FerryN Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 me loves koeningsegg en @ Tjippie & Galiorix: ik zou toch liever een TT in R8 look hebben dan de echte R8 als het op uiterlijk aankomt, ik vind de achterlichten zo oerlelijk in het kontje van de auto ingewerkt een TT R8 look met R8 motor zou de top zijn voor mij R8 heb ik een aantal keren gezien, ook rijdend, die hebben zo'n vette über geluid he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 HAHAHAHA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 das wel vet, maar lijkt dan net alsof je niet de egte r8 kan betalen, en das wel jammer ;p In de meeste gevallen is dat ook, anders zou je er wel een kopen Wisten jullie trouwens dat milieu-vriendelijk niet langzaam hoeft zijn (zoals bij een Toyota Prius)? De Koenigsegg CCXR rijd op bio-benzine dus het is een milieu-vriendelijk wagen Ja, dat weet ik. En hij gaat ook nog eens sneller als een Veyron! Gewoon een te-dikke-Veyron killer. Hij haalt volgens mij rond de 410km/h! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Verveling in een of ander gehucht met camera en spoorlijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Verveling in een of ander gehucht met camera en spoorlijn Ah een ICM en een VIRM :tu: De GTW 'Spurt' van Arriva nabij Dordrecht Zuid. ICMm (De vernieuwde Koploper) 4014 te Hengelo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Verveling in een of ander gehucht met camera en spoorlijn Ah een ICM en een VIRM :tu: De GTW 'Spurt' van Arriva nabij Dordrecht Zuid. *Plaatje ICMm (De vernieuwde Koploper) 4014 te Hengelo. Aan je Avatar te zien, vind je treinen nogal mooi, of niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Geef Mij maar een normale Ford S-max(onze auto) Maar deze is ook goed:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Allemaal zelfgemaakt tijdens een stoomrit naar bochem baldhousen met de stoomtrein van de ssn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Verveling in een of ander gehucht met camera en spoorlijn Ah een ICM en een VIRM :tu: De GTW 'Spurt' van Arriva nabij Dordrecht Zuid. *Plaatje ICMm (De vernieuwde Koploper) 4014 te Hengelo. Aan je Avatar te zien, vind je treinen nogal mooi, of niet . Iets op tegen? Allemaal zelfgemaakt tijdens een stoomrit naar bochem baldhousen met de stoomtrein van de ssn Mooie foto's Ik vind vooral de CNL-trein (CityNightLine) erg mooi. Vooral die Traxx loc Bewerkt: 17 september 2008 door Robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Verveling in een of ander gehucht met camera en spoorlijn Ah een ICM en een VIRM :tu: De GTW 'Spurt' van Arriva nabij Dordrecht Zuid. *Plaatje ICMm (De vernieuwde Koploper) 4014 te Hengelo. Aan je Avatar te zien, vind je treinen nogal mooi, of niet . Iets op tegen? Nee, vroeg het alleen maar.http://images.google.nl/images?gbv=2&h...eldingen+zoeken Bewerkt: 17 september 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 De SLT (Sprinter Light Train) Die gaat de huidige stoptreinen zoals Plan T en V en SGM vervangen. Ze komen eind dit jaar langzamerhand op de baan. Een Plan V Plan T te Ede-Wageningen SGM (StadsGewestelijk Materieel) "Sprinter" Een vers afgeleverde SGMm stel te Hengelo. Een IRM (Regiorunner) maakt een ongebruikelijke stop te Zwijndrecht. In de toekomst zal de term 'stoptrein' vervangen worden door de term 'Sprinter' Op enkele trajecten waar uitsluitend SGMm's rijden is de term stoptrein al vervangen door Sprinter. Zoals op het traject Rotterdam centraal-Hoek van Holland Haven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 *plaatje*De SLT (Sprinter Light Train) Die gaat de huidige stoptreinen zoals Plan T en V en SGM vervangen. Ze komen eind dit jaar langzamerhand op de baan. *plaatje* Een Plan V *plaatje* Plan T te Ede-Wageningen *plaatje* SGM (StadsGewestelijk Materieel) "Sprinter" *plaatje* Een vers afgeleverde SGMm stel te Hengelo. *plaatje* Een IRM (Regiorunner) maakt een ongebruikelijke stop te Zwijndrecht. In de toekomst zal de term 'stoptrein' vervangen worden door de term 'Sprinter' Op enkele trajecten waar uitsluitend SGMm's rijden is de term stoptrein al vervangen door Sprinter. Zoals op het traject Rotterdam centraal-Hoek van Holland Haven. Ik denk niet dat de huidige vlaflip-sprinters nu al vervangen worden. Ze zijn nu juist bezig met een revisieprogamma voor de Sprinters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Ik denk niet dat de huidige vlaflip-sprinters nu al vervangen worden. Ze zijn nu juist bezig met een revisieprogamma voor de Sprinters. Nu nog niet nee. Eerst gaan alle Plan T en V-stellen eruit. Aangezien NS nog honderen T'jes en V'tjes heeft rijden, kan dat nog zeker 2 jaar gaan duren. De huidige 'vlaflipjes' zullen op korte termijn de T'tjes en V'tjes gaan opvolgen terwijl ook de SLT zijn intrede gaat doen. Als er eenmaal genoeg SLT's zijn, zullen de 'vlaflipjes' ook gaan verdwijnen, maar dat zal niet eerder gebeuren dan 2010. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2008 Dit vind ik gewoon de leukste vliegtuigjes. Die nog een beetje betaalbaar kunnen zijn. Mijn favo Copter. Mijn leuke autotje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Een Plan V Plan T te Ede-Wageningen Wat is het verschil? :$ Dit vind ik wel een dikke bak: Lamborghini Gallardo LP560-4 http://spots.autogespot.com/viewimages.php...815072008173202 Zelf gespot, toen hij rond de 2 weken oud was. Dus 2 weken nadat hij uitgebracht was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.