Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Ik gewoon een simpele Ferrari Enzo, Hummer H2 Stretch niet al te duur maar ja je moet toch ergens beginnen nietwaar?? Plaatjes: Ferrari Enzo: en de Hummer H2 Stretch: ook maar meteen ff de binnenkant doen?? Bewerkt: 28 februari 2008 door GTAinfo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 De eer komt WEER aan ons toe: Scheveningen krijgt WEER het grootste visserschip van zoiezo Nederland. Grote kans dat ze zelfs de grootste wordt van de EU Van dit: Naar dit: Om als eindresultaat dit te worden met nog een 7/8 meter extra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2008 De Audi R8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuys Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Koenigsegg cxx natuurlijk;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Natuurlijk de Mercedes-Benz CLK63 AMG Black Series En de Mercedes-Benz S500 Brabus Bewerkt: 17 maart 2008 door gta player10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Politiehelikopter Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 de audi rs4, dit vind ik de meest perfecte auto, net wat bruter dan de a4 ik hou heel veel van zulk soort wagens, heb al in de nieuwe a4 touring meegereden, en zelfs dat was al behoorlijk rap en mooi... wat moet die rs4 dan wel niet voor beest zijn??? topgear heeft hem getest, velen zullen die aflevering wel kennen, hierbij neemt jeremy clarkson het op tegen 2 bergbeklimmers met deze rs4! kortom: de perfecte wagen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 De Lamborghini Revënton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Hulde aan de MTT marine superbike. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 mijn Bimmerke E34 530i <3 love it so hard much <3 puur V8 BMW-motor 218pk is al meer dan voldoend voor me en het rijdt ook lekker goed, ben echt trotse eigenaar op dit auto oja die nummerplaat is niet van me ^^ en ik laat hem standaard, ik ga enkel angel eyes erop zetten en de rest ga ik hem standaard laten en andere voertuig van me: een MV Agusta F4 1000 Senna Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Doe mij maar de Audi S6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Mijn fiets is wel heel mooi Zit echt niks meer op alles is eraan kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Tsjah.. Ik heb er heel veel.. Fiat Grande Punto, Fiat 500 , Citroen C4/C5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Politiehelikopter Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 ja ja, omdat de bmw m6 nogal in trek is bij veel mensen, zal ik hem nu maar posten! ook deze wagen is bij topgear onder de loep genomen! ze reden samen met een aston martin en een porsche op het eiland mann waar o.a. de beegees geboren zijn! richard hammond was ruim 10 minuten bezig met instellen vóór hij de wagen kon starten... de instapverlichting, veren, pk's, lijkt mij allemaal overbodig... clarkson vond de auto ook op een haai lijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 de F14 TOMCAT natuurlijk. Voor screens kan je >hierzo< terecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 de F14 TOMCAT natuurlijk. Voor screens kan je >hierzo< terecht Die moet in gta iV zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.