijn dat je en een vorig autotje rijd al lijkt het me onwaarschijnlijk als je hem ingeruild heb. Trouwens BMW is een van de weinige merken van qualiteit vind ik. op deze pagina staat mijn auto mijn vorige ook trouwens http://nl.netlog.com/the_real_dukeboy/photo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik vind deze http://www.seriouswheels.com/2007/2007-Fer...op-1280x960.htm klik maar. Een mooie auto www.seriouswheels.com ken je hele mooie auto's vinden. Bewerkt: 20 juni 2007 door Rene-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Ik vind deze http://www.seriouswheels.com/2007/2007-Fer...op-1280x960.htm klik maar. Een mooie auto www.seriouswheels.com ken je hele mooie auto's vinden. niet slecht Mercedes SL55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Nice work done well zie ik Dan is het teminste leuk een auto onderhouden. al kunnen soms de kosten eindeloos hoog worden maar dan is die waarschijnlijk al een jaar of 50 a` 60. Greats JD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylanooo Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 Wat is jou favoriete auto???die van mij: Seat Leon Cupra R GT (zie plaatje) hey, ik ben dylanooo mijn faforiete auto is de '' Nissan skyline gtr r-34'' heb jij mischien die mod??? als je hem hebt zou je mij het willen vertellen en mij kunnen helpen??? (pc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 De nieuwe Aston Martin DBS, gespot in London. Dit is waarschijnlijk een oefenmodel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 meer hoef ik denk ik niet te zeggen Pontiac GTO '68 prachtige auto ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 KHeb net een andere auto gekocht . Mazda ... ja maar .. 1989 323 1.6I redlijk flotte maar hij rijd ken ik toch eens naar de andere kant van nederland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 De nieuwe Aston Martin DBS, gespot in London. Dit is waarschijnlijk een oefenmodel! Aston Martin heeft alleen maar mooie auto's als ik ooit nog rijk wordt koop ik ereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.