NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Het moet volgens mij echt tof zijn om in zo'n (MONSTER) over een verlaten snelweg te razen .Neem dan in dat geval deze*PLAATJE* die kom uit De Knight Rider. Wat is er zo speciaal aan? Dan heb ik een mooiere: Interieur: Full-Screen: Dit is nou de Scania Longline. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Het moet volgens mij echt tof zijn om in zo'n (MONSTER) over een verlaten snelweg te razen .Neem dan in dat geval deze*PLAATJE* die kom uit De Knight Rider. Wat is er zo speciaal aan? Dan heb ik een mooiere: Interieur: Full-Screen: Dit is nou de Scania Longline. Wel ja in die episode kan ie tegen alles rammen, en neem eens een kijkje op het dak Raketwerpers[/font]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 oh ik zie het maar wat vind je van de Scania longline? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 oh ik zie het maar wat vind je van de Scania longline?Tja, lang, maar ik ben niet zo gek op dit soort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 oh ik zie het maar wat vind je van de Scania longline? Als ik ook even wat erover mag zeggen? Al dat roze vind ik maar niks... Maar het dan rood, blauw ofzo maar roze.. Wel een cool ding, als hij een andere kleur had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 KLM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 KLM. Ik vind dat toch echt een saai vliegtuig Deze is beter: Airbus A380: Antonov 225: C17 Blobe Master: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 zamg0d1, wat dacht je van deze? De F 16 blijft vetter dan de nieuwste straaljagers vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) zamg0d1, wat dacht je van deze?De F 16 blijft vetter dan de nieuwste straaljagers vind ik. Ik ga liever voor deze: of deze: Bewerkt: 20 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 De nieuwe straaljagers zijn wel mooier, maar niet stoerder. De nieuwe straaljagers zijn wat ronder, dat blokkerige hou ik wel van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) oh ik zie het maar wat vind je van de Scania longline? Als ik ook even wat erover mag zeggen? Al dat roze vind ik maar niks... Maar het dan rood, blauw ofzo maar roze.. Wel een cool ding, als hij een andere kleur had. het is in versckillende kleuren beschikbaar dus grijp je kans, Maar als ik chauffeur word wil ik zeker weten in zon ding dat is gewoon een huis lijkt wel alleen heeft het geen gasfornuis of WC @ hierboven dus jij vind dit mooi: Bewerkt: 20 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chou Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Mustang Shelby GT500 "Eleanor" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Hoe heet die eene straaljager die je niet in het donker ziet, en die straalager is helemaal zwart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Mustang Shelby GT500 "Eleanor" Is dat een tekening, F***ING mooi . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Hoe heet die eene straaljager die je niet in het donker ziet, en die straalager is helemaal zwart. Jij bedoelt de B2 Stealth Bomber? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.