Gijsso Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Ik vind 'm toch wat mooier als ie zo is. Dan moet ie in hard blauw en antraciet kleurige velgen. Zo eentje in GT5P. Hemels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) De Nissan Skyline GTR R32 R34 V-Spec II uit 1999 blijft pwnen Bewerkt: 10 juni 2009 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) De Nissan Skyline GTR R32 V-Spec II uit 1999 blijft pwnen *Plaatjes* Hier is hij nog aardig basis, maar tuned Dikke wide body kit erop Het is een R34 zoals Galiorix al zei, maar laat die wide body kits zijn, die verneuken de hele 'tuning scene' en al helemaal voor een skyline Hou ze stock of lichte tuning zoals de bovenste die Nismo is uitgevoerd . Deze is vet, een van de weinige geile Ferrari's: Bewerkt: 10 juni 2009 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 De Nissan Skyline GTR R32 R34 V-Spec II uit 1999 blijft pwnen Uh, oeps, typfout :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jf_de_man Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) Geef mij maar een lotus carlton!!!! Alhoewel een mercedes g-klasse Hamann Typhoon mag er ook wel mag wezen.:$ bewerkt voor fototjes en ik bedoel natuurlijk niet de brabus pffff langzaam ding is dat Bewerkt: 20 juni 2009 door jf_de_man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Geef mij maar een lotus carlton!!!! Alhoewel een mercedes g-klasse brabus v12 mag er ook wel mag wezen.:$ geef mij maar de s 600 an iut de late jaren 90`s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Doe mij maar een blauwe ford mustang, of een Ferrari F430 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Yeah, this 0wns Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Die lijkt wel heel veel op m'n opa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Als ik van alle auto's op de wereld er 1 van zou mogen kiezen zou dat een Cadillac Fleetwood Brougham zijn. Of een Cadillac Deville. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Als ik van alle auto's op de wereld er 1 van zou mogen kiezen zou dat een Cadillac Fleetwood Brougham zijn. Of een Cadillac Deville. Ahh iemand die ook van oude auto's zoals cadillac's houd of een bell air die is ook mooi Bewerkt: 19 juli 2009 door danny18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Kijk, als je nou een rondreis door de VS wilt gaan doen nadat je je middelbare school hebt afgemaakt, zoals ik wil gaan doen, dan koop je zo'n ding en ga je alles afcruisen. Maar in NL kun je er nu echt niet meer in gezien worden. Echt niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Kijk, als je nou een rondreis door de VS wilt gaan doen nadat je je middelbare school hebt afgemaakt, zoals ik wil gaan doen, dan koop je zo'n ding en ga je alles afcruisen. Maar in NL kun je er nu echt niet meer in gezien worden. Echt niet meer Maar dat weerhoudt me er niet van om er later 1 te gaan kopen. Danny18: De Bell Air heeft gewoon mijn smaak niet Dan heb ik liever een Ford F-350 Lariat. Deze heb ik ook als 1:18 zoals hierboven en precies in de zelfde kleuren met sticker's enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max_gtafreak Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 @ hierboven: neem dan een ford f650 Lekker groot en pure ownage geef mij maar liever een mercedes w100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 @ hierboven: neem dan een ford f650 Lekker groot en pure ownage Ja maar als er een Hatchbak voor je rijdt dan zie je die gewoon niet. En bovendien zuipen die benzine/diesel als de TERING[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.