NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Dit vind ik een prachtig vliegtuig: Dakota Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Ik vind het altijd wel leuk als er een treintje voorbijrijd Buiten als het school is,moet je weer een half uur wachten eer je door kan Bewerkt: 20 september 2008 door PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Ik vind het altijd wel leuk als er een treintje voorbijrijd Buiten als het school is,moet je weer een half uur wachten eer je door kan Of je moet bij een school zitten waar er om de Minuut voorbijrijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 Helemaal van carbon. helaas zijn die fietsen ook erg duur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 ford mustang GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 BMW M3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 Ook oude Playstation game auto,s zijn leuk om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Al zijn het maar tekeningen, ze zijn wel gaaf. (Sorry, Dubbel, zie het nu pas). Bewerkt: 2 november 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 mijn favoriete auto is een: Bugatti Veyron. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bLADE` Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Love Yamaha Aerox (L) Bewerkt: 2 november 2008 door bLADE` Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 Mijn favo de Aston Martin DBS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 De Audi R8 is echt gaaf! Ik heb er eens ingezeten, die verkoper heeft de Audi R8 voor me aangezet. En het geluid laten horen, en ik heb ook mee mogen rijden. En ik heb zo'n Audi R8 Pakket die je alleen krijgt als je een Audi R8 koopt, en de schets van de R8. Audi R8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 De Audi R8 is echt gaaf! Ik heb er eens ingezeten, die verkoper heeft de Audi R8 voor me aangezet. En het geluid laten horen, en ik heb ook mee mogen rijden. En ik heb zo'n Audi R8 Pakket die je alleen krijgt als je een Audi R8 koopt, en de schets van de R8. Audi R8 Je hebt in een R8 gereden terwijl je 11 bent En de verkoper heeft hem aangezet voor je? Heb je toevallig de nieuwe Midnight Club gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2008 De Audi R8 is echt gaaf! Ik heb er eens ingezeten, die verkoper heeft de Audi R8 voor me aangezet. En het geluid laten horen, en ik heb ook mee mogen rijden. En ik heb zo'n Audi R8 Pakket die je alleen krijgt als je een Audi R8 koopt, en de schets van de R8. Audi R8 Je hebt in een R8 gereden terwijl je 11 bent En de verkoper heeft hem aangezet voor je? Heb je toevallig de nieuwe Midnight Club gespeeld Nee, ik heb meegereden met de Audi R8. En hij heeft 'm in de showroom voor me aangezet, om het geluid te horen. Voor dat we een ritje gingen maken, en ik ga NFS Undercover kopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 mercedes CLK55 is mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.