Melchior Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 De 20 van 320i en 520i staat voor 2,2 liter zes-in-lijn motor. Het is algemeen bekend dat de beste zescilinder motoren o. a. veelvuldig van BMW komen. Dat komt mede doordat een zes-in-lijn (BMW maakt zescilinders alleen in lijn) de mooiste draai-eigenschappen heeft een voortreffelijk, maar ook zijdezacht klinkt. Het enige nadeel is de inbouw-lengte maar daar doet BMW niet moeilijk over. Daarom alleen al zijn zescilinders van BMW te preferen over die van Bijv. Opel die een zescilinder in V- vorm maken, de V6. Bovendien heeft BMW, de meest mooie techniek in huis om hun motoren subliem te laten draaien. De automaten dragen daaraan mee. Maar geef mij toch maar het gevoel van een oude sloep! Als ik modern moest rijden, dan zou ik een BMW willen! (Maar ik wil Caddy en Lincoln!) Reageren
Blizard Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 toyota supra is natuurlijk de beste B) Reageren
Melchior Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Sorry, hoor. Maar naar mening gewoon snel gemaakte boodschappen-karren. Ik kan wel uren lullen waarom ik dat vind maar daar ga ik maar niemand mee vervelen. Iedereen z'n eigen smaak... Ik citeer uit een heeel beroemd spel! -And remember, respect is everything!- Reageren
Blizard Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 die amerikaanse bakken: (positieve dingen) 1.zien er cool uit 2.ze gaan best snel (negatieve dingen) 1.ze hebben totaaaaaal geen wegleging 2.die dingen zuipen als een gek bezine 3.ze zijn oud Reageren
Melchior Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Daar heb je ook zeker gelijk in! Ik hemel Amerikanen niet op ofzo hoor. :rolleyes: Ik vind ze gewoon heel cool, dat betekent dus ook dat ik de negatieve punten voor lief neem, Amerikanen zijn dus ook zeker niet de beste auto's van de weg. Zeker niet in Europa! (Al die bergen en bochten in Europa, in Amerika zijn de wegen lang dus is die wegligging niet heel belangrijk en de benzine is/was er ook nog eens heel goedkoop) Ze zijn dus bedoeld om lekker te cruisen (lekker langzaam) en dus geen bochtenwerk. Daarom ook niet totaal geschikt voor het benzine-onvriendelijk/en krappe kaaskopland, daar voelen die sloepjes zich als haaien in een vissekom. :huh: Ja, dan is zo'n Toyota Supra handiger. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 de BMW 735D ziet er ook geil uit vind ik Reageren
Melchior Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 (bewerkt) Je bedoeld de nieuwe? Is die er wel in diesel? Post anders effe een pic! Bewerkt: 26 juli 2004 door Melchior Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 wat d8en jullie van deze Volkswagen Golf 1.6 TDi top: +/- 200 km/u op de teller. het kenteken is: PINDA-18 Reageren
Melchior Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 200? Sorry hoor ,maar laat me niet lachen, 200?!? Als ik dat model bekijk heeft die minstens een marge van 30km/u! 170km/u blijft dus over, vergis je niet in de marges van oude auto's! De kilometer-tellers van toen waren niet zo goed als nu. Van een 1.6 TDi? Ik zou de specs opzoeken bij een fansite van Volkswagen ofzo... Sinds wanneer kun je eigenlijk je eigen nummerbord maken hier in NL, wel lachuh! Pinda-18! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 hallo jij onderschat een VW golf wel erg veel iedere teller wijkt een stuk af maarre wat d8 je van een Golf III VR6??? Reageren
killerbee Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 de nieuwe golf is echt lelijk voorkant valt nog mee maar de achterkant ziet er nie uit geef mij maar een dodge charger (the dukes :blink: ) Reageren
Le Freak Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Een haalbare auto is de Volvo 440. Liefst met injectie en geblindeerde ramen.. Reageren
killerbee Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Een haalbare auto is de Volvo 440. Liefst met injectie en geblindeerde ramen.. haha mooie auto kuch kuch maar ja als je hem een beetje optisch tuned ziet ie er al stukken beter uit standaart zijn ze niks maarja smaakt verschilt Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Volvo laat me nie lache dat vind ik nou echt patserbakken vooral die S40 die vind ik nou echt lelijk Reageren
killerbee Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Volvo laat me nie lache dat vind ik nou echt patserbakken vooral die S40 die vind ik nou echt lelijk patserbakken zijn het nie hoor het zijn gewoon ouwe lullen bakken :lol: de nieuwe dodge viper is ook vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.