Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bmw x5 ! die heeft nu me broer

Ferrari spider ofzo

En nog een auto aleen die heeft vet lange naam de eerste 3 letters zijn koe maar de rest ben ik vergeten.

Een keer op top gear gezien

Bewerkt: door zaahed
Delen op andere websites

Ferrari spider ofzo

En nog een auto aleen die heeft vet lange naam de eerste 3 letters zijn koe maar de rest ben ik vergeten.

Koenigsegg, een echte supercar die minstens 320 km/h kan.

Delen op andere websites

Ferrari spider ofzo

Dus je broer heeft een Ferrari, BMW X5, en een Koeningsegg? Geloof je het zelf? :7

Een X5, oké, dat geloof ik. Maar een Koeningsegg kost wel erg veel geld, en een Ferrari Spider, hangt ervan af welke, kan zomaar ineens €200.000 kosten.. En dan nog wat: een Koeningsegg is echt über zeldzaam, duur, en kan je ook niet zomaar eventjes kopen hoor. ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Delen op andere websites

Mijn autodroom (die ik zeker weten waar ga maken) is een Aston Martin DB9 (http://nl.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin_DB9), ik ben een ongelooflijke Aston Martin fan, ben helemaal verslaafd aan die auto's. (En nee, dat ligt niet aan James Bond, want ik vind James Bond maar helemaal niks :erm:)

Mijn helikopterdroom is een Mil Mi-26 (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-26, volgens mij de grootste helikopter ter wereld) of een CH-47 Chinook (http://nl.wikipedia.org/wiki/CH-47_Chinook). Ze zijn alleen wel beiden van het leger dus ik zal ze nooit krijgen. :N

Delen op andere websites

Ferrari spider ofzo

Dus je broer heeft een Ferrari, BMW X5, en een Koeningsegg? Geloof je het zelf? :7

Een X5, oké, dat geloof ik. Maar een Koeningsegg kost wel erg veel geld, en een Ferrari Spider, hangt ervan af welke, kan zomaar ineens €200.000 kosten.. En dan nog wat: een Koeningsegg is echt über zeldzaam, duur, en kan je ook niet zomaar eventjes kopen hoor. ;)

dat bedoelt ie ook niet. zijn broer heeft een x5, en hijzelf zou graag een ferrari of koeningsegg willen. niet dat z'n broer een heeft :puh:

Delen op andere websites

Ferrari spider ofzo

dat bedoelt ie ook niet. zijn broer heeft een x5, en hijzelf zou graag een ferrari of koeningsegg willen. niet dat z'n broer een heeft :puh:

Dan moet hij dat duidelijk zeggen! :puh: Zoals bv.: En ik wil later een Koeninsegg en een Ferrari Spider, welke Spider en Koeningsegg weet ik nog niet.

Zoiets, snap je?

Delen op andere websites

das wel vet, maar lijkt dan net alsof je niet de egte r8 kan betalen, en das wel jammer ;p

In de meeste gevallen is dat ook, anders zou je er wel een kopen :7

Wisten jullie trouwens dat milieu-vriendelijk niet langzaam hoeft zijn (zoals bij een Toyota Prius)? De Koenigsegg CCXR rijd op bio-benzine dus het is een milieu-vriendelijk wagen :7

koenigsegg-ccxr-special-edition-rear.jpg

Delen op andere websites

me loves koeningsegg :tu:

en @ Tjippie & Galiorix:

ik zou toch liever een TT in R8 look hebben dan de echte R8 als het op uiterlijk aankomt, ik vind de achterlichten zo oerlelijk in het kontje van de auto ingewerkt :kots:

een TT R8 look met R8 motor zou de top zijn voor mij :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...