Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik vind oldtimers ook heel mooi, mijn droom is een Porsche 356 Speedster 8)Porsche_356_Speedster_1_8w.jpg

Amerikaanse "sleeën" zijn ook :tu: vooral hotrods en uit de jaren '50.1958_buick_roadmaster_75_riviera_blue_frt_qtr_2.jpg

Wat moderne auto's bevat: de Ford Mustang GT 500 staat bovenaan mn verlanglijstje.0602_naias_01%202007_ford_mustang_gt500_convertible%20front_view.jpg

Wat vinden jullie van oldtimers?

Oldtimers zijn te gek,ze mogen dan wel veel benzine achterover werken maar als je in zo,n ding mag rijden,lijkt me dat prachtig

800pxcubanstylecards8.jpgdodgecoronet1958aht5.jpg

edseldevelopmentco5.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

Oké... Ik heb al een paar keer gepost hier, over o.a. een Audi RS4... Toch blijven er auto's die ik het einde vind, ik zal er wat posten...

wallpaper-maserati-mc12.jpg

Dé MC12 van Maserati. Erg bruut, maar tegelijkertijd vreselijk stijlvol. Als je goed kijkt lijkt het model veel op de Ferrari Enzo, er ligt ook een motor van een Enzo in... Hij is een eind langer, maar zeker even mooi! vooral de kleurencombinatie en de stijlvolle neus...

2006%20Mercedes%20S500.jpg

De machtige S500 van Mercedes-Benz... Vreselijk veel opties, een fijne wagen om mee te gaan toeren en ook nog eens een prachtige wagen! Zo kun je een knop indrukken waarbij de achterklep automatisch sluit en open gaat... Hij ontvangt digitale televisie, en je kunt ervoor zorgen dat de meters in het donker wegvallen, en dat daar een schermpje voor in de plek komt... Extreem... Nog iets dan... Hij heeft een gloednieuwe cruisecontroll waarbij de S500 doet wat zijn voorganger doet, en noem maar op. Echt alles is mogelijk in deze S500, zo kun je zelfs de achterbank met een afstandsbedienig verstellen!! Genoeg erover, hoe mooi hij ook is...

Geplaatst:

De auto die ik nog altyd het einde vindt is de oude for mustang gt 500, dus niet die nieuwe moderne gt. Ze moeten van klassiekers afblijven. Deze dus:

mustanggt500cz0.th.jpg

Geplaatst:
De auto die ik nog altyd het einde vindt is de oude for mustang gt 500, dus niet die nieuwe moderne gt. Ze moeten van klassiekers afblijven. Deze dus:

mustanggt500cz0.th.jpg

Is die auto uit Bullit.
Geplaatst:

mustanggt500cz0.th.jpg

Is die auto uit Bullit.

nee dat is elaenor maar in andere kleuren

Geplaatst:
De elanor was toch zwart geel.

grijze wagen zwarte strepen

Kan iemand achterhalen welk merk auto dit is. Hij is wel nice.

Geplaatst:

Ford is het originele merk. Shelby heeft hem ook gemaakt, maar gekopiërt van Ford. ;)

Geplaatst:

Ford is het originele merk. Shelby heeft hem ook gemaakt, maar gekopiërt van Ford. ;)

Ja maar er was toch ook een gele ofzo (heb de film nooit gezien).
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...