Robin2130 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Die is zeker mooi Ik vind het een knap staaltje techniek. Het is bij wijze van spreken gewoon een flatgebouw dat de lucht ingaat. Maarja, vergeleken met het volgende valt de Boeing 747 weer in het niets Airbus A-380 Die is heel groot, daarbinnen is het echt heel modern. Ik zal ff een trein posten. Deze is heel mooi, ik denk dat deze heel snel kan. Heb je eigenlijk een plaatje van de snelste trein? Ik ben daar wel benieuwd naar. Dat is de Syntus Lint en zo snel is ie niet/ Hij kan ongeveer 130km/u. De allersnelste trein? Dat is dan deze: Vorig jaar werd daarmee een wereldrecord verbroken. Deze TGV (Train á Grande Vitesse) reed maarliefst 574,8km/u Wel is die trein daarvoor wel een beetje aangepast natuurlijk De Nederlandse treinen rijden maximaal 140km/u en op enkele baanvakken zelfs 160km/u. (HSL niet meegerekend) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Die is zeker mooi Ik vind het een knap staaltje techniek. Het is bij wijze van spreken gewoon een flatgebouw dat de lucht ingaat. Maarja, vergeleken met het volgende valt de Boeing 747 weer in het niets Airbus A-380 Die is heel groot, daarbinnen is het echt heel modern. Ik zal ff een trein posten. Deze is heel mooi, ik denk dat deze heel snel kan. Heb je eigenlijk een plaatje van de snelste trein? Ik ben daar wel benieuwd naar. Dat is de Syntus Lint en zo snel is ie niet/ Hij kan ongeveer 130km/u. De allersnelste trein? Dat is dan deze: Vorig jaar werd daarmee een wereldrecord verbroken. Deze TGV (Train á Grande Vitesse) reed maarliefst 574,8km/u Wel is die trein daarvoor wel een beetje aangepast natuurlijk De Nederlandse treinen rijden maximaal 140km/u en op enkele baanvakken zelfs 160km/u. (HSL niet meegerekend) Zo die trein ziet er mooi uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ik vind Alle Ferrari's echt zalig gewoon. Ze zijn snel en zien er mooi uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ik vind Alle Ferrari's echt zalig gewoon.Ze zijn snel en zien er mooi uit Ik vind dit ook! Heb gistere nog een Ferrari F430 Spider en een Ferrari 348 Spider gezien!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Waar heb je die gezien???!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Waar heb je die gezien???!!!! Die 348 in Zwolle (ging naar Slagharen ) en die F430 stond op een vrachtwagen van de ANWB (was niks mee )ergens in Nederland, weet niet waar precies... Was wel ff vet om te zien! Vandaag nog een Bentley Continental GT in Ijmuiden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 De Maybach Exelero. Dat is echt een wagen voor de rijksten der aarde Hij kost ook enkele tonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Net nog een Ferrari 288 GTO in het rood in Almere gespot! Ik moest meteen aan een vriend denken en aan -Goldwing- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) wordt de Maybach Exelero al echt gemaakt en verkocht? d8 dat dit enkel een concept car was. als ie toch verkocht wordt, isser dan iemand die de prijs weet? my dreamcar laraki fulgura, prachtig gwn, én zeer duur, én mega exclusief greetz_ Bewerkt: 10 mei 2008 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Dit zijn pas auto's. Die ook nog eens betaalbaar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Seat leon Cupra De voorkant: En natuurlijk de achterkant: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 BMW X6, BMW M1 concept 08, 9ff GT9, Nissan Skyline.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) De Y2K natuurlijk en hier een filmpje. Bewerkt: 12 mei 2008 door dynastus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 De Citroen C5 Fiat Grande Punto Daihatsu Materia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 dat klopt hij moet bij opinie mijn fout kat voor het beeldscherm. De Segway Prijs: ± € 5.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.