RTS Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Komende wintersport ga ik met een maat hiermee naar Oostenrijk: Volvo XC90 D5 Geartronic, model 2008 Vader van mijn maat heeft hem net nieuw, ik ga hem vanavond even bewonderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 de bmw m3 gtr gewoon prachtige auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2007 Over een weekje of 3 het schip waar ik een week op ga zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) lievenlings auto.. mmmm da's moeilijk voor een autoliefhebber. ik kies voor de Ferrari 288 GTO of een BMW M3 E30 greettzzz, Roneri Bewerkt: 1 augustus 2007 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik kwam gister terug van vakantie. Schotland geweest. Naar Red Arrows in Edinburgh Dat is een stuntteam van de Royal Air Force. Op het eind van de hele show kwam een ******* Eurofighter langs. Wat een vet ding in het echt. Geen foto's of filmpjes kunnen maken want hij ging gewoon te snel met die naverbrander. Dat geluid was prachtig. Hier heb je een beetje een indicatie als je het geluid op zijn hardst zet. Klikkie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Nissan 350Z Lamborghini Gallardo en natuurlijk de VW Golf 4 die ownt gewoon ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Ach als we tog over auto's beginnen. Wel een beetje duur. Maybach 62S Rolls Royce Phantom Verder staan op mijn verlanglijstje. Aston Martin DB9 Volante Bentley Continental GTC Bentley Azure Rolls-Royce Phantom DHC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 mijn pa had deze alleen hij zoop te veel (me pa en die auto) dus heeft hij nu een andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 Nissan 350ZLamborghini Gallardo en natuurlijk de VW Golf 4 die ownt gewoon ^^ prachtauto's moet ik zeggen vooral de Nissan 350Z en de Lamborghini Gallardo , de VW golf 4 ook niet slecht , ik zet er even foto's bij voor de liefhebbers Nissan 350Z Lamborghini Gallardo VW Golf 4 verder nog eentje , niet snel , niet jong , niet stom VW Kever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Zon ding is vet, gebruiken ze om olie de nog in steen zit te vervoeren. Op Discovery Channel was dat een x, en mensen van 18 (!) rijden daar in. Echt vet, wil ik ook Bewerkt: 10 augustus 2007 door SoaDT0M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 EUROFIGHTER TYPHOON F-15 Sparrow/Eagle F-22 Raptor F-16 Stuk voor Stuk mooie machines Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 alleen hij zoop te veel (me pa en die auto) dus heeft hij nu een andere Whahaa Check deze bak: 6,3 meter lang 2,4 meter breed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Zon ding is vet, gebruiken ze om olie de nog in steen zit te vervoeren. Op Discovery Channel was dat een x, en mensen van 18 (!) rijden daar in. Echt vet, wil ik ook Ik niet, je moest eens weten tot heo laag deze machines gaan. En dit dan nog wel op hele dune smalle padjes. Als er een ongeluk gebeurt. Ben je altijd ernstig gewond of dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 alleen hij zoop te veel (me pa en die auto) dus heeft hij nu een andere Whahaa Check deze bak: 6,3 meter lang 2,4 meter breed voor die auto's moet je ff naar Amerika gaan , rijden er om de 6 zo één langs , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Zon ding is vet, gebruiken ze om olie de nog in steen zit te vervoeren. Op Discovery Channel was dat een x, en mensen van 18 (!) rijden daar in. Echt vet, wil ik ook Ik niet, je moest eens weten tot heo laag deze machines gaan. En dit dan nog wel op hele dune smalle padjes. Als er een ongeluk gebeurt. Ben je altijd ernstig gewond of dood. eeh.. nee niet echt. geen dunne smalle paadjes, en weinig kans op ongeluk. kweet niet of het nodig is om te zeggen, maar ze reiden dus niet op de gewone weg. en wat bedoel je met `heo laag deze machines gaan´? als je langzaam bedoelt, dat valt zeker mee hoor. bedoel je vast niet Bewerkt: 14 augustus 2007 door SoaDT0M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.