De Stofzuiger Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) Rolls Royce Phantom Drophead: Bugatti Veyron Bleu Centenaire: Bewerkt: 18 mei 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max_gtafreak Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Doe mij maar zo'n Mercedes G 55 AMG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Rolls Royce Phantom Drophead: Zo een kind bij ons op school heeft een vader die die wagen heeft. Echt vet ding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Whoot!1!1!1!1 Vandaag mijn eerste spot gemaakt met mijn nieuwe objectief . Alleen die klote zon . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Ben jij er ook zo'n eentje? Zo iemand die zijn hele dag verspilt door naar de PC Hoofdstraat te komen, en dan ff een paar auto's ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Ben jij er ook zo'n eentje? Zo iemand die zijn hele dag verspilt door naar de PC Hoofdstraat te komen, en dan ff een paar auto's ziet Ik noem het geen tijdsverspilling hoor. En ja,ik ga binnenkort naar de PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Leuk toch? Foto's maken van auto's? Ik zag vandaag nog een Ferrari F430 . Hij reed helaas niet zo hard, want hij stond in de file Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 @De Stofzuiger: ik vind je foto's niet geweldig, je kan ze beter even bewerken met Photoshop oid. Ik ben ook een spotter, ben 2x naar Laren+Schiphol geweest en ga binnenkort naar Düsseldorf. Gezamelijke account van mij en mn mede spotter is: http://www.autogespot.com/viewcars.php?vie...men+en+piieterr mijn eigen account is: http://www.autogespot.com/viewcars.php?vie...spotter=thijmen Helaas zijn de foto's op mijn eigen acc niet zo goed ivm telefoonfoto's. Maar binnenkort komt mijn Nokia N95 Copper dus dan kan ik betere tel foto's maken. Ik heb btw binnenkort ook een photoshoot met een 599GTB Fiorano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 @De Stofzuiger:ik vind je foto's niet geweldig, je kan ze beter even bewerken met Photoshop oid. Ja,maar ik weet niet hoe dat werkt. Zelf ben ik ook niet helemaal tevreden,maar het is naar mijn mening wel redelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Whoot!1!1!1!1 Vandaag mijn eerste spot gemaakt met mijn nieuwe objectief . Alleen die klote zon . BIED NU JE EXCUSES AAN AAN DE ZON! Ontopic : Mijn vader gaat binnenkort of een Honda FireBlade, Suzuki 1100 R of Een Yamaha R1 2002/1999 Halen. Kan nu al niet wachten!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Als je dat echt leuk vind, dan moet je naar de Nordschleife gaan. Daar staat echt zat spul. En kon daar vanaf rond een uur of 9. Rond 12 uur als het een beetje droog is, dan staat daar een paar miljoen euro aan auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Als je dat echt leuk vind, dan moet je naar de Nordschleife gaan. Daar staat echt zat spul. En kon daar vanaf rond een uur of 9. Rond 12 uur als het een beetje droog is, dan staat daar een paar miljoen euro aan auto's. 12 juli ben ik @ de Ring,vanwege de Grand Prix Dan ga ik natuurlijk ook wel wat proberen te spotten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Am Ring is het altijd jackpot. Elke droge dag. Daar komt op 1 dag meer dan wat er in de PC voor een maand langs komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 De Nissan Skyline GTR R32 V-Spec II uit 1999 blijft pwnen Hier is hij nog aardig basis, maar tuned Dikke wide body kit erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.