nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 O je hebt het over de nieuwe?Ja, die is ook flex hoor! Met heerlijke 4.4 liter V8! (als ik me niet vergis?) Volgens mij wel maar jammer dat i begrensd is! op 250KM hebben bijna alle autos die dat halen! En als je die chip er uit haalt is i niet meer vergoed :angry: ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Ja, zonder begrens-chip geen vergoeding, dat is ook wel logisch, de auto is daar niet op gebouwd om die chip niet te hebben... Dus logischerwijs; geen garantie. Trouwens; eigenlijk zijn alleen Duitse wagens bergrensd op de 250, (de echt snelle Porsches enz. natuurlijk niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Weet Mercedes Benz,Bmw,Audi!!!!!!!!!!! Maar het is te begrijpen! Ik stuur je PB melchior met een verheel dat ik meegemaakt heb ik zet het op een PB omdat het eigenlijk zonbeetje hier niks mee heeft te maken! Is dat goed? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Tuurlijk PB' het maar! Wie heeft er nog een mooi plaatje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) Mitsubishi Eclipse Concept car Sorry dat ie zo groot is Bewerkt: 9 oktober 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 je kunt het makelijk verkleinen met paint ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Wauw, een nieuwe Ufo!!! :lol: nee man geef mij maar een mooie Lincoln Town car, dan voel ik me echt de Pimp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Wauw, een nieuwe Ufo!!! :lol: nee man geef mij maar een mooie Lincoln Town car, dan voel ik me echt de Pimp Yeehaa! Zo wil ik het horen! :lol: (Btw, een model uit de 70's of 80's) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Melchior, je klinkt net als een auto verkoper :lol:, wat heb je in de aanbieding zoiets??? 118210_1_full.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Dat is meer een 90's Towncar... Ik hou meer van de 70's! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 je kunt het makelijk verkleinen met paint ... Ja maar ik werk niet met paint, met photoshop maar ik had er geen zin in :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 hahahaa, hiermee kan ik de harde kern van het forum mee vervoeren Stretch_20Hummer.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Hahaha! Dat kun je zeker! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Wat vinden jullie van deze ook niet slecht toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Dat is een ferrari F50 die is vet gaaf of niet de ferrari F40 is 1KM langzaamer dan de F50! En wisten jullie dat de ENZO FERRARI ook de F60 heet! MAAR ZE ZIJN MOOI DIE FERRARI''S! :wub: :wub: :wub: Maar ik kan ze nooit betalen <_< :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.