Groot-Duimpje Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Mercury Marquis , wat een prachtauto: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Renault Alpine A310. Mijn vader heeft dezelfde, nog wel uit elkaar. Maar het komt er wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruwie Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Wat een luxe... uiterlijk niet echt mijn smaak maar van binnen: PS: Wel prachtige velgen! Ja inderdaad ook prachtige wagen van binnen!!!! Maar van buiten ken ik mooiere auto's.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 geeg mij maar een americaan met dikke motor onder de kap ben 15 maar ga waarschijnlijk naar canada verhuizen dus dan komt een auto wel heel erg dichtbij 2 schitternde auto's zijn 1 ford bronco 2 mijn favo 1957/58 plymouth fury aka chistine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Renault Alpine A310. Mijn vader heeft dezelfde, nog wel uit elkaar. Maar het komt er wel Damn, heb altijd Renault Alpine versies prachtig gevonden, die van jou is geen uitzondering. De wat oudere vind ik er ook vet uit zien, het is een veel gebruikte oud-rally kar: De auto die erachter staat is ook niet verkeerd, een Jaguar E-Type Series 1 Series 3: Jaguar MK2: Daimler/Jaguar XJC 5.3 V12 Series 3 Daimler/Jaguar XJ 5.3 V12 Series 1 Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Renault Alpine A310 zelf nog nooit echt gezien , maar een lelelijke auto is het niet , misschien ga ik dan wel eerder voor de oudere models dan de nieuwere .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 bmw m3 , audi S8 ,ford mustang , enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Een Hummer!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 Een Hummer!! En dan nog wel een knalgele.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2007 BMW blijf ik een prachtige auto vinden , een BMW ziet er echt stoer uit. En het is leuk om je BMW te pimpen , zwart en silver vind ik de mooiste kleuren voor een BMW. Altijd kijk ik als er op straat BWM's rijden , en ga ik kijken of ze gepimp zijn of niet. En ik kijk hoe ze gepimp zijn , later ga ik ook een BMW kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Dan speciaal voor Denkaanhenk 2 leuke BMW's in de kleuren die jij opnoemt ! zwart zilver geniet ervan jongen , Bewerkt: 6 december 2007 door Groot-Duimpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Dit is de shit waarmee je op de weg wil: Eigenlijk is zo'n smiley niet meer nodig omdat iedereen toch wel weet hoe ik kijk, maar dan toch maar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Deze is gewoon overheerlijk Shelby Mustang GT500 Die 2 strepe die moeten er gewoon op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Doe voor mij maar een klassieke Zoals deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Waarom altijd BMW???? verzin eens iets anders maargoed BMW's zijn mooie wagens vooral de nieuwe 735D een lekkere dikke jongen bmw is een Duits icoon voor sportieve klasse ik hou van oldscool bmw's zoals mijn e30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.