ikt Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 alleen hij zoop te veel (me pa en die auto) dus heeft hij nu een andere Whahaa Check deze bak: 6,3 meter lang 2,4 meter breed Gaat lekker als je moet fileparkeren in Amsterdan O.o Dit is de meest coole auto ooit: De Toyota Trueno AE86 =D Ik ben hem mooi gaan vinden sinds in de mangaserie ''InitialD'' las. =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Geef mij maar een Alpina B3: lekker mensen met een M3 plagen , de B3 heeft een Bitturbo V6 erin , met een prachtige soundtrack natuurlijk Aleen is de achterkant iets minder mooi als de M3 maar dat vergeef ik hem. Ook leuk is dat je er een flesje wijn bij krijgt Bewerkt: 16 augustus 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Afgelopen vakantie een dagje naar Monaco geweest, en ja dan weet je al vanop voorhand; ik zal enkele chikke wagens tegenkomen. Maar wat ik allemaal ben tegengekomen (van aantal en de modellen) had ik nooit kunnen voorspellen. Een overzicht (Zelfgenomen foto's!) (ik post later vandaag nog wat meer foto's ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik weet al waar ik naartoe ga Check deze dan, vrij oud, maar zeker mooi: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Hier een paar mooie klasiekers van boven naar beneden. -Cadillac Seville uit 1985. -De Cadillac 75 fleetwood uit 1957. Niet echt geschikt om je boodschappen mee op te halen (waarom moest deze nou weer roze zijn??? ) - De Edsel Bermuda. Een zeldzame stationwagen, Slechts 900 zijn er verkocht Bewerkt: 17 augustus 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 @demontventoux: Bij die foto van een van die ferrari's , zie je op de voorgrond zo'n dikke Ferrari en op de achtergrond een smart Het verschil kan haast niet groter zijn greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 (no smoking staat er ) grootste oorlogsschip van de wereld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Om met vliegdekschepen verder te gaan, de Russische Kuznetsov. Geen lanceerkatapulten, wel een springschans . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Bmw M3 E30. Er staat er bij mij ene in de straat. Met mooiere velgen. Ford GT90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Normalere auto;s Favo, welke ik wel zou willen kopen: Mazda 6, Volgswagen Golf beiden 2.0 ofzo Favo merk: Audi, BMW Supercars: Favo: sja geen idee, vind t allemaal mooi in het rijtje van Ferarri, Aston Martin, aantal Jaguars, Maserati, Wiesmann, Porsche. Ferrari: F430 Aston Martin: Vanquish of DB7 Jaguar: XKR Maserati: Coupe Mooiste geluid: Dodge Charger en Ford Mustang de ouwetjes zag laatst een Mustang in Krimpen! Op vakantie in Italië heb ik 14 Ferrari's gezien, 1 Aston, 2 Lamborghini Gallardo waarvan 1 spyder), Maserati Coupe, 2 Corvettes, 1 Wiesmann!!!!, BMW M5 en M6(cabrio en gewoon), 2 Jaguar XK8. Voor de rest ongelofelijk veel Audi en BMW, rijke stinkerts Lamborghini vind ik wat overrated. Goed ze zijn retesnel, goeie wegligging, maar ik vind ze niet mooi ofzo. Tuurlijk, ik ga wel uit mn dak als ik er 1 zie, maar dat is puur omdat ze redelijk zeldzaam zijn, duur, en er bijzonder uitzien Bewerkt: 24 augustus 2007 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik ben nogal fan van Muscle cars als de Chevy Camaro: Dodge Challenger: Pontiac Firebird: Lambo's vind ik ook erg mooi: LP640: Gallardo Superleggera: Countach: Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Onze Volvo V40 1.8 Helaas maar 15" LM velgen.. nu zitten er van die lompe dikke banden op. Maar dat vind mijn vader juist mooi.. Bewerkt: 26 augustus 2007 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 Op vakantie in Italië heb ik 14 Ferrari's gezien, 1 Aston, 2 Lamborghini Gallardo waarvan 1 spyder), Maserati Coupe, 2 Corvettes, 1 Wiesmann!!!!, BMW M5 en M6(cabrio en gewoon), 2 Jaguar XK8.Voor de rest ongelofelijk veel Audi en BMW, rijke stinkerts Lamborghini vind ik wat overrated. Goed ze zijn retesnel, goeie wegligging, maar ik vind ze niet mooi ofzo. Tuurlijk, ik ga wel uit mn dak als ik er 1 zie, maar dat is puur omdat ze redelijk zeldzaam zijn, duur, en er bijzonder uitzien Lamborghini's niet mooi??????? En ik heb ook in Italië 2 Lamborghini Gallardo waarvan 1 spyder gezien, echt die zijn fokking vet. En dat je een Wiesmann hebt gezien is knap, die zijn superzeldzaam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 Op vakantie in Italië heb ik 14 Ferrari's gezien, 1 Aston, 2 Lamborghini Gallardo waarvan 1 spyder), Maserati Coupe, 2 Corvettes, 1 Wiesmann!!!!, BMW M5 en M6(cabrio en gewoon), 2 Jaguar XK8.Voor de rest ongelofelijk veel Audi en BMW, rijke stinkerts Lamborghini vind ik wat overrated. Goed ze zijn retesnel, goeie wegligging, maar ik vind ze niet mooi ofzo. Tuurlijk, ik ga wel uit mn dak als ik er 1 zie, maar dat is puur omdat ze redelijk zeldzaam zijn, duur, en er bijzonder uitzien Lamborghini's niet mooi??????? En ik heb ook in Italië 2 Lamborghini Gallardo waarvan 1 spyder gezien, echt die zijn fokking vet. En dat je een Wiesmann hebt gezien is knap, die zijn superzeldzaam Nou , ze zijn misschien zeldzaam maar het is toch wel mogelijk of niet dan. Had eerst ook een Wiessman GT gezien , geweldige auto. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2007 ooit eens gehoort van de semashow in las vegas daar vind ik mijn ding wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.