Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Hoi! Mij lijkt een Cadillac Escalade een mooie stoere bak! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik zou wel graag een Ferrari California en een Maserati GranTurismo S willen hebben. Reageren
FerryN Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 ik ga toch voor de Bugatti Veyron, 16 cilinders, 4 turbos Veyron, epic failure . Nehh, maar ze kunnen beter met 4 turbo's en 16 cilinders. Kijk maar naar die werelds snelste straatlegale dragracer, v8, met 9.3 liter inhoud, flinkt getuned, supercharger(levert minder power dan 1/2 turbo's) dacht ik, en die heeft 2500 pk. En dan Nissan Skylines, RB26dett blok, 2.6 liter, twee turbo's en verder goed getuned en levert meer dan 1000pk. En beide op normale benzine. Ik zelf zou als ik 20.000 euro zou hebben, nogal een moeite hebben met het kopen van een auto. Word het een Honda S2000? of een Nissan Skyline R-33 GT-R? of een BMW E9 CSL van 1975, of een Mercedes Benz 190E Evo II, of een BMW M3 E30, of een Nissan Silvia S13, of toch een Chevy Impala van '64, of toch een honda Civic en die opvoeren, of toch een Toyota Supra. Die vraag blijft me in me kop spoken Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 ik ga toch voor de Bugatti Veyron, 16 cilinders, 4 turbos Veyron, epic failure . Nehh, maar ze kunnen beter met 4 turbo's en 16 cilinders. Kijk maar naar die werelds snelste straatlegale dragracer, v8, met 9.3 liter inhoud, flinkt getuned, supercharger(levert minder power dan 1/2 turbo's) dacht ik, en die heeft 2500 pk. En dan Nissan Skylines, RB26dett blok, 2.6 liter, twee turbo's en verder goed getuned en levert meer dan 1000pk. En beide op normale benzine. Ik zelf zou als ik 20.000 euro zou hebben, nogal een moeite hebben met het kopen van een auto. Word het een Honda S2000? of een Nissan Skyline R-33 GT-R? of een BMW E9 CSL van 1975, of een Mercedes Benz 190E Evo II, of een BMW M3 E30, of een Nissan Silvia S13, of toch een Chevy Impala van '64, of toch een honda Civic en die opvoeren, of toch een Toyota Supra. Die vraag blijft me in me kop spoken Die dragracer(Red victor one?) is waarschijnlijk lang niet zo betrouwbaar,en dat blok zal dus veel sneller kapot zijn. En die Nissan skyline met 2 turbo's,is dat een bi-turbo of twin turbo?Want bij een twin turbo heb je dan hoogstwaarschijnlijk een gigantisch turbo gat. Want het aantal pk op zijn toppunt is niet alleen belangrijk maar het aantal over alle toeren(van laag naar hoog) is ook heel belangrijk,want je kan wel een gigantisch top vermogen hebben maar als je dat pas heel laat hebt door een turbo is een auto met een motor die veel sneller kracht heeft waarschijnlijk sneller. En natuurlijk is het koppel ook nog eens heel belangrijk,en de Veyron heeft tussen de 2.200 en de 5.500 toeren een maximum koppel van 1250Nm! En van die auto's ik zou voor de S2000 gaan. Die heeft een prachtig atmosferisch blok,dat blok is bij de atmosferische blokken(dus ongeblazen) recordhouder van pk/L namelijk 120 pk per liter! Dat geld overigens niet voor de Amerikaanse modellen na 2005,daar werkt de toeren begrenzer al bij 8.300 i.p.v. bij 9.000,om hem daar ook 240 pk te laten hebben is het daar toen een 2.2 liter blok geworden(maar hij heeft wel iets meer koppel). Dat begrenzen moest vanwege milieu eisen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Een S2000 heeft een heerlijk geluid. Zo prachtig als ie bijna bij het rood komt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Van een Lamborghini word ik opgewonden, Van een Ferrari krijg ik een erectie, Maar van een Veyron krijg ik toch echt een BBZL'etje Man, man, man, wát een auto! Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 De Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark 2500pk@861kg :0 0-100 in 2.5 sec,0-241 in 6.7 sec,0-240-0 in 8.7 sec en een top van 603km Reageren
FerryN Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ik ga toch voor de Bugatti Veyron, 16 cilinders, 4 turbos Veyron, epic failure . Nehh, maar ze kunnen beter met 4 turbo's en 16 cilinders. Kijk maar naar die werelds snelste straatlegale dragracer, v8, met 9.3 liter inhoud, flinkt getuned, supercharger(levert minder power dan 1/2 turbo's) dacht ik, en die heeft 2500 pk. En dan Nissan Skylines, RB26dett blok, 2.6 liter, twee turbo's en verder goed getuned en levert meer dan 1000pk. En beide op normale benzine. Ik zelf zou als ik 20.000 euro zou hebben, nogal een moeite hebben met het kopen van een auto. Word het een Honda S2000? of een Nissan Skyline R-33 GT-R? of een BMW E9 CSL van 1975, of een Mercedes Benz 190E Evo II, of een BMW M3 E30, of een Nissan Silvia S13, of toch een Chevy Impala van '64, of toch een honda Civic en die opvoeren, of toch