Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben jij er ook zo'n eentje? Zo iemand die zijn hele dag verspilt door naar de PC Hoofdstraat te komen, en dan ff een paar auto's ziet :N

Ik noem het geen tijdsverspilling hoor. En ja,ik ga binnenkort naar de PC.

Delen op andere websites

@De Stofzuiger:

ik vind je foto's niet geweldig, je kan ze beter even bewerken met Photoshop oid.

Ik ben ook een spotter, ben 2x naar Laren+Schiphol geweest en ga binnenkort naar Düsseldorf.

Gezamelijke account van mij en mn mede spotter is:

http://www.autogespot.com/viewcars.php?vie...men+en+piieterr

mijn eigen account is:

http://www.autogespot.com/viewcars.php?vie...spotter=thijmen

Helaas zijn de foto's op mijn eigen acc niet zo goed ivm telefoonfoto's. Maar binnenkort komt mijn Nokia N95 Copper dus dan kan ik betere tel foto's maken.

Ik heb btw binnenkort ook een photoshoot met een 599GTB Fiorano :D

Delen op andere websites

@De Stofzuiger:

ik vind je foto's niet geweldig, je kan ze beter even bewerken met Photoshop oid.

Ja,maar ik weet niet hoe dat werkt. Zelf ben ik ook niet helemaal tevreden,maar het is naar mijn mening wel redelijk.

Delen op andere websites

Whoot!1!1!1!1 Vandaag mijn eerste spot gemaakt met mijn nieuwe objectief :dans: . Alleen die klote zon :duh: .

BIED NU JE EXCUSES AAN AAN DE ZON!

Ontopic : Mijn vader gaat binnenkort of een Honda FireBlade, Suzuki 1100 R of Een Yamaha R1 2002/1999

Halen.

Kan nu al niet wachten!!!

Delen op andere websites

Als je dat echt leuk vind, dan moet je naar de Nordschleife gaan. Daar staat echt zat spul. En kon daar vanaf rond een uur of 9. Rond 12 uur als het een beetje droog is, dan staat daar een paar miljoen euro aan auto's.

Delen op andere websites

Als je dat echt leuk vind, dan moet je naar de Nordschleife gaan. Daar staat echt zat spul. En kon daar vanaf rond een uur of 9. Rond 12 uur als het een beetje droog is, dan staat daar een paar miljoen euro aan auto's.

12 juli ben ik @ de Ring,vanwege de Grand Prix :dans: Dan ga ik natuurlijk ook wel wat proberen te spotten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...