demontventoux Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) De ex-Belgische Fregat "De Wandelaar": (het rechtse op de foto) Niet een héel speciaal schip, maar ik vind het gewoonweg jammer dat de Belgische Marine het verkocht heeft aan de Bulgaarse in 2005. Bij de auto's vind ik deze Lamborghini Reventon werkelijk FANTASTISCH mooi. Bewerkt: 18 januari 2008 door demontventoux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Leuke boten, had je er trouwens ook wel voor aangezien om de krabvisbood 'Time Bandit' te posten Van het programma 'Deadliest Catch' op Discovery. Juist. Maar dan is de Northwestern toch wel iets mooier. Alleen is de naam niet zo vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Ik vind de TimeBandit toch mooier. De NorthWestern is gewoon een schip he, en die TImebandit met dat zswart is wel vet. Dit vind ik echt een zeer vette auto alleen op deze foto is hij niet echt mooi weergegeven Bewerkt: 18 januari 2008 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Ik persoonlijk vindt de Ford Mustang het vetste voertuig op aarde . Driemaal hoera voor ford, Dit paardje is echt mijn droom wagen, eenmaal ik 18 ben en ga werken spaar ik zekers voor een Mustang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Ik persoonlijk vindt de Ford Mustang het vetste voertuig op aarde . Driemaal hoera voor ford, Dit paardje is echt mijn droom wagen, eenmaal ik 18 ben en ga werken spaar ik zekers voor een Mustang Daar zeg je zo wat, dat is ook altijd mijn lievelingsauto geweest ik was hem even vergeten je hebt helemaal gelijk! Maar die vind ik niet echt heel mooi ik houd meer van de ietsjes ouwere Deze is dat Bewerkt: 18 januari 2008 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 (bewerkt) Die ouwe Mustangs zijn echt Geil ( DE AUTO's !!! )... met de grote G. Ik zie die ook wel liever dan die hedendaagse gt's enzo , ik vond geen betere pic trouwens Bewerkt: 18 januari 2008 door ICE BANANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Ik persoonlijk vindt de Ford Mustang het vetste voertuig op aarde . Driemaal hoera voor ford, Dit paardje is echt mijn droom wagen, eenmaal ik 18 ben en ga werken spaar ik zekers voor een Mustang Top auto, al denk ik niet dat ik zo snel zoveel geld zal hebben. Maar mijn eerste auto word denk ik een tweede hands goflje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Ik persoonlijk vindt de Ford Mustang het vetste voertuig op aarde . Driemaal hoera voor ford, Dit paardje is echt mijn droom wagen, eenmaal ik 18 ben en ga werken spaar ik zekers voor een Mustang Top auto, al denk ik niet dat ik zo snel zoveel geld zal hebben. Maar mijn eerste auto word denk ik een tweede hands goflje. Haha ik ben precies hetzelfde van plan dan heb ik die en dan ga ik echt geld verdienen voor die mustang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thehaai Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 ferrari 599 furionna ofzo als is het goed schrijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 het jonge broertje van de Mclaren F1: de auto lijkt van de achterkant heel erg op een Audi R8 en van de voorkant heel erg op een F430 van Ferrari. helaas kan ik geen beter foto vinden van de Mclaren P11(dat is de code naam trouwens) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Ik ben blij, zo blij, mijn pa heeft al een auto voor me Het is een Mini van 1989, met flink wat schade. Heeft ie gekregen Hij gaat hem voor mij helemaal opknappen, zodat als ik 18 ben al een auto heb. En ik ben nu al aan het sparen, want ik moet 10.000 euro hebben, want ik wil er een Hayabusa blok in hebben 300 Paardjes, in zo'n klein licht wagentje. Zo moet ie uiteindelijk worden, alleen andere velgen, en donkerrode lak. Het blok: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Heb jij geluk. Ik moet het van mijn spaarcentjes doen Nou voorruit nog een plaatje dan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) img]http://img81.imageshack.us/img81/213/pdvd454xf4.png[/img] begrijp de laatste(the A-team BMW isetta;). Bewerkt: 18 februari 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Deze de Saleen S7 De Audi R8 De Mercedes-Benz SLR McLaren Bewerkt: 21 maart 2008 door gta player10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 Deze de Saleen S7http://www.netcarshow.com/saleen/2002-s7/1...allpaper_06.htm En deze Mercedes-Benz C-Klasse Brabus http://www.netcarshow.com/brabus/2008-merc...allpaper_01.htm En als laatste De Bugatti Veyron Pur Sang http://www.netcarshow.com/bugatti/2007-vey...allpaper_01.htm Is het zo moeilijk om er [img= en ] omheen te zetten? Dacht het niet Hier weer eens wat anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.