een Toyota Supra. Die vraag blijft me in me kop spoken Die dragracer(Red victor one?) is waarschijnlijk lang niet zo betrouwbaar,en dat blok zal dus veel sneller kapot zijn. En die Nissan skyline met 2 turbo's,is dat een bi-turbo of twin turbo?Want bij een twin turbo heb je dan hoogstwaarschijnlijk een gigantisch turbo gat. Want het aantal pk op zijn toppunt is niet alleen belangrijk maar het aantal over alle toeren(van laag naar hoog) is ook heel belangrijk,want je kan wel een gigantisch top vermogen hebben maar als je dat pas heel laat hebt door een turbo is een auto met een motor die veel sneller kracht heeft waarschijnlijk sneller. En natuurlijk is het koppel ook nog eens heel belangrijk,en de Veyron heeft tussen de 2.200 en de 5.500 toeren een maximum koppel van 1250Nm! En van die auto's ik zou voor de S2000 gaan. Die heeft een prachtig atmosferisch blok,dat blok is bij de atmosferische blokken(dus ongeblazen) recordhouder van pk/L namelijk 120 pk per liter! Dat geld overigens niet voor de Amerikaanse modellen na 2005,daar werkt de toeren begrenzer al bij 8.300 i.p.v. bij 9.000,om hem daar ook 240 pk te laten hebben is het daar toen een 2.2 liter blok geworden(maar hij heeft wel iets meer koppel). Dat begrenzen moest vanwege milieu eisen. Denk je dat die Bugatti ook veel gaat lopen? Die moet vast om de zoveel km naar de dealer voor een gehele check. Maarja, iedereen zit te blaten van Bugatti 1001 pk, maarja, ze konden beter En over dat twin turbo of bi turbo durf ik niet te zeggen, dit verschilt namelijk per tuner, meestal zie je bij dragsters twin turbo's, maar die zitten vaak juist in de hoge toeren. En koppel, ja, zijn aantal skylines die 1000+nm aan koppel hebben. Maar wat ook belangrijk is, is gewicht, en daar heeft Bugatti ook genoeg van Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 De Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark 2500pk@861kg :0 0-100 in 2.5 sec,0-241 in 6.7 sec,0-240-0 in 8.7 sec en een top van 603km Heeft ooit iemand dat gedurfd? 603? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Denk je dat die Bugatti ook veel gaat lopen?Die moet vast om de zoveel km naar de dealer voor een gehele check. Maarja, iedereen zit te blaten van Bugatti 1001 pk, maarja, ze konden beter En over dat twin turbo of bi turbo durf ik niet te zeggen, dit verschilt namelijk per tuner, meestal zie je bij dragsters twin turbo's, maar die zitten vaak juist in de hoge toeren. En koppel, ja, zijn aantal skylines die 1000+nm aan koppel hebben. Maar wat ook belangrijk is, is gewicht, en daar heeft Bugatti ook genoeg van Ja daardoor gaat die best wel wat lopen. Het immers een vw w16,dus 2 Volkswagen v8'en aan elkaar. Maar de manier waarop het vermogen de weg op komt maakt ook veel uit. Die Skyline's zijn denk ik wel sneller,maar zijn ook sneller kapot denk ik. Vergeet niet dat het echte race motorblokken zijn. En als de Bugatti (veel) lichter was had je een gigantische wheel spin bij het optrekken vanaf 0km/h,en in (bijna) alle andere versnellingen bij het volgas geven ook een wheelspin. Heeft ooit iemand dat gedurfd? 603? Dat is allemaal theoretisch,binnenkort gaan ze het proberen. Bewerkt: 9 mei 2009 door De Stofzuiger Reageren
.Senne Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 De Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark 2500pk@861kg :0 0-100 in 2.5 sec,0-241 in 6.7 sec,0-240-0 in 8.7 sec en een top van 603km 603 km/u? Die auto stijgt ofwel op en komt nooit meer terug, ofwel hebben ze zoveel downforce dat hij platgedrukt wordt. Wat 't ook is, je hersenen zijn gewoon plat als je aan 600 per uur rijdt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 In een vliegtuig ga je 1000KM/h uur dus zal het met platdrukken en alles wel meevallen. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 In een vliegtuig ga je 1000KM/h uur dus zal het met platdrukken en alles wel meevallen. Maar in een vliegtuig heb je die downforce niet,daar heb je juist het tegenover gestelde Maar je overleeft het wel denk ik,die 603 km/h. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ik denk dan wel dat je tanden helemaal verbrijzelt zijn, want elk hobbeltje voelt alsof je tegen een muur aanrijdt, en je kunt de rest van je leven niet meer schijten. Je anusspier is zo erg samengetrokken dat ie nooit meer open kan Reageren
.Senne Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 In een vliegtuig ga je 1000KM/h uur dus zal het met platdrukken en alles wel meevallen. In een vliegtuig zit je ook niet onder zo'n armtierig dakje als hier eh. En dat ze overigens eerst banden vinden voor de kaap van 600 per uur, denk dat je nooit zeker bent dat een band die snelheid kan houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.