Groot-Duimpje Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2007 Lotus Elise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2007 Dodge challenger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2007 Evo 1 Dat is niet de Evo 1 maar de Evo 9 Dit is de Evo 1 Nu we het toch over de Evo serie hebben, de aankomende Evo X Return of the Cobra, Ford Shelby Mustang GT500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2007 Evo 1 Dat is niet de Evo 1 maar de Evo 9 Dit is de Evo 1 Nu we het toch over de Evo serie hebben, de aankomende Evo X Return of the Cobra, Ford Shelby Mustang GT500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2007 Porsche Cayenne GTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Mercedes McLaren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Evo 1 Dat is niet de Evo 1 maar de Evo 9 Dit is de Evo 1 Mijn vader heeft een Mitsubishi Evo 5 RS Alleen, hij gaat hem verkopen voor een Mitsubishi Grandis Mijn vader heeft ook een BMW 330D Touring M-sportpakket in ''18-''19 inch sterspaak en die gaat weer weg voor een BMW 335D Coupe, uiteraard weer in M-sportpakket en nu in ''19 inch wielen . Foto's komen later Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Mijn lieveling 's auto Audi S8 omdat mijn oom hem heeft. Dat ding trekt als een gek je voelt het gewoon erg in je maag. Foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Opel Speedster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Politiehelikopter Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Mercedes-Benz S-Klasse, getuned door Brabus, en nog mooi ook! topsnelheid rond de 250 km/h net als veel Duitse auto's. http://www.ultimatecarpage.com/images/large/2035-1.jpg Mercedes-Benz CLS 55! de sportieve coupé/vierdeurs-wagen. Als je nog wat geld heb, koop hem dan. topsnelheid ook al 250 km/h... helaas niet voor iedereen weggelegd! De nieuwe BMW M5, ook zo'n dure bak, volgens Topgear is hij afschuwelijk... Maar volgens MIJ niet! hele mooie wagen! vier uitlaten, m5 velgen en een lekkere bodykit, ook weer top van 250... ook weer mooi! de bmw 7-serie, allemaal duits! superleuke velgen en topprestaties... lekkere prijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Berge Stahl , 1 van de 2 grootste boten van de wereld , die maar bij 2 havens van de wereld kan aanleggen waaronder Rotterdam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rop Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Berge Stahl , 1 van de 2 grootste boten van de wereld , die maar bij 2 havens van de wereld kan aanleggen waaronder Rotterdam. Dat is gewoon een Berg Staal xD Wel stom dat ie maar bij 2 havens kan aanleggen.. als ze hem nou kleiner maken heb je er meer aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Nu we toch schepen doen: Allemaal Scheveningers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Audi TT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Return of the Cobra, Ford Shelby Mustang GT500 Dat is de nieuwe GT500, die vindt ik verschrikkelijk. Geef mij die maar van 1969. Foto : Eleanor. Mooi wagentje, zo'n auto heb ik liever als een Ferrari, of een Lamborghini. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.