Rene-GTA Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Hoe heet die eene straaljager die je niet in het donker ziet, en die straalager is helemaal zwart. Jij bedoelt de B2 Stealth Bomber? Oja, dat was het. Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 De DMC-12 DeLorean is UBER! Hehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Zoiets hadden we lange tijd bij ons in het dorp staan en rijden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 ik wil wel ff voor de verandering iets posten: Deathstar I: Deathstar II: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Bmw x5 ! die heeft nu me broer Ferrari spider ofzo En nog een auto aleen die heeft vet lange naam de eerste 3 letters zijn koe maar de rest ben ik vergeten. Een keer op top gear gezien Bewerkt: 27 augustus 2008 door zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Bmw x5 ! die heeft nu me broerFerrari spider ofzo En nog een auto aleen die heeft vet lange naam de eerste 3 letters zijn koe maar de rest ben ik vergeten. Een keer op top gear gezien Koenigsegg, een echte supercar die minstens 320 km/h kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Bmw x5 ! die heeft nu me broerFerrari spider ofzo En nog een auto aleen die heeft vet lange naam de eerste 3 letters zijn koe maar de rest ben ik vergeten. Een keer op top gear gezien Dus je broer heeft een Ferrari, BMW X5, en een Koeningsegg? Geloof je het zelf? Een X5, oké, dat geloof ik. Maar een Koeningsegg kost wel erg veel geld, en een Ferrari Spider, hangt ervan af welke, kan zomaar ineens €200.000 kosten.. En dan nog wat: een Koeningsegg is echt über zeldzaam, duur, en kan je ook niet zomaar eventjes kopen hoor. Bewerkt: 28 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Deze is ook wel gaaf :D . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Mijn autodroom (die ik zeker weten waar ga maken) is een Aston Martin DB9 (http://nl.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin_DB9), ik ben een ongelooflijke Aston Martin fan, ben helemaal verslaafd aan die auto's. (En nee, dat ligt niet aan James Bond, want ik vind James Bond maar helemaal niks ) Mijn helikopterdroom is een Mil Mi-26 (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-26, volgens mij de grootste helikopter ter wereld) of een CH-47 Chinook (http://nl.wikipedia.org/wiki/CH-47_Chinook). Ze zijn alleen wel beiden van het leger dus ik zal ze nooit krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Bmw x5 ! die heeft nu me broerFerrari spider ofzo En nog een auto aleen die heeft vet lange naam de eerste 3 letters zijn koe maar de rest ben ik vergeten. Een keer op top gear gezien Dus je broer heeft een Ferrari, BMW X5, en een Koeningsegg? Geloof je het zelf? Een X5, oké, dat geloof ik. Maar een Koeningsegg kost wel erg veel geld, en een Ferrari Spider, hangt ervan af welke, kan zomaar ineens €200.000 kosten.. En dan nog wat: een Koeningsegg is echt über zeldzaam, duur, en kan je ook niet zomaar eventjes kopen hoor. dat bedoelt ie ook niet. zijn broer heeft een x5, en hijzelf zou graag een ferrari of koeningsegg willen. niet dat z'n broer een heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Bmw x5 ! die heeft nu me broerFerrari spider ofzo En nog een auto aleen die heeft vet lange naam de eerste 3 letters zijn koe maar de rest ben ik vergeten. Een keer op top gear gezien Dus je broer heeft een Ferrari, BMW X5, en een Koeningsegg? Geloof je het zelf? Een X5, oké, dat geloof ik. Maar een Koeningsegg kost wel erg veel geld, en een Ferrari Spider, hangt ervan af welke, kan zomaar ineens €200.000 kosten.. En dan nog wat: een Koeningsegg is echt über zeldzaam, duur, en kan je ook niet zomaar eventjes kopen hoor. dat bedoelt ie ook niet. zijn broer heeft een x5, en hijzelf zou graag een ferrari of koeningsegg willen. niet dat z'n broer een heeft Dan moet hij dat duidelijk zeggen! Zoals bv.: En ik wil later een Koeninsegg en een Ferrari Spider, welke Spider en Koeningsegg weet ik nog niet. Zoiets, snap je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 ik snap het , nu hij nog ik wil later een audi TT in r8 look Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 ik snap het , nu hij nog ik wil later een audi TT in r8 look das wel vet, maar lijkt dan net alsof je niet de egte r8 kan betalen, en das wel jammer ;p mijn droom auto is de: mercedes benz 540k Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 das wel vet, maar lijkt dan net alsof je niet de egte r8 kan betalen, en das wel jammer ;p In de meeste gevallen is dat ook, anders zou je er wel een kopen Wisten jullie trouwens dat milieu-vriendelijk niet langzaam hoeft zijn (zoals bij een Toyota Prius)? De Koenigsegg CCXR rijd op bio-benzine dus het is een milieu-vriendelijk wagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 me loves koeningsegg en @ Tjippie & Galiorix: ik zou toch liever een TT in R8 look hebben dan de echte R8 als het op uiterlijk aankomt, ik vind de achterlichten zo oerlelijk in het kontje van de auto ingewerkt een TT R8 look met R8 motor zou de top zijn voor mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.