Mb. Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 De nieuwe Aston Martin DBS, gespot in London. Dit is waarschijnlijk een oefenmodel! -Foto's van Autogespot.nl- Kijk je vaker op Autogespot? Jongen die hem gespot heeft is monteur in de 125CC klasse. Was een race in Engeland Ik ben ook lid iig. Mijn spots staan onder Mb (Hoe raad je het ook ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 hier een paar ouwe , maar nog steeds klassiekers ! NSU: Chevy Impala '67 Chevy II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Doe mij maar een Gallardo Superleggera... Of een Gallardo Spyder Of een Gallardo Heb deze foto's zelf gemaakt, dus als ik ze ergens anders zie verschijnen dan zwaait er wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) EDIT:Sorry.Ze doen het niet.Excuses... :$ Bewerkt: 1 juli 2007 door Gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Ze zouden je moeten opsluiten als je deze auto niet kent , de Nissan (oftewel Nismo) Skyline. (De naam is nog mooier dan de auto ) Verniewde versie: (vind ik persoonlijk minder mooi) Bewerkt: 1 juli 2007 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2007 Is gewoon de Nissan Skyline. Nismo kan je er later aan toevoegen, die Tunen je Skyline nog even op. Krijg je dus Nissan Skyline R34 GT-R Nismo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 De nieuwe Aston Martin DBS, gespot in London. Dit is waarschijnlijk een oefenmodel! Aston Martin heeft alleen maar mooie auto's als ik ooit nog rijk wordt koop ik ereen ja vooral de bekenste en kleinste .... mini cooper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Ze zouden je moeten opsluiten als je deze auto niet kent , de Nissan (oftewel Nismo) Skyline.(De naam is nog mooier dan de auto ) Verniewde versie: (vind ik persoonlijk minder mooi) Daar wil ik echt niet in gezien worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Vaak al honderden keren gepost, maar MB for life homie! En de onze: (is wel een plaatje van een andere, maar die van ons zit het hetzelfde uit ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Roshi Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 BMW zijn prachtige auto's ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Buick Special '62, deze heb ik op dit moment bij Grand Turismo 4 Klik Hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Buick Special '62, deze heb ik op dit moment bij Grand Turismo 4Klik Hier Heb je de Olds Toronado al gehad ?? Das een lekkere auto om in te rijden for real life. Zeeeer krachtige 7,5 Liter V8 www.toronado.nl staat er wel een is een rally team for oldtimer rally's Hoop er ooit zelf eens aan me te mogen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Vandaag toen we naar huis reden op de autosnelweg zagen we een Lincoln Limousine. We reden 140-150km/u komt er ineens zo'n limousine met 170 per uur ofzo voorbijvlammen. Was wel grappig. Het was zo een: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Laten we het even hebben over de Mercedes Ocean Drive Concept car, alles met de hand gemaakt, verzekeringswaarde van 5 miljoen euro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Wat een luxe... uiterlijk niet echt mijn smaak maar van binnen: PS: Wel prachtige velgen! Bewerkt: 24 juli 2007 door LBG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.