Issie3222 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Van de luxe wagens vind ik: the one and only Mercedes-Benz SLR McLaren de beste. ik heb niks te zeggen over deze auto behalve dat degenen die de wagen hebben gemaakt een ongelooflijk goede smaak hebben! Van de normale wagens (niet te luxe en niet te oud) vind ik: De Ford Fusion de beste. Ford is gewoon een mooi merk en heeft meestal een goeie motor (heb ik gehoord) Deze wagen trok me aan toen me vader een keertje de Ford Fusion had geleend van een vriend. Van binnen ziet het er echt ongelooflijk uit en van buiten heeft het iets wat mij aantrekt al weet ik niet wat Van de Oldtimers vind ik: 1977 Chevrolet Monte Carlo de beste. Ik vind dit een leuke Amerikaanse bak. leuk om eens langs de Grand Canyon mee te rijden. verder niks te zeggen over deze wagen behalve dat ie helemaal top is. mvg. Issie3222 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Toen ik in Amerika was, heb ik weer een aantal Auto's gespot, deze 4 zijn de winnaars: Dodge Charger: Chrysler 300C : Van de Dodge en de Chrysler heb ik nog 2 stations ervan .. Dodge Magnum: Chrysler 300C station: 2 verschillende merken, maar ze lijken sprekend op elkaar .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pmixer Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Mijn Favo Auto's Zijn die van ons zelf Bmw X5 ( Nieuwe )( Gaat weg over ong. 2 weken ) Mercedes-benz sl65 Amg Audi Q7 ( Inplaats Van X5 ) En Onze Oldtimer: Rolls Royce en opa's auto: Mercedes Bens S350 ofzo Bewerkt: 12 augustus 2008 door Pmixer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Toen ik in Amerika was, heb ik weer een aantal Auto's gespot, deze 4 zijn de winnaars:Dodge Charger: Chrysler 300C : Van de Dodge en de Chrysler heb ik nog 2 stations ervan .. Dodge Magnum: Chrysler 300C station: 2 verschillende merken, maar ze lijken sprekend op elkaar .. chlysler is dodge en omgekeert in het begin kon je zelfs een chryler viper kopen >>> Door Flying Dutchman: Gelieve geen hele fotoseries te quoten<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Zijn ze er mooier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Zijn ze er mooier? Jep, Bewerkt: 16 augustus 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) ik vind die van thabit toch nog mooier, de RS4 z'n voorlichten vind ik wat minder. ontopic: Bewerkt: 17 augustus 2008 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 ik heb ook nog een mooie: DAF XF105 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 8)Ik vind die DAF een beetje apart met die koplampen zo in het dak, maar origineel is het wel. Maar dan vind ik deze toch mooier: Een Mercedes Benz Actros met 570 PK. (Foto is trouwens niet van mij). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 8)Ik vind die DAF een beetje apart met die koplampen zo in het dak, maar origineel is het wel. Maar dan vind ik deze toch mooier:Een Mercedes Benz Actros met 570 PK. (Foto is trouwens niet van mij). Dan heb ik toch liever deze Beetje oud, moet kunnen toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) ik liefst deze dan: route 66 style Kenworth, wath else Bewerkt: 17 augustus 2008 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 ik liefst deze dan: route 66 style Kenworth, what else Ook weer teveel nespresso . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Ook weer teveel nespresso . feit. maar sfeer heeft ie ook teveel hoor, lekker americana. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Ach, je hebt truck en je hebt trucks hé. Een Peterbilt of een Kenworth is altijd wel imposant: @Senneken: dat is nog eens een foto Het moet volgens mij echt tof zijn om in zo'n monster over een verlaten snelweg te razen . Bewerkt: 17 augustus 2008 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Het moet volgens mij echt tof zijn om in zo'n (MONSTER) over een verlaten snelweg te razen .Neem dan in dat geval deze die kom uit De Knight Rider. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.