Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Een mislukte auto. Hij is in de hoogte uit verhouding(vergeleken met zijn lengte),de inham in de achterkant is lelijk en hij lijkt heel lomp.

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Vind hem ietsje té, vooral de achterkant. Ik had van Citroën beter verwacht...

Ja, de achterkant is ietsjes minder. Maar verder toch best een gave wagen? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik later een auto uit mocht kiezen zou ik gaan voor een Audi R8. Deze oogt sportief maar ook heel zakelijk.

audi-r8-5495.jpg

Audi_R8_rear.jpg

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Ik hoop dat ik het met HBO Bouwkunde/Infrastructuur red! Dat zou toch echt zo mooi zijn om in bezit te hebben. Hij kost tweede hands zoon €80,000 als ik hem uit Amerika haal. Dat word dus een lening.

Geplaatst:
Ik hoop dat ik het met HBO Bouwkunde/Infrastructuur red! Dat zou toch echt zo mooi zijn om in bezit te hebben. Hij kost tweede hands zoon €80,000 als ik hem uit Amerika haal. Dat word dus een lening.

Over een paar jaartjes zal hij nog wel wat goedkoper zijn, denk ik.

De Aston Martin Rapide is ook niet verkeerd.

aston_martin_rapide_2007_01.jpg

aston-martin-rapide-7.jpg

Geplaatst:

Ik zou nooit geld gaan lenen voor een auto,al helemaal niet voor 1 die zo snel zijn waarde verliest.

Geplaatst:

Inderdaad, in de reclames van lenen.nl, postkrediet ect. lenen ze allemaal heel gemakkelijk en je lost het zo af, maar een lening is ontiegelijk vervelend. Dus als ik jou was zou ik het bij een hypotheek voor je huis houden en gaan sparen voor een auto.

even ontopic: ik vind gewoon de ferrari het mooist, en de scuderia al helemaal

Ferrari-F430-Scuderia-1.jpg

Geplaatst:

Ik zou nooit geld gaan lenen voor een auto,al helemaal niet voor 1 die zo snel zijn waarde verliest.

Je moet helemaal nooit een lening afsluiten! Je betaald altijd veel meer terug dan dat je geleend hebt. Je verliest dus alleen maar geld.

Ontopic: Wat vinden we van de Porsche Panamera?

Porsche_Panamera_05.jpg

Porsche_Panamera_04.jpg

Persoonlijk vind ik hem toch ietjes minder..

Geplaatst: (bewerkt)
...

...

Je moet helemaal nooit een lening afsluiten! Je betaald altijd veel meer terug dan dat je geleend hebt. Je verliest dus alleen maar geld.

Ontopic: Wat vinden we van de Porsche Panamera?

*Plaataje*

*Plaataje*

Persoonlijk vind ik hem toch ietjes minder..

Voor een huis,een goede opleifing en een bedrijf vind ik het wel kunnen.

Ontopic:De panamera is te lang vind ik,en heeft een erg lelijke achterkant.

Bewerkt: door phantom
Geplaatst:

Precies, lenen voor een auto is gewoonweg dom, omdat een auto alleen maar geld kost, een huis kan je later nog geld opleveren, een auto niet, een auto kan gestolen worden, schade gereden, boetes, en dan nog de brandstof etc.

Daarnaast kan je een auto niet met winst verkopen(Normaal gesproken dan) dus het is eigenlijk een hele grote afknapper om een auto te kopen met lening.

Geplaatst:
De achterkant van de Cayman is veel mooier,dat is een van de mooiste porsche's ooit.

Dat is zeker waar. In het begin vond ik 'm niet zo mooi, maar nu wel. Het is gewoon een beetje wennen denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...