Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is de nieuwe GT500, die vindt ik verschrikkelijk.

Geef mij die maar van 1969.

U heeft smaak :tu: inderdaad een prachtige auto én een verschrikkelijk goed jaar.....

Deze is uit 1967 maar ook echt prachtig:

67_ford_mustang.jpg

Dat vindt ik nu ook weer wat minder, De auto zelf is gewoonweg perfect. Maar als je er moderne zooi onder gaat gooien: Oa de velgen. vindt ik de auto al een stuk minder mooi. Hij moet gewoon lekker standaard blijven. Maar als je een 'Hemi' met 500pk motor van 07 erin gooit, maakt me niks uit :D

Edit, en hij ligt voren wat te hoog :puh:

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Delen op andere websites

Mustang's vond ik altijd wel mooi als autofans. Hij is in america heel erg bekend en veel mensen rijden daarin,Helaas in nederland niet zoveel.

Toen ik dit jaar naar Amerika en Hawaii was zag je ze echt alleen maar de Mustang daar is de Volkswagen Golf hier , allerlij mensen rijden in zulke bakken die gewoon net hun rijbewijs hebben ( 17 jaar ) rijden in of een Hummer , Escalade , Mustang , 350Z , of .. die dikke Pickups , nee kleine autóotjes zijn daar zeker niet , :Y

Delen op andere websites

Ik vind de mustang die Sheep poste een van de mooiste modellen. Helaas zijn ze erg duur en ook erg zeldzaam in Nederland. Overigens is de GT500 die .WhoopDiDoo. poste al helemaal níét standaart meer, hij is namelijk een naamaak van de auto Eleanor uit de film Gone in Sixty Seconds. Volgens mij rijd er zo'n imitatie auto hier in de buurt rond, met een aangepast injectie systeem en NOS installatie, netzoals in de film.

Originele versie:

SHELBY%20GT%20500%20A.jpg

Ik vind dat de GT500 een machtige achterkant heeft, met die vierkante achterlichten :D

1967-Shelby-Mustang-GT-500-blue-white-ra-lr.jpg

Ik vond de mustangs van de jaren negentig best wel lelijk:

1990:

1990-Ford-Mustang-Convertible.jpg

1995:

1995_MustangGT_ForSale1a.jpg

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

poep belasting hier :-( De echte autoliefhebbers wordt het idd lastig gemaakt om mooie klasieke amerikaanse auto`s in huis te hebben..

moet zegen de mustang '69 is zkr een van de mooiste auto`s die ik ken

751.jpg

Echt amerikaans. Wat hier een Golf is, is daar een mustang :puh: Wat Groot-Duimpje al zei :puh: nou doe mij maar een Mustang :dans:

Delen op andere websites

Ik vind de auto van Klok een van de voorbeelden van de vreselijke tuning die de auto eigenlijk verpesten. Bijvoorbeeld die enorme verschroomde wielen en het verlaagde onderstel. Ook zie ik dat er niks meer aan de motor origineel is, behalve het blok misschien :7 Maar dat is minder erg, dat zie je niet. :7

Ook de Escalade vind ik enorm lelijk. Het is een groote, lompe bak. Netzoals de hummer, die nog vierkanter en lomper is. Wat voor auto poste jij eingelijk JuJu?

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...