GTA Haas Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou later in deze auto wel willen rondrijden: Één Mercedes-Benz S 63 AMG, erg luxe. Als je een volle wilt heb je 5000 gadgets! Dat is érg fijn, TV, Koelkast, Distronic Plus, Nightvision enz. Is ook snel, mensen kijken hun ogen uit als ze zo'n auto voorbij zien komen. Dat is wel fijn als je erin rijd. ^^ Ook zou ik wel een Mercedes-Benz SLR Mclaren willen, ook een érg mooie auto. Hij zit in 0-100 Km/h in de 3,7 Sec. Ook erg mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou het liefst in een Buggati Veyron willen rijden. Verder vind ik Mercedes Benz SLR Mc Laren ook wel mooi. Me broer heeft wel is een luxe auto gehad met koelkast. Maar de buitenkant blegh hij had een dikke kont die auto. Het was een Station Car. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejay Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Aston Martin One77 dit is een afbeelding ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Dit is nou een echte auto. Als ik een auto zou mogen kiezen voor minder dan 100.000 (dus geen Lambo, Porsche 911 of iets in die richting) dan zou het echt zeker deze worden: De Dodge Challenger SRT8 Ik vind zo'n mooie auto. Ik weet niet hoe het komt, maar echt zo vet. Voor $40.000 heb je er een in de States. Bewerkt: 7 maart 2009 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Politiehelikopter Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 dit is de mooiste ford ooit gebouwd; de gt! met een behoorlijk extreem verbruik; 1 op 1,5. maar goed, iemand met miljoenen á miljarden kan de brandstof heus wel betalen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 dit is de mooiste ford ooit gebouwd; de gt! met een behoorlijk extreem verbruik; 1 op 1,5. maar goed, iemand met miljoenen á miljarden kan de brandstof heus wel betalen! De GT is ook de enigste Ford die mooi is. Nee grapje. De Mercedes Benz SL 55 AMG, ook een mooie wagen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 Die is inderdaad erg mooi,maar ik vind de SL65 AMG Black Series nog mooier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Ik hoop dat ik het met HBO Bouwkunde/Infrastructuur red! Dat zou toch echt zo mooi zijn om in bezit te hebben. Hij kost tweede hands zoon €80,000 als ik hem uit Amerika haal. Dat word dus een lening. Ik zou nooit geld gaan lenen voor een auto,al helemaal niet voor 1 die zo snel zijn waarde verliest. Precies, lenen voor een auto is gewoonweg dom, omdat een auto alleen maar geld kost, een huis kan je later nog geld opleveren, een auto niet, een auto kan gestolen worden, schade gereden, boetes, en dan nog de brandstof etc. Daarnaast kan je een auto niet met winst verkopen(Normaal gesproken dan) dus het is eigenlijk een hele grote afknapper om een auto te kopen met lening. Dat word dus nog effe lang sparen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Dat is het slimste dat je kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Ik blijf realistisch Ik wil erg graag zo 1tje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Mijn motor wordt later dit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Dat is nou een leuke auto XD EDIT: nog eentje: De oude versie Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 ik ga toch voor de Bugatti Veyron, 16 cilinders, 4 turbos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Mijn brommer: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.