GTA-Sheep Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Dat is de nieuwe GT500, die vindt ik verschrikkelijk.Geef mij die maar van 1969. U heeft smaak inderdaad een prachtige auto én een verschrikkelijk goed jaar..... Deze is uit 1967 maar ook echt prachtig: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) Dat is de nieuwe GT500, die vindt ik verschrikkelijk.Geef mij die maar van 1969. U heeft smaak inderdaad een prachtige auto én een verschrikkelijk goed jaar..... Deze is uit 1967 maar ook echt prachtig: Dat vindt ik nu ook weer wat minder, De auto zelf is gewoonweg perfect. Maar als je er moderne zooi onder gaat gooien: Oa de velgen. vindt ik de auto al een stuk minder mooi. Hij moet gewoon lekker standaard blijven. Maar als je een 'Hemi' met 500pk motor van 07 erin gooit, maakt me niks uit Edit, en hij ligt voren wat te hoog Bewerkt: 25 september 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Mijn lievelings auto de mustang zucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Mustang's vond ik altijd wel mooi als autofans. Hij is in america heel erg bekend en veel mensen rijden daarin,Helaas in nederland niet zoveel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Mustang's vond ik altijd wel mooi als autofans. Hij is in america heel erg bekend en veel mensen rijden daarin,Helaas in nederland niet zoveel. Toen ik dit jaar naar Amerika en Hawaii was zag je ze echt alleen maar de Mustang daar is de Volkswagen Golf hier , allerlij mensen rijden in zulke bakken die gewoon net hun rijbewijs hebben ( 17 jaar ) rijden in of een Hummer , Escalade , Mustang , 350Z , of .. die dikke Pickups , nee kleine autóotjes zijn daar zeker niet , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Dat is juist leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 het is misschien wel leuk , maar als je er een maand zit word je toch wel een beetje jaloers , dat jij later niet even in een Hummer rijdt. ik bedoel moet je deze auto's zien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Ik vind de mustang die Sheep poste een van de mooiste modellen. Helaas zijn ze erg duur en ook erg zeldzaam in Nederland. Overigens is de GT500 die .WhoopDiDoo. poste al helemaal níét standaart meer, hij is namelijk een naamaak van de auto Eleanor uit de film Gone in Sixty Seconds. Volgens mij rijd er zo'n imitatie auto hier in de buurt rond, met een aangepast injectie systeem en NOS installatie, netzoals in de film. Originele versie: Ik vind dat de GT500 een machtige achterkant heeft, met die vierkante achterlichten Ik vond de mustangs van de jaren negentig best wel lelijk: 1990: 1995: Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Minder leuk. ,Maar dan verhuis je toch gewoon naar belgie/duitsland/america daar koop je een mooie auto voor weinig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 haha , Simpel gezegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 poep belasting hier De echte autoliefhebbers wordt het idd lastig gemaakt om mooie klasieke amerikaanse auto`s in huis te hebben.. moet zegen de mustang '69 is zkr een van de mooiste auto`s die ik ken Echt amerikaans. Wat hier een Golf is, is daar een mustang Wat Groot-Duimpje al zei nou doe mij maar een Mustang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) Amerikaanse auto's zijn gewoon de vetste auto's die er bestaan, kijk dit ding hier dan: Bewerkt: 25 september 2007 door Juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Als je ze maar kan tunen/pimpen. En dat ze maar snel gaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Ik vind de auto van Klok een van de voorbeelden van de vreselijke tuning die de auto eigenlijk verpesten. Bijvoorbeeld die enorme verschroomde wielen en het verlaagde onderstel. Ook zie ik dat er niks meer aan de motor origineel is, behalve het blok misschien Maar dat is minder erg, dat zie je niet. Ook de Escalade vind ik enorm lelijk. Het is een groote, lompe bak. Netzoals de hummer, die nog vierkanter en lomper is. Wat voor auto poste jij eingelijk JuJu? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Zoals je al kunt zien heeft iedereen een eigen mening en dat moet je maar waarderen. Ik vind die auto van klok ook lomp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.