Majus Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 hahahaa, hiermee kan ik de harde kern van het forum mee vervoeren Limohummer :lol: heb ik ook al veel gezien op internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 De mijne een chevrolette corvette bouwjaar 1958, echt een exclusieve auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 wauw :huh: 58corvette_01r.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 hahahaa, hiermee kan ik de harde kern van het forum mee vervoeren Eeeh wat voor rijbewijs heb je daarvoor nodig? lijkt me lastig om daarmee bochten mee te maken. zou wel handig zijn als er zo'n soort scharnier erin zit vind ik. Gewoon een uitgerekte hummer ziet er wel gaaf uit. Wat ze allemaal niet uitvinden de laatst tijd :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 nou, volgens mij een rijbewijs met B of E???? VOOR een hummer heb je toch ook zoiets nodig of nie>> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Met rijbewijs B (auto) mag je maximaal 7 personen vervoeren en het voertuig mag niet zwaarder wegen dan 3.500 kilo, ik denk dat je daarvoor rijbewijs C voor nodig heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 wauw, oke maar, die hummer, lekker groot zal wel zeker een grotere moterinhoud hebben als die verlengd is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Met rijbewijs B (auto) mag je maximaal 7 personen vervoeren en het voertuig mag niet zwaarder wegen dan 3.500 kilo, ik denk dat je daarvoor rijbewijs C voor nodig heb Dan lukt rijbewijs A nog net wel met een sloepje! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Ja zon 45KM autotje voor rijbewijs A(overdreven uitgedrukt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ja, dat vraag ik me eigenlijk al heel lang af, mag je in Nl al op je 16e in zo'n invalide autootje rijden, en hoe duur kost dat eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ja, dat vraag ik me eigenlijk al heel lang af, mag je in Nl al op je 16e in zo'n invalide autootje rijden, en hoe duur kost dat eigenlijk? Of het vanfa je 16e mag weet ik niet precies, maar het is absoluut duurder als een mooie scooter rijden. Neem alleen al de aanschafprijs van zo'n ding; 5000 euro. Bij een hele dure scooter (bijv. zo'n Aprillia buikschuiver) zit je op de 3000 euro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ja, dat vraag ik me eigenlijk al heel lang af, mag je in Nl al op je 16e in zo'n invalide autootje rijden, en hoe duur kost dat eigenlijk? Om in zo'n invalidenkarretje te mogen rijden, heb je minimaal een bromfietscertificaat voor nodig.e het wagentje mag niet harder rijden dan 45km/u. Zo'n wagentje kan heel snel richting de € 10.000,- kosten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Voor hetzelfde geld koop ik liever een sloepje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Voor hetzelfde geld koop ik liever een sloepje! Met je sloepje doe mij maar een tweede hands Benz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2004 Dan koop ik wel iest anders voor dat geld bijv een dikke buick ofzo die zijnook erg mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.