Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 (bewerkt) Geef mij dan toch maar een lamborghini diablo :lol: - Allemaal veels te groot Bewerkt: 4 oktober 2004 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 rofl... Waarom zo groot?! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Foto's bijna online van Automaxx ff w8ten nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Geef mij maar de lamborgini countach vind ik mooier als diablo p.s: grote topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 rofl... Waarom zo groot?! :o Was ze vergeten te verkleinen ik kan wel editen als het julie echt stoort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 (bewerkt) Mooie diablo!!! Deze.......... :wub: plymouth road runner(mijn oom in de VS heeft een heel wagenpark van diese beauty's, dus kom eens langs) ga niet in mijn posts zitten se7en.....AUB B) Bewerkt: 9 oktober 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Aan een diablo heb je niks hier in Nederland door al die drempels enzo. Nog ff en je moet perse een Hummer hebben om normaal door Nederland te kunnen rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Of een Cadillac natuurlijk! :lol: Nog even 1 1/2 jaar wachten! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 I LOVE THE FERRAI ENZO FERRARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: :wub: :wub: :love: :love: :iloveyou: :iloveyou: :embarassed: :embarassed: :lovesign: :lovesign: 350>KM DAT IS PAS VET GAAF! HAAL IK JULLIE EFFE IN! MET JULLIE BMW'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ook al kan ik hem nooit gaan veroorloven denk ik! :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Ja, dat is balen he? Zijn er zulke mooie wagens, kan je ze nooit betalen! :lol: Ik leg me neer bij iets veel haalbaarders. (en is ook cool) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) Weet ik melgior maar ik vind ferrari vet ik weet ook veel van wagens hoor maar dan van het exterrior! Wat dacht je van de BMW M6 :wub: En ik vind subaru impreza wrx sti ook echt vet! Bewerkt: 9 oktober 2004 door nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Prachtige wagens die oude BMW's. Dat soort wagens maken ze tegenwoordig niet meer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) Prachtige wagens die oude BMW's.Dat soort wagens maken ze tegenwoordig niet meer! De nieuwe M6 melchior ik heb hem gezien op de neurenbergring in duitsland en in autoblaadtjes! Hij is vet gaaf hoor! :wub: Bewerkt: 9 oktober 2004 door nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 O je hebt het over de nieuwe? Ja, die is ook flex hoor! Met heerlijke 4.4 liter V8! (als ik me niet vergis?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Aan een diablo heb je niks hier in Nederland door al die drempels enzo.Nog ff en je moet perse een Hummer hebben om normaal door Nederland te kunnen rijden Volgens mij heb je dit nodig om door nederland te komen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